Gå til innhold

Hvem av de som mangler i dolgalleriet...


Gjest undercover

Anbefalte innlegg

:((((((((((((((((((((

Jobben har rota og jeg skal istedet for å jobbe nattvakt i morgen og søndag jobbe dagvakt...

Det blir lett å stå opp 5 nå etter 4 nattvakter...:(

Så nei, øllen i dag blir utsatt..

Men jeg skulle uansett ikke feire noe spes den helgen her.

Da kan jo jeg ta en øl for deg da - siden jeg akkurat står på farten til å dra ned til Aker Brygge??

Så får du ha en god jobb .-))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Amiga

    14

  • flisa

    13

  • SierDuDet

    12

  • Singularity

    9

Mest aktive i denne tråden

Da kan jo jeg ta en øl for deg da - siden jeg akkurat står på farten til å dra ned til Aker Brygge??

Så får du ha en god jobb .-))))))))

Tusen takk, men du fikk meg ikke til å føle meg noe bedre nå, med alt det snakket om øl!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:((((((((((((((((((((

Jobben har rota og jeg skal istedet for å jobbe nattvakt i morgen og søndag jobbe dagvakt...

Det blir lett å stå opp 5 nå etter 4 nattvakter...:(

Så nei, øllen i dag blir utsatt..

Men jeg skulle uansett ikke feire noe spes den helgen her.

Hva er det du jobber som?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Conan,jacob,Sør,SDD,Lionn,Amiga!mulig alle disse er i galleriet,men jeg er ikke der så jeg har ikke sett noen av dem!Mener jeg har sett Flisa på en hjemmeside for lenge siden!

conan, SDD, Lion og Amiga er der! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Seline

Jeg skulle gjerne sett meg selv der, men har ikke bilde av meg inne, og ingen scanner lenger.. Og alle jeg har sendt bilde til før har sletta det/de fra maskinen sin! Merkelig.....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne sett meg selv der, men har ikke bilde av meg inne, og ingen scanner lenger.. Og alle jeg har sendt bilde til før har sletta det/de fra maskinen sin! Merkelig.....:)

Jeg har det sannsynligvis på studiestedet.

Jeg sletter ikke bilder av DOLere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm kanskje jeg skal legge inn ett bilde også??Litt skremmende å miste sin anonymitet også da!

Det er prisen du må betale for å se bildene.

Fordelen med det systemet er at du får se de som får se deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seline

Jeg har det sannsynligvis på studiestedet.

Jeg sletter ikke bilder av DOLere :-)

Hey, send meg det når du kommer dit 'a! Hvilket er det forresten, er det et jeg tør å sende inn, mon tro...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liza, bella, naiv.

Vi får håpe at vi får inn de etterhvert :-)

Er vel snakk om varierende grad av overtalelse og eventuelt litt hjelp med scanning for enkeltes vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Seline

Jeg har det sannsynligvis på studiestedet.

Jeg sletter ikke bilder av DOLere :-)

Har du forresten sletta meg fra icq-listen din?? *snufs...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, send meg det når du kommer dit 'a! Hvilket er det forresten, er det et jeg tør å sende inn, mon tro...??

Husker ikke, rett og slett.

Tror ikke jeg tok noen bilder selv når vi traff hverandre, så da må det være et du har sendt meg.

Mulig jeg har 2 tilsammen...

Skal sende når jeg kommer meg dit igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forresten sletta meg fra icq-listen din?? *snufs...*

Nei, det har jeg ikke.

Men har ikke ICQ på denne maskinen.

Har sett deg på ICQ her forleden, men akkurat da hadde jeg ikke så mye tid til overs.

Skal sende deg en melding ved anledning så du kan få lagt meg til igjen (siden du tydeligvis ikke har meg der lenger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seline

Husker ikke, rett og slett.

Tror ikke jeg tok noen bilder selv når vi traff hverandre, så da må det være et du har sendt meg.

Mulig jeg har 2 tilsammen...

Skal sende når jeg kommer meg dit igjen!

Jepp gjør det:) Det er nok noe jeg har sendt deg, ja. Da kan ihvertfall du gå god for at det er meg på bildet, da, det høres ut som et rimelig strengt system dette her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seline

Nei, det har jeg ikke.

Men har ikke ICQ på denne maskinen.

Har sett deg på ICQ her forleden, men akkurat da hadde jeg ikke så mye tid til overs.

Skal sende deg en melding ved anledning så du kan få lagt meg til igjen (siden du tydeligvis ikke har meg der lenger).

Nei, jeg har lagt inn på ny maskin, og da kommer ikke den gamle listen på nytt. Om ikke du vet om noe lurt man gjør, da...? Trodde man måtte legge inn alle på nytt etterhvert som de dukker opp, skjønner du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har lagt inn på ny maskin, og da kommer ikke den gamle listen på nytt. Om ikke du vet om noe lurt man gjør, da...? Trodde man måtte legge inn alle på nytt etterhvert som de dukker opp, skjønner du..

ICQ har begynt med lister på serveren (så du har hele listen når du logger på fra en ny maskin), men det er bare på nyere versjoner av ICQ.

Den du hadde var for gammel, så de er ikke tatt vare på annet enn i en katalog under ICQ på din gamle maskin.

Hvis du har hatt noen DOLere på din liste som du gjerne skulle ha dit igjen kan jeg nok sende deg de hvis du bare oppgir hvilke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seline

ICQ har begynt med lister på serveren (så du har hele listen når du logger på fra en ny maskin), men det er bare på nyere versjoner av ICQ.

Den du hadde var for gammel, så de er ikke tatt vare på annet enn i en katalog under ICQ på din gamle maskin.

Hvis du har hatt noen DOLere på din liste som du gjerne skulle ha dit igjen kan jeg nok sende deg de hvis du bare oppgir hvilke :-)

Jeg har fått fra de jeg hadde fra dol, tror jeg.. Bortsett fra deg, da:) Men ellers takk. Ja, jeg hadde en gammel versjon før, er jo tross alt snart to år siden jeg har brukt icq i det hele tatt.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...