Gå til innhold

FU: for deg som har vært på DOL i mer enn 2 år:


flisa

Anbefalte innlegg

Gjest mange nick i to år

Ja, jeg kunne tenke meg å slutta.

Vet ikke hvorfor jeg er her, redd for å gå glipp av noe stort kanskje? :-/

Men jeg må på død og liv ikke hit hveeer dag da...(bare nesten..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    10

  • Poetica

    3

  • MaikenK

    2

  • conan

    2

Mest aktive i denne tråden

Hvorfor er du her enda?

Dagen er ikke den samme uten! :o)

Hvorfor slutter du ikke?

Har vært her for lenge. Synes jeg kjenner en del av nickene selv om jeg aldri har truffet dem. Mange morsomme mennesker her.

Kunne du tenke deg å slutta?

Nei Har vært mer og mindre "avhengig" i perioder. Nå for tida er jeg mye på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her fremdeles fordi jeg foretrekker interaktivitet fremfor TV-titting - og fordi jeg etterhvert kjenner en god del her i varierende grad og liker å følge med og holde kontakten.

Nei, det gjør jeg ikke.

Fordi jeg ikke ser noen grunn til det.

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaget DOL da jeg var gravid første gang for fire år siden...!!! Og fant mye interessant, først på graviditetsforum, så på Åpent og Foreldreforum. Liker å få tips om hverdagsting, + få idéer og nye innfallsvinkler på ting som skjer.

Jeg DOL'er som regel litt eller mye når jeg er på jobb - hjemme blir det liten tid foran PC'en.... (huff da)

Savner DOL når jeg er lenge borte fra dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du her enda? Veit da faen jeg....men det er mulig det er fordi jeg ikke har noe bedre å ta meg til.

Planlegger du dagen din med en liten tanke om at du MÅ få DOLa..i bakhodet? Nei.

Hvorfor slutter du ikke? Fordi jeg ikke har noe lyst.

Kunne du tenke deg å slutta? Jeg tar pauser innimellom, men å slutte helt har jeg aldri tenkt på engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er du her enda?

*Planlegger du dagen din med en liten tanke om at du MÅ få DOLa..i bakhodet?

Nei, guri, det tror jeg faktisk jeg aldri har gjort.. Planlagt at jeg MÅ få dola.. Jøss...er'e mulig?

*Hvorfor slutter du ikke?

Tja, si det... Pga folka her, kanskje?

*Kunne du tenke deg å slutta?

Ja, av og til i hvertfall. :o)

Tror forresten vi har møttes i sommer jeg, flisa! ;o)

hvor, hvor? :-) Fortell! - Til opplysning; vi har ikke vært nordafor i år....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørkenvandreren

>Hvorfor er du her enda?

Godt spørsmål... Det blir sjeldnere og sjeldnere, da det stort sett er de samme problemstillingene som kommer opp igjen og opp igjen. Slenger vel innom fortsatt primært pga lav jobbmotivasjon.

>Planlegger du dagen din med en liten tanke om at du MÅ få DOLa..i bakhodet?

Før, ja. Nå, nei.

>Hvorfor slutter du ikke?

Kjeder meg på jobb... Med ny jobb, ville jeg nok bli borte.

>Kunne du tenke deg å slutta?

Ja, men det styrer jobben...*s*

-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor, hvor? :-) Fortell! - Til opplysning; vi har ikke vært nordafor i år....

Nordafor nei? Nix, men i Sviiiden, kanskje? Jeg satt litt på avstand, så kanskje tok jeg feil. Det jeg så var deg(?) og gubben(?) bade. Vil ikke si navnet på stedet, for om det faktisk var dere, ja så er det vel greit at ikke "hele verden" vet hvilken campingplass det er snakk om? ;o) Men så mye kan jeg si at navnet på campingen begynner på S. *snakker veldig i hypervanskelige og supervanskelige koder lissom*

HVIS det var dere, flisa, så vil jeg bare si at dere virker som et lykkelig par! :o)) Jeg satt på stranda og kikka på ungene mine som bada, og sånn jeg da. På en stein helt bortest, lissom..

Hva tror du? Vås it ju?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordafor nei? Nix, men i Sviiiden, kanskje? Jeg satt litt på avstand, så kanskje tok jeg feil. Det jeg så var deg(?) og gubben(?) bade. Vil ikke si navnet på stedet, for om det faktisk var dere, ja så er det vel greit at ikke "hele verden" vet hvilken campingplass det er snakk om? ;o) Men så mye kan jeg si at navnet på campingen begynner på S. *snakker veldig i hypervanskelige og supervanskelige koder lissom*

HVIS det var dere, flisa, så vil jeg bare si at dere virker som et lykkelig par! :o)) Jeg satt på stranda og kikka på ungene mine som bada, og sånn jeg da. På en stein helt bortest, lissom..

Hva tror du? Vås it ju?

Ja,- hehe! det må det ha vært! :-) send mail!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du her enda?

Fordi jeg syns det til tider er veldig underholdene og siden jeg har 5 årsjubileum her nå i høst kan jeg iallefall ikke slutte før det! :o)

Planlegger du dagen din med en liten tanke om at du MÅ få DOLa..i bakhodet?

Nei, ikke nå lenger.

Hvorfor slutter du ikke?

Fordi jeg ikke gidder og nå er ikke mannen sur på meg lenger heller så da er det ikke noen vits.

Kunne du tenke deg å slutta?

Om jeg kunne tentk meg å slutte hadde jeg gjort