Gå til innhold

FU: for deg som har vært på DOL i mer enn 2 år:


flisa

Anbefalte innlegg

Hmmmmm, trodde du kom for en mnd. siden eller noe jeg! :-) *paranoid* hehe

Jeg bare reinventerer (hææ.. det heter nok noe annet, men du skjønner hva jeg mener..) meg selv med jevne mellomrom. Så terroriserer jeg de faste nickene her, jeg vet jo hvilke knapper jeg skal trykke på, før jeg finner det for godt å krype tilbake under steinen min for en stund igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    10

  • Poetica

    3

  • MaikenK

    2

  • conan

    2

Mest aktive i denne tråden

Jeg bare reinventerer (hææ.. det heter nok noe annet, men du skjønner hva jeg mener..) meg selv med jevne mellomrom. Så terroriserer jeg de faste nickene her, jeg vet jo hvilke knapper jeg skal trykke på, før jeg finner det for godt å krype tilbake under steinen min for en stund igjen...

AHA! du er en sånn:

http://www.anticimex.no/skadedyr/andre/h2v2_skrukketroll.htm

*grøss*

nytt nick? :-) Skrukketrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hvorfor er du her enda?

-Jeg trives så godt og det hjelper litt mot hjemlengselen. Og i de periodene jeg har vært uten nett har jeg savnet mange av dere noe forferdelig!

*Planlegger du dagen din med en liten tanke om at du MÅ få DOLa..i bakhodet?

-Jeg gjør vel egentlig det. *s*

*Hvorfor slutter du ikke?

- Det hverken klarer eller vil jeg.

*Kunne du tenke deg å slutta?

- Nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du her enda?

Avhengig , rett og slett!

Planlegger du dagen din med en liten tanke om at du MÅ få DOLa..i bakhodet?

Av og til , ja !

Hvorfor slutter du ikke?

Det har jeg også lurt på av og til :-)

Kunne du tenke deg å slutta?

Egentlig ikke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her ennå fordi det er så ålreit her - synes det virker som om de fleste er "seg sjøl", og med faste nick får man liksom et forhold til folket. Etter å ha vært på et par treff, og ikke minst på private besøk (noen har til og med oppsøkt meg!), så blir det ekstra spesielt. Ser ingen grunn til å holde opp med det aller første - det måtte bli dersom alle dager her ble som den verste ferietida midt på sommeren, det (kjedelig!!!!).

Her er det friske utspill, mye interessante problemstillinger, jeg lærer en god del av å søke opp svar for andre, og ikke minst så er det masse humor her! :o)))

Javisst, jeg passer på å slenge innom noen ganger i døgnet - men det styrer ikke hverdagen min, altså! Dersom jeg er uten nettilgang noen dager overlever jeg det (men jeg passer selvfølgelig på å "lese meg opp" med en gang jeg er hjemme igjen!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får vel bare innrømme at jeg er hekta. Og at jeg overhodet ikke har tenkt til å slutte. Dette er jo moro og interessant.

Kan ikke si jeg planlegger dagen etter DOL men kaster meg fort innpå når PC er ledig. Dessuten er det jo et godt alternativ når ting er kjedelig :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært her i s n a r t to år, tror jeg.

Er innom nesten hver dag, leser litt her og der, starta med småbarnsforum, har utvida litt etter hvert.

Har vært på ferie uten nettilgang i fire uker, og faktisk ikke tenkt på DOL en gang... eller kanskje litt. Det var nemlig meningen vi skulle kjøre "omvendt" turen til Solsikke....

Det er nå alt slag man skal gå og leve seg inn i. :-()

Det irriterte at DOL er blitt en "betalingstjeneste", men inntil jeg finner noe tilsvarende trivelig, blir jeg her.

Sånn innimellom. :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor...? Nja, litt fordi gammel vane er vond og vende, men mest fordi det er "stampuben" min, hvor jeg stort sett treffer på kjente, om jeg skulle ha behov for det.

En gang i tiden var det nok viktigere for meg å få dolet enn det er nå. Sitter jeg ved pc'en hjemme, har jeg nesten alltid dol framme, og så kikker jeg innom innimellom.

Slutte? Hvorfor det? Jeg føler at jeg har et rimelig avbalansert forhold til dol, og har ingen ønsker om å slutte.

Det var en gang jeg måtte på nedtrapping, men det var så vellykket at jeg ikke har tenkt til å tenke i de baner igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du her enda? Tja, si det. _Må_ jo liksom innom og kikke hva som skjer her bare. hehe - uvane det der!

Planlegger du dagen din med en liten tanke om at du MÅ få DOLa..i bakhodet? Jeg planlegger aldri at jeg skal dole, men jeg doler allikevel.

Hvorfor slutter du ikke? Tja, si det :) Trives her da. I perioder er jeg rimelig lei av DOL, men jeg har ikke kutta ut ennå, så det er vel mer positivt enn negativt ja :)

Kunne du tenke deg å slutta? Nei, ikke nå i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel..nå har jeg vært på nett i sju år, og på dol i 2-3. Så er vel blitt litt avhengig med tida. Ikke jobber jeg (uføretrygda) og noe skal en jo fylle tida med. Før var jeg stort sett bare på psykiatri forum, nå er innom de fleste fora og leser. Men hvorfor skulle jeg slutte med det? Mye hyggelige folk å chatte med og. Er jeg ikke på dol så er jeg garantert et annet sted i cyberspace allikevel ;) Hobby er grafisk design og bildebehandling..så da blir det til at jeg sitter mye foran pc'n allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du her enda?

