Gå til innhold

FU: for deg som har vært på DOL i mer enn 2 år:


flisa

Anbefalte innlegg

Hvorfor er du her enda?

Planlegger du dagen din med en liten tanke om at du MÅ få DOLa..i bakhodet?

Hvorfor slutter du ikke?

Kunne du tenke deg å slutta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    10

  • Poetica

    3

  • MaikenK

    2

  • conan

    2

Mest aktive i denne tråden

"Hvorfor er du her enda?"

En dash gammel uvane, en dash hyggelige mennesker, en dash humor, en dash interessante diskusjoner, en dash mangel på bedre ting å gjøre.

Planlegger du dagen din med en liten tanke om at du MÅ få DOLa..i bakhodet?

Nei, det er unødvendig å planlegge.

Hvorfor slutter du ikke?

Jeg kan slutte når jeg vil, jeg er ikke avhengig..

Kunne du tenke deg å slutta?

Jeg doler bare til fest eller når jeg ikke har bedre ting å gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du her enda?

Fordi jeg er så glaaaaa i dere alle! *nuzze, koooze, klemme* ;o)

Planlegger du dagen din med en liten tanke om at du MÅ få DOLa..i bakhodet?

Ja - når jeg har tilgang til nett, så er det ikke et alternativ å la være å dole.

Hvorfor slutter du ikke?

I can't!

Kunne du tenke deg å slutta?

Næh, hvorfor det?

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å "treffe" andre dolere. Liker "miljøet", tonen (som regel).

Nei

Pga. folkene som vanker her.

Ja og nei.

Ja, pga. popup'en. Nei fordi jeg tviler på at man finner noe like bra andre steder.

Og så helt på tampen: Jeg synes DOL i seg selv er en så bra "vare" at de ikke trenger all den reklamen. Ville heller "kjøpt" DOL.

Nå føles det som om man _må_ kjøpe 30 dassruller (=reklamen) for å få et ukeblad (=DOL) man mer enn gjerne ville betalt penger for. Synes Anker og Co undervurderer DOL som et selvstendig produkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du her enda?

- Måå bare følge med på et spesielt forum, og da gløtter man gjerne over til andre.

Planlegger du dagen din med en liten tanke om at du MÅ få DOLa..i bakhodet?

- Helt klart. Det er den første siden som kommer opp her.

Hvorfor slutter du ikke?

- Hvorfor i all verden skulle jeg det?

Kunne du tenke deg å slutta?

- Av og til, når folk skriver idiotiske ting.

Men kan jeg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pricilla

Hvorfor er du her enda?

Fordi jeg synes det er lærerikt å være her + at man får "snakket" med folk om ting man ellers ikke prater om.. daglidagse ting, hvordan ting er i andre fohold, sex osv.

Planlegger du dagen din med en liten tanke om at du MÅ få DOLa..i bakhodet?

ja, det hender.. særlig hvis det er noe jeg undrer meg over, så tenker jeg at det skal jeg spørre om på DOL.

Hvorfor slutter du ikke?

Trives her.. En del morsomme folk, livlige diskusjoner + at jeg lærer en del om livets lyse/mørke sider.

Kunne du tenke deg å slutta?

Hvorfor skulle jeg det når jeg trives? ; ) Er avhengig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Periode-nick

"Hvorfor er du her enda?"

En dash gammel uvane, en dash hyggelige mennesker, en dash humor, en dash interessante diskusjoner, en dash mangel på bedre ting å gjøre.

Planlegger du dagen din med en liten tanke om at du MÅ få DOLa..i bakhodet?

Nei, det er unødvendig å planlegge.

Hvorfor slutter du ikke?

Jeg kan slutte når jeg vil, jeg er ikke avhengig..

Kunne du tenke deg å slutta?

Jeg doler bare til fest eller når jeg ikke har bedre ting å gjøre..

> Hvorfor er du her enda?

Av og til trenger jeg å flytte tankene over på noe annet, til det er DOL utmerket.

Ellers fungerer det både som underholdning og tidsfordriv.

> Planlegger du dagen din med en liten tanke om at du MÅ få DOLa..i bakhodet?

Nei - aldri.

> Hvorfor slutter du ikke?

Av samme grunn som over!

> Kunne du tenke deg å slutta?

Nei.

