Jeane1365380361 Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Hvor finner jeg en sånn side da??? Har du adressa til en sånn side.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Tenkte mest på forumet for spiseforstyrrelser her på doktor online. Ellers kan du undersøke litt her: http://www.nettros.no/ http://www.iks.no/ Lykke til:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeane1365380361 Skrevet 9. august 2002 Forfatter Del Skrevet 9. august 2002 Tenkte mest på forumet for spiseforstyrrelser her på doktor online. Ellers kan du undersøke litt her: http://www.nettros.no/ http://www.iks.no/ Lykke til:) takk skal du ha seline... vet ikke hva jeg kan gjøre.. har ingen jeg føler at jeg kan stole 100% på, så jeg kan ikke fortelle noen om det heller.... Men, men tusen takk skal du ha.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 takk skal du ha seline... vet ikke hva jeg kan gjøre.. har ingen jeg føler at jeg kan stole 100% på, så jeg kan ikke fortelle noen om det heller.... Men, men tusen takk skal du ha.. Ta kontakt med noen i de interesseforeningene, de kan helt sikkert hjelpe deg med veien videre. Det er sikkert mange i din situasjon på spiseforstyrrelse-forumet her inne, også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeane1365380361 Skrevet 10. august 2002 Forfatter Del Skrevet 10. august 2002 Ta kontakt med noen i de interesseforeningene, de kan helt sikkert hjelpe deg med veien videre. Det er sikkert mange i din situasjon på spiseforstyrrelse-forumet her inne, også. Takk for rådet, Seline... Men det som er så dumt er at det ikke lenger er en "debatt" på spiseforstyrrelseforumet her... det er lagt ned det.. Der kan du bare se hva som er skrevet i fjor........ Vet du om noen andre steder det er "debatt" på nettet omm spiseforstyrrelser???????? Takk skal du ha.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Takk for rådet, Seline... Men det som er så dumt er at det ikke lenger er en "debatt" på spiseforstyrrelseforumet her... det er lagt ned det.. Der kan du bare se hva som er skrevet i fjor........ Vet du om noen andre steder det er "debatt" på nettet omm spiseforstyrrelser???????? Takk skal du ha.... Beklager, visste ikke at det var lagt ned engang, jeg. Jeg vet ikke om noe annet debatt-forum hvis ikke det fins på de sidene jeg ga deg. Kanskje de har noen linker der? Jeg kan ikke noe særlig om temaet, skjønner du. Håper du finner noen å snakke med om det. Du kan eventuelt legge inn et innlegg på psykiatri vil jeg tro, psykiateren svarer de fleste ser det ut til. Spiseforstyrrelser er jo et psykisk problem. Håper du får hjelp! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeane1365380361 Skrevet 11. august 2002 Forfatter Del Skrevet 11. august 2002 Beklager, visste ikke at det var lagt ned engang, jeg. Jeg vet ikke om noe annet debatt-forum hvis ikke det fins på de sidene jeg ga deg. Kanskje de har noen linker der? Jeg kan ikke noe særlig om temaet, skjønner du. Håper du finner noen å snakke med om det. Du kan eventuelt legge inn et innlegg på psykiatri vil jeg tro, psykiateren svarer de fleste ser det ut til. Spiseforstyrrelser er jo et psykisk problem. Håper du får hjelp! Klem fra Takk skal du ha.. Koster det noe å spørre psykiateren her da??? Er desverre avhengig at det ikke koster noe.... Takk for alt du har gjort for meg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Takk skal du ha.. Koster det noe å spørre psykiateren her da??? Er desverre avhengig at det ikke koster noe.... Takk for alt du har gjort for meg... Nei, på psykiatri-forumet koster det ingenting, fordi det er i samarbeid med psykisk helse 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.