Altman Skrevet 11. august 2002 Skrevet 11. august 2002 IT-sjefen: kjør meg til 193.168.10.123 Sjøkapteinen: ta til styrbord ved Nasjonalteateret. Homser: gidameg, så flink du er til å kjøre bil, altså Økonomen: når veien har akkumulert seg tre ganger, senker du farten og selger drosja med 10% fortjeneste Sykepleieren: er alt bra med deg, sjåfør? Sitter du godt? Er rattet godt å holde i? Nordlendingen; kan du få fløtta den her hælvetes fettebilen til Torshov fort som kuken sjøl, din jårrkuk? 0 Siter
Zirine Skrevet 11. august 2002 Skrevet 11. august 2002 Og husmora sier: Kan du være så snill å stoppe her i krysset, jeg har fått mensen og må skifte bind. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 11. august 2002 Skrevet 11. august 2002 :-) ..og til drosjesjåføren sier de: "Jobber du eller kjører du bare drosje?" 0 Siter
Altman Skrevet 11. august 2002 Forfatter Skrevet 11. august 2002 :-) ..og til drosjesjåføren sier de: "Jobber du eller kjører du bare drosje?" hehehe 0 Siter
Gjest hmor Skrevet 12. august 2002 Skrevet 12. august 2002 Og husmora sier: Kan du være så snill å stoppe her i krysset, jeg har fått mensen og må skifte bind. Ja, for det er jo bare husmødre som har mensen. 0 Siter
avil Skrevet 12. august 2002 Skrevet 12. august 2002 Og husmora sier: Kan du være så snill å stoppe her i krysset, jeg har fått mensen og må skifte bind. *skratt* Du er begynt å jobbe igjen, ja? 0 Siter
Zirine Skrevet 12. august 2002 Skrevet 12. august 2002 Ja, for det er jo bare husmødre som har mensen. Du og du så glad vi var i dag. 0 Siter
Zirine Skrevet 12. august 2002 Skrevet 12. august 2002 *skratt* Du er begynt å jobbe igjen, ja? Japp Min andre dag i dag, og nå begynner jeg å bli meg selv igjen. Jeg har lata meg for mye - nå kjenner jeg at energien begynner å sive inn igjen. Det kjennes ulidelig godt. Jeg er bygd for comfort, men har nok best av å være i aktivitet, ja 0 Siter
avil Skrevet 12. august 2002 Skrevet 12. august 2002 Japp Min andre dag i dag, og nå begynner jeg å bli meg selv igjen. Jeg har lata meg for mye - nå kjenner jeg at energien begynner å sive inn igjen. Det kjennes ulidelig godt. Jeg er bygd for comfort, men har nok best av å være i aktivitet, ja Jeg er født i drosjenes tegn. Men hvis jeg ikke gjør noe fornuftig og oppbyggelig får jeg dårlig samvittighet over å gå på fylla. 0 Siter
Zirine Skrevet 12. august 2002 Skrevet 12. august 2002 Jeg er født i drosjenes tegn. Men hvis jeg ikke gjør noe fornuftig og oppbyggelig får jeg dårlig samvittighet over å gå på fylla. Drosjenes tegn - hehe - den var jaggu meg treffende 0 Siter
avil Skrevet 12. august 2002 Skrevet 12. august 2002 Drosjenes tegn - hehe - den var jaggu meg treffende øh, har du sett meg? Vet du hvem jeg er? *logger av, skifter nick og viser meg aldri igjen* 0 Siter
Zirine Skrevet 12. august 2002 Skrevet 12. august 2002 øh, har du sett meg? Vet du hvem jeg er? *logger av, skifter nick og viser meg aldri igjen* Nei, nå tenkte jeg på meg altså. Sist jeg bestilte taxi på Oslo taxi, så sa dem: Jøss, har du flytta .... Kjører jeg mye taxi eller? 0 Siter
avil Skrevet 12. august 2002 Skrevet 12. august 2002 Nei, nå tenkte jeg på meg altså. Sist jeg bestilte taxi på Oslo taxi, så sa dem: Jøss, har du flytta .... Kjører jeg mye taxi eller? *puster ut* Jo, jeg lærte uttrykket av ei venninne som flytter med plastposer og taxi. Ikke så praktisk, ikke så økonomisk. Men veldig bedårende. 0 Siter
Zirine Skrevet 12. august 2002 Skrevet 12. august 2002 *puster ut* Jo, jeg lærte uttrykket av ei venninne som flytter med plastposer og taxi. Ikke så praktisk, ikke så økonomisk. Men veldig bedårende. Ja, det må man si - ei dame med stil - sånt liker vi Nei, kjære deg, jeg hakke pipling på hvem du er, men du må gjerne fortelle. Husk å send med bilde ---> [email protected] 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.