Nå har jeg vært her i 6 år uten å ha et fast nick - da tror jeg ikke jeg er så veldig avhengig. (Har hatt "fast" nick i perioder da.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Hvorfor er du her enda?

Fordi dere er noen ålreite dyr :P

-Planlegger du dagen din med en liten tanke om at du MÅ få DOLa..i bakhodet?

Næsj, doler når det faller seg sånn...

-Hvorfor slutter du ikke?

For mye dødtid på jobben. Kan hende det blir andre boller sånn utover høsten... har jo hatt perioder borte herfra når det har vært mye å gjøre på jobb-

-Kunne du tenke deg å slutta?

Hehe... Nå har jeg akkurat funnet et nytt og interessant forum, og sluker alt som står der. Så hvis jeg blir utlært innen det området og i tillegg får meg et liv, så kanskje... Men hvis jeg får meg internett hjemme, er vel heller sjangsen liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du her enda?

- synes det er et koselig sted "å være" finner stadig noe nytt.

Planlegger du dagen din med en liten tanke om at du MÅ få DOLa..i bakhodet?

- nei

Hvorfor slutter du ikke?

-har alltid noe å fortelle/snakke om etter å ha lest her inne. greit det

Kunne du tenke deg å slutta?

- nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært her i mer enn to år, ja. Og har byttet nick et par ganger, og til slutt endt opp med å bytte for hver dag nesten ;-)

Blir så mye oppstyr ellers.

Joda, jeg har hatt mine pauser fra DOL, og har ikke det store behovet for å være her, men syns det er både underholdende og lærerikt.

I tøffe tider har jeg kunne "spille på" medmennesker, lært av deres erfaringer, samt fått lov til å gi uttrykk for mine frustrasjoner.

I "happy times" er det bare litt morro å være her...

Har fått et par venner her inne òg, men å ha et fast nick, det vil jeg ikke mer. Nettopp av den grunn; det kan fort bli oppstyr og mas, og man blir på den måten mer "forpliktet",både til folket her inne, men også til å evt svare på mail og slikt...

Så jeg har vel sagt hvorfor jeg er her enda?

Men så forsvinner jeg vel igjen en dag. Pauser er sunt.

Og nei, jeg må ikke innpå hver dag. DOL er ikke noe som sviver i mitt hode sånn til vanlig. Stikker innom når jeg har noe på hjertet, eller trenger bli underholdt litt ;-)

Hilsen fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært her i mer enn to år, ja. Og har byttet nick et par ganger, og til slutt endt opp med å bytte for hver dag nesten ;-)

Blir så mye oppstyr ellers.

Joda, jeg har hatt mine pauser fra DOL, og har ikke det store behovet for å være her, men syns det er både underholdende og lærerikt.

I tøffe tider har jeg kunne "spille på" medmennesker, lært av deres erfaringer, samt fått lov til å gi uttrykk for mine frustrasjoner.

I "happy times" er det bare litt morro å være her...

Har fått et par venner her inne òg, men å ha et fast nick, det vil jeg ikke mer. Nettopp av den grunn; det kan fort bli oppstyr og mas, og man blir på den måten mer "forpliktet",både til folket her inne, men også til å evt svare på mail og slikt...

Så jeg har vel sagt hvorfor jeg er her enda?

Men så forsvinner jeg vel igjen en dag. Pauser er sunt.

Og nei, jeg må ikke innpå hver dag. DOL er ikke noe som sviver i mitt hode sånn til vanlig. Stikker innom når jeg har noe på hjertet, eller trenger bli underholdt litt ;-)

Hilsen fra meg

Så sant så sant, -vi -(SierDuDet, Solsikke og jeg - hehe) som "byr" VELDIG på oss selv, og fortelle mye om vårt liv og laden, vi får så helt klart litt "trøbbel" når det er ting vi ikke har lyst til å "by på" :-) Så jeg forstår deg godt!

Men jeg har som deg fått noen venner her inne - og de sms'er jeg med - stort sett, -i stedet for mail -for mail er jeg ikke så flink til. Så sms'erne får nok mer av MEG, -RL-meg - enn DOL får nå for tiden.

:-)

hilsen Mor Godjherta - som er lett å erte i PMS-tida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvorfor er du her enda?"

En dash gammel uvane, en dash hyggelige mennesker, en dash humor, en dash interessante diskusjoner, en dash mangel på bedre ting å gjøre.