Gamel vane, vet av endel av dere, og innimellom både ler og gråter jeg her inne.Deler gleder og sorger, og det kan være godt for ei sliten husmor*s*

Fant dol da jeg ble gravid med nr. 2, deilig å skravle med andre hormonelle kvinner. Og siden, vel det bare er blitt sånn. men det går i bølgedaler, noen ganger ofte, daglig...andre perioder tar det dager mellom jeg gidde rå skrive noe her.

Planlegger du dagen din med en liten tanke om at du MÅ få DOLa..i bakhodet?

nei,sjekker uansett, nett,kaffe og røyk, det er min morgen.

Hvorfor slutter du ikke?

Hvorfor skulle jeg. Annet enn pga. den jævlige telefonregninga.

Kunne du tenke deg å slutta?

Næjsda.må vite hva dere bedriver og tenker sånn innimellom:-)

Er denne FUèn spponset av Dr.Online? *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er du her enda?

Tja.. mangler noe bedre å bruke tiden på kanskje? Jeg velger internet og da ofte dol fremfor tv-titting.

Planlegger du dagen din med en liten tanke om at du MÅ få DOLa..i bakhodet?

Nei. Var mer hekta før. Nå kan det godt gå noen dager uten at jeg er innom uten at jeg engang tenker på det. Før var det mer sånn at jeg _måtte_ innom minst en gang hver dag.

Hvorfor slutter du ikke?

Vel.. først når jeg begynte å bli lei av åpent forum og rusmiddelforumet på dol ble jeg gravid. Og dermed røk jeg inn på graviditetsforumet. Og så ble det foreldreforum. Nå er jeg litt lei av de også og det blir mindre og mindre doling.. Kanskje jeg slutter en dag - vi får se. Det kommer sannsynligvis ikke til å skje over natta men gradvis og helt av seg selv (hvis det skjer da).

Kunne du tenke deg å slutta?

Har ingen konkrete planer om det, men er her sjeldnere fordi jeg er litt lei.. Har igrunnen mer lyst å skifte nick og bli anonym igjen enn å slutte, men tror nok jeg ville blitt avslørt temmelig raskt om jeg gjorde det... Eller hva kakel? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Rødmer stort* Hvorfor? Har blitt en vane - jeg mener, jeg har vært her nesten daglig i snart 5 ÅR! Herregud. Det er dager jeg ikke er innom nå, tidligere var det nesten utenkelig så jeg har da kommet meg av den verste avhengigheten. Men jeg er sjelden borte lenge av gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du her enda?

*Planlegger du dagen din med en liten tanke om at du MÅ få DOLa..i bakhodet?

Nei, guri, det tror jeg faktisk jeg aldri har gjort.. Planlagt at jeg MÅ få dola.. Jøss...er'e mulig?

*Hvorfor slutter du ikke?

Tja, si det... Pga folka her, kanskje?

*Kunne du tenke deg å slutta?

Ja, av og til i hvertfall. :o)

Tror forresten vi har møttes i sommer jeg, flisa! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

> Hvorfor er du her enda?

Av og til trenger jeg å flytte tankene over på noe annet, til det er DOL utmerket.

Ellers fungerer det både som underholdning og tidsfordriv.

> Planlegger du dagen din med en liten tanke om at du MÅ få DOLa..i bakhodet?

Nei - aldri.

> Hvorfor slutter du ikke?

Av samme grunn som over!

> Kunne du tenke deg å slutta?

Nei.

Nå har jeg vært her i 6 år uten å ha et fast nick - da tror jeg ikke jeg er så veldig avhengig. (Har hatt "fast" nick i perioder da.)

> Hvorfor er du her enda?

Etter å ha vært på nettet siden 98 så er det blitt en vane. Da småprat kom var det den som fenget mest , lenge. Å så bare ble jegher:-)

Ellers fungerer det både som underholdning og tidsfordriv.

> Planlegger du dagen din med en liten tanke om at du MÅ få DOLa..i bakhodet?

Planlegger aldri, er bare innom hver dag, mange ganger om dagen lite aktiv i diskusjoner siste to år.

> Hvorfor slutter du ikke?

Blitt en vane å følge med, se hvordan det utvikler seg. Kan slutte på timen jeg, men er her ennå:-)) tror jeg.

> Kunne du tenke deg å slutta? Nei.

Nå har jeg vært her med samme nick det meste av tiden, var farlig aktiv med et annet nick istarten, har truffet mange hyggelige Dolere, over 50 stk. Ikke en negativ opplevelse.

Så jeg fortsetter nok som den veteranen jeg er på DOl uten å plage for mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du her enda?

Gammel vane

Planlegger du dagen din med en liten tanke om at du MÅ få DOLa..i bakhodet?

Nei, men jeg DOLer under frokosten ellers så blir starten på dagen litt feil.

Hvorfor slutter du ikke?

Hvorfor skulle jeg det?

Kunne du tenke deg å slutta?

Jeg er ikke akkurat avhengig så hvorfor skulle jeg slutte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du her enda?

Gammel vane

Planlegger du dagen din med en liten tanke om at du MÅ få DOLa..i bakhodet?

Nei, men jeg DOLer under frokosten ellers så blir starten på dagen litt feil.

Hvorfor slutter du ikke?

Hvorfor skulle jeg det?

Kunne du tenke deg å slutta?

Jeg er ikke akkurat avhengig så hvorfor skulle jeg slutte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...