atleten Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Om behandling av bechterev. Vet at skien sentralsykehus har ekspertise om bechterev men siden det er så tidlig av min utvikling av bechterev har jeg ikke kontaktet dem enda. Har hatt bechterev i to år nå ca. Har i ca 3 uker gått uten medisiner og føler meg like fin som med medisiner. Klart at jeg er litt stiv i ryggen,skuldre og halepartiet men har ikke smerter. Fikk tips av min lege i militære om at det kunne være vært å prøve meg som vegeterianer og prøve å kutte ut medisine noe jeg har gjordt. Jeg prøver å følge bloddieten til dr. Peter J.D`Adamo. Hvor jeg er blodtype A+. Benytter meg også av stoff om sonen av Barry Sears. Vil gjerne ha tilbake meldinger om de som går på BLODDIETEN gjerne de som er A+ som meg. Også de som leser stoff fra Barry Sears SONEN. Jeg trener med vekter 3-4 ganger i uken,jogger eller padler kajakk 2-4 ganger i uken. Prøver å være flink til å tøye ikke bare når jeg trener meg også når jeg føler meg støl. Går også en gang i uken til fysoterapi som varer i en time og får knadd ca hele kroppen. Noe som hjelper meg veldig. ER veldig takknemlig for all innformasjon jeg kan få så lenge den er SERIØS!! Håper det er noen som kan hjelpe meg som er i lignende situvasjon eller har informasjon om nettsteder,bøker,behandlinger,kosthold,tøyning,trening osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aflan Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Hei jeg har ikke så mye peil på bechtrev ,men jeg har selv reumatisme og har hatt det i mange år. Jeg har behandlings opphold på betanien i skien og er veldig fornøyd med den hjelpen jeg får der. Jeg hadde ikke greid meg uten. Så jeg vil råde deg til og ta kontakt med dem jo før du kommer under behandling med en slik diagnose jo lenger tror jeg du kan hindre att sykdommen utvikler seg. Lykke til husk bedre og fårebygge en og reparere mange hilsen en reumatike med bittre erfaringer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.