Planlegger du dagen din med en liten tanke om at du MÅ få DOLa..i bakhodet?

Nei, det er unødvendig å planlegge.

Hvorfor slutter du ikke?

Jeg kan slutte når jeg vil, jeg er ikke avhengig..

Kunne du tenke deg å slutta?

Jeg doler bare til fest eller når jeg ikke har bedre ting å gjøre..

Det merkelige med deg, Conan - er at du er ikke noen DOL-type egentlig, -vet ikke hva jeg mener med det, -men likevel....*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært til og fra i 6 år (altså ikke kontinuerlig i de siste to årene, vel og merke)

Hvorfor er du her enda?

Det går i perioder. Kjeder jeg meg, er dol god å ha! Alltid en sprø diskusjon. Og noen ganger kan man jo ikke la være å blande seg inn.. Så har man det gående et par uker.

Planlegger du dagen din med en liten tanke om at du MÅ få DOLa..i bakhodet?

Nei, det kan jeg med sikkerhet si. Det er heller sånn at jeg håper at dagen blir såpass kul at jeg slipper å dole. Det er koselige folk her, det er ikke det, men jeg liker RL bedre:)

Hvorfor slutter du ikke?

Det er gøy å lese på trening/mat forumet, men har man trykket på "100 nyeste" så er man igang med helt andre ting enn det man i utgangspunktet skulle.. Skulle egentlig ønske at jeg slutta å trykke på den knappen, enn å slutte med dol i sin helhet, i og for seg! :)

Kunne du tenke deg å slutta?

Tja, jeg kunne tenkt meg å slutte å lese på åpent forum og småbarnsforumet, da dette er direkte bortsløsing av tid. Men engasjerer man seg er det ikke så lett, gitt... Det er jo så mange håpløse kjerringer (og mannfolk her..) samlet på et brett! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært her siden oktober 1997, og har aldri tenkt på om jeg skulle slutte. Jeg bruker ikke mer enn 30-40 minutter om dagen her, jevnt fordelt på små turer mens jeg samtidig sjekker mail og gjør andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det merkelige med deg, Conan - er at du er ikke noen DOL-type egentlig, -vet ikke hva jeg mener med det, -men likevel....*s*

Hva er det som feiler meg, da? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmh, jeg har faktisk vært her i over to år nå...nesten hver dag! og gjerne mange timer når jeg først er igang.

Jeg er her fordi jeg synes det er gøy å lese innlegg og svare på dem. Det er mange morsomme folk her!

Jeg har vel en sånn DOL-trang og får litt abstinenser om jeg ikke får sjekka innlegg hver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært til og fra i 6 år (altså ikke kontinuerlig i de siste to årene, vel og merke)

Hvorfor er du her enda?

Det går i perioder. Kjeder jeg meg, er dol god å ha! Alltid en sprø diskusjon. Og noen ganger kan man jo ikke la være å blande seg inn.. Så har man det gående et par uker.

Planlegger du dagen din med en liten tanke om at du MÅ få DOLa..i bakhodet?

Nei, det kan jeg med sikkerhet si. Det er heller sånn at jeg håper at dagen blir såpass kul at jeg slipper å dole. Det er koselige folk her, det er ikke det, men jeg liker RL bedre:)

Hvorfor slutter du ikke?

Det er gøy å lese på trening/mat forumet, men har man trykket på "100 nyeste" så er man igang med helt andre ting enn det man i utgangspunktet skulle.. Skulle egentlig ønske at jeg slutta å trykke på den knappen, enn å slutte med dol i sin helhet, i og for seg! :)

Kunne du tenke deg å slutta?

Tja, jeg kunne tenkt meg å slutte å lese på åpent forum og småbarnsforumet, da dette er direkte bortsløsing av tid. Men engasjerer man seg er det ikke så lett, gitt... Det er jo så mange håpløse kjerringer (og mannfolk her..) samlet på et brett! :)

Hmmmmm, trodde du kom for en mnd. siden eller noe jeg! :-) *paranoid* hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du her enda? Det er så spennende og avslappende her.

Planlegger du dagen din med en liten tanke om at du MÅ få DOLa..i bakhodet? Nei, det kan jeg ikke si jeg gjør.

Hvorfor slutter du ikke? Både artig og interessant å lese innlegg.

Kunne du tenke deg å slutta? Nei, selv om jeg blir litt lei av hele DOL noen ganger :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...