Gå til innhold

Hvem av de som mangler i dolgalleriet...


Gjest undercover

Anbefalte innlegg

ICQ har begynt med lister på serveren (så du har hele listen når du logger på fra en ny maskin), men det er bare på nyere versjoner av ICQ.

Den du hadde var for gammel, så de er ikke tatt vare på annet enn i en katalog under ICQ på din gamle maskin.

Hvis du har hatt noen DOLere på din liste som du gjerne skulle ha dit igjen kan jeg nok sende deg de hvis du bare oppgir hvilke :-)

Betyr det at hvis jeg laster ned ICQ på nytt og bruker det gamle nummeret så kommer alle jeg har hatt på ICQ opp? Eller misforstod jeg helt?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Amiga

    14

  • flisa

    13

  • SierDuDet

    12

  • Singularity

    9

Mest aktive i denne tråden

Betyr det at hvis jeg laster ned ICQ på nytt og bruker det gamle nummeret så kommer alle jeg har hatt på ICQ opp? Eller misforstod jeg helt?

:-)

Det betyr at dersom du har brukt ICQ 2001b eller ICQ 2002a er alle kontaktene dine lagret på serveren - så hvis du da installerer ICQ helt på nytt, så vil alle de poppe opp.

Hvis du i likhet med Seline bare har brukt en eldre ICQ-versjon, så er ikke dine gamle kontakter lagret på serveren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får håpe at vi får inn de etterhvert :-)

Er vel snakk om varierende grad av overtalelse og eventuelt litt hjelp med scanning for enkeltes vedkommende.

Ikke alle de nevnte er noen utpreget datakyndige folk, nei.. *flire*

Vi får se om ikke hun derre engelske sender noen bilder til undertegnede snart via snailmail - så skal jeg nok få formidlet dem videre. ;o) Med tillatelse, selvsagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig ikke så veldig nysgjerring på hvordan de forskjellige dolerne ser ut.

Jeg har dannet meg et bilde av mange av de nickene som jeg kjenner og leser innleggene til. Tror jeg vil beholde det bildet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle de nevnte er noen utpreget datakyndige folk, nei.. *flire*

Vi får se om ikke hun derre engelske sender noen bilder til undertegnede snart via snailmail - så skal jeg nok få formidlet dem videre. ;o) Med tillatelse, selvsagt!

"Hun engelske" har tidligere gitt uttrykk for at det er tekniske problemer og ikke manglende ønske om å være der som er til hinder for henne, så det skulle kunne gå i boks :-)

Er mer bekymret for ditt bysbarn. Jeg har selv fått et løfte om å få se et bilde av henne når hun får surret seg til å scanne et, men derfra og til å være på en side med 13X andre er et langt skritt...

Men gi får gjøre vårt beste for å overtale - og du kan kanskje ta et bilde av henne med digitalkamera ved anledning så hun kan ha et til disposisjon hvis vi lykkes i overtalelsen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hun engelske" har tidligere gitt uttrykk for at det er tekniske problemer og ikke manglende ønske om å være der som er til hinder for henne, så det skulle kunne gå i boks :-)

Er mer bekymret for ditt bysbarn. Jeg har selv fått et løfte om å få se et bilde av henne når hun får surret seg til å scanne et, men derfra og til å være på en side med 13X andre er et langt skritt...

Men gi får gjøre vårt beste for å overtale - og du kan kanskje ta et bilde av henne med digitalkamera ved anledning så hun kan ha et til disposisjon hvis vi lykkes i overtalelsen :-)

*legge slagplan*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andor er i galleriet...

Jeg har sett han! Det var morsomt.

Det var også morsomt å se gyrken og lion og sier du det, og bassisten.

Og altman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett han! Det var morsomt.

Det var også morsomt å se gyrken og lion og sier du det, og bassisten.

Og altman.

Jeg er pittelitt kåt på gyrken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er pittelitt kåt på gyrken.

Jeg skjønner jo det. Du har sagt det lenge.

Hun ser faktisk ganske avkledd ut, har klippet bort noe vesentlig tror jeg. Det gjør det spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner jo det. Du har sagt det lenge.

Hun ser faktisk ganske avkledd ut, har klippet bort noe vesentlig tror jeg. Det gjør det spennende!

Og det verste eller beste av alt er at det er jeg som overtalte henne til å velge det bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det verste eller beste av alt er at det er jeg som overtalte henne til å velge det bildet.

Det verste av alt var at ho prøvde å bytte det ut, men eg nekta! :-)

Og det var eg som klipte bort resten! Hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste av alt var at ho prøvde å bytte det ut, men eg nekta! :-)

Og det var eg som klipte bort resten! Hihi!

Jeg vet at du nekta. Hun er sur for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse er der!

Alisha - Altman - amber sun - Amiga - Andor - Andungen - Anki - AnnaStesia - Anne26 - Annette - Ano - ArneAnd - aughii - Balder - Bassisten - beib - BentO - BettyBlue - Bipolars - birdie - Blaagutt - blesha - Boblymamma - brumle - Camilla - carma - Chrissy - Citoyen - Cmoo - conan - Dalida - Den Originale Bønna - Devania - doljenta - double - Dude - Femma - Filo - Flisa - Fnatten - Froggy - Fuzzy76 - Geir - Geraldine - gnaffel-laffel - grafi - gyrken - Hanna - Hawkwind - Hekta - Hulkert - Ingera - Inter - Ista - Jane - Joette - kie - Kjerringskinn - Knøttet - Kozy - KristineS - Kvinna - landsbyidioten - Libra - Lillelurven - LilleMegBare - Linda - Line - Lion - Lis@bet - Livato - lonelygirl - Lucy - Lykkeliten - mAd - Maiken76 - Malun - manne - mar - Mcdoo - Melaisa - Mette - Mettewa - Mezzy - MissTilde - Molli - MrAgder - Musikeren - Nellie - Neo - neuni - Nikita70 - Nosferatu - Paranoia - Pingla - Piraye - Prozak - punkyB - Reg@l - Roskva - Sad-Boy - Seigdama - SetAbominae - SierDuDet - Silentwolf - Simfa - Sine - Singularity - Sissle - Solsikke - SoriaMoria - Spenning - Spunk - Steinansiktet - Stone - Stylie - SugarBaby - Sussi - Svarte Katta - Synch - Synderisommersol - Taj Mahal - Tamera - Tanitha - Tayzonia - toci - Vanman - Vera - Veslo - Villanda - Vincent - Virrevind - Wulfi - Zirine - Zuul - Åsemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sånn forsiktig start

conan, SDD, Lion og Amiga er der! :-)

Jeg er nysgjerrig på MsSophie og Zirine, Kan du sende meg bilde, så melder jeg meg inn etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nysgjerrig på MsSophie og Zirine, Kan du sende meg bilde, så melder jeg meg inn etterpå?

Zirine er pen hun, MsSophie er der ikke! Du får nok pent sende inn bilde av deg selv hvis du vil se.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et nytt bilde ? Jeg så jo det samme bildet av deg i -98 !

Du mener vel høsten 99? De få bildene av meg som er tatt det siste året er i helfigur, skal prøve å få gjort noe med det sånn at det kommer oppdatert bilde snart! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...