Gå til innhold

Hvem av de som mangler i dolgalleriet...


Gjest undercover

Anbefalte innlegg

Og det verste eller beste av alt er at det er jeg som overtalte henne til å velge det bildet.

Det er nok du som har tatt det, vil jeg anta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Amiga

    14

  • flisa

    13

  • SierDuDet

    12

  • Singularity

    9

Mest aktive i denne tråden

Disse er der!

Alisha - Altman - amber sun - Amiga - Andor - Andungen - Anki - AnnaStesia - Anne26 - Annette - Ano - ArneAnd - aughii - Balder - Bassisten - beib - BentO - BettyBlue - Bipolars - birdie - Blaagutt - blesha - Boblymamma - brumle - Camilla - carma - Chrissy - Citoyen - Cmoo - conan - Dalida - Den Originale Bønna - Devania - doljenta - double - Dude - Femma - Filo - Flisa - Fnatten - Froggy - Fuzzy76 - Geir - Geraldine - gnaffel-laffel - grafi - gyrken - Hanna - Hawkwind - Hekta - Hulkert - Ingera - Inter - Ista - Jane - Joette - kie - Kjerringskinn - Knøttet - Kozy - KristineS - Kvinna - landsbyidioten - Libra - Lillelurven - LilleMegBare - Linda - Line - Lion - Lis@bet - Livato - lonelygirl - Lucy - Lykkeliten - mAd - Maiken76 - Malun - manne - mar - Mcdoo - Melaisa - Mette - Mettewa - Mezzy - MissTilde - Molli - MrAgder - Musikeren - Nellie - Neo - neuni - Nikita70 - Nosferatu - Paranoia - Pingla - Piraye - Prozak - punkyB - Reg@l - Roskva - Sad-Boy - Seigdama - SetAbominae - SierDuDet - Silentwolf - Simfa - Sine - Singularity - Sissle - Solsikke - SoriaMoria - Spenning - Spunk - Steinansiktet - Stone - Stylie - SugarBaby - Sussi - Svarte Katta - Synch - Synderisommersol - Taj Mahal - Tamera - Tanitha - Tayzonia - toci - Vanman - Vera - Veslo - Villanda - Vincent - Virrevind - Wulfi - Zirine - Zuul - Åsemor

Jeg trodde LilleMegBare allerede var i det der galleriet jeg? Det må hun være, for hun snakker om at hun har glemt url'en, og vil at jeg skal finne den... Som om jeg kan det; jeg er jo IKKE der inne...

Om noen kan sende meg urlen på mail, så får jeg overbrakt den til henne i dag? (Hennes mailadresse funker dessverre ikke lengre)

Lar det seg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde LilleMegBare allerede var i det der galleriet jeg? Det må hun være, for hun snakker om at hun har glemt url'en, og vil at jeg skal finne den... Som om jeg kan det; jeg er jo IKKE der inne...

Om noen kan sende meg urlen på mail, så får jeg overbrakt den til henne i dag? (Hennes mailadresse funker dessverre ikke lengre)

Lar det seg gjøre?

Jeg mistet adressen din når jeg fikk ny maskin så jeg har den ikke lenger, men hvis du sender meg en mail så skal jeg sende deg URL'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet adressen din når jeg fikk ny maskin så jeg har den ikke lenger, men hvis du sender meg en mail så skal jeg sende deg URL'en.

Det er gjort! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde LilleMegBare allerede var i det der galleriet jeg? Det må hun være, for hun snakker om at hun har glemt url'en, og vil at jeg skal finne den... Som om jeg kan det; jeg er jo IKKE der inne...

Om noen kan sende meg urlen på mail, så får jeg overbrakt den til henne i dag? (Hennes mailadresse funker dessverre ikke lengre)

Lar det seg gjøre?

Jeg ser du har fått den! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Conan,jacob,Sør,SDD,Lionn,Amiga!mulig alle disse er i galleriet,men jeg er ikke der så jeg har ikke sett noen av dem!Mener jeg har sett Flisa på en hjemmeside for lenge siden!

jeg er jo der jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, men de var jo sladdet. Jeg trodde du visste godt at jeg foretrekker usladdete bilder.. ;-)

Det kan jeg desverre ikke hjelpe deg med, du får spørre Spirea. *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummelt så mye du samler på! :-) hehe

Favorittene er delt opp i mange mapper, men nå er mappene så fulle at jeg begynner å få problemer med å finne igjen ting der! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favorittene er delt opp i mange mapper, men nå er mappene så fulle at jeg begynner å få problemer med å finne igjen ting der! :-)

Send dem til meg! :-) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...