Gjest maja_h Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Hei. Jeg er i midten av tredveårene. Ikke spiseproblemer av noe slag. Nokså normal vekt+. Om jeg spiser grovt brød eller husman knekkebrød eller havregryn med melk, så blir jeg så sløv etter en halv time/time at jeg faktisk ofte må legge meg nedpå. Om jeg spiser loff med samme pålegg merker jeg ikke noe av den sløvheten. Hva i all verden er dette? Jeg har i mange år visst at jeg ikke kan drikke melk, fordi da sovner jeg (!) men kan virkelig grovt brød ha slik virkning på kroppen? Glad for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jubalong 70 Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Kanskje du har overvekst av Candida Albicans i tarmene. Candida lever på sukker og gjær, og det finnes i alle brød bakt på gjær, mange knekkebrød (bl.a. Husmann), sukker er det i melken (melkesukker). Du kan jo søke litt på nettet om Candida og så prøve litt ut på en diett? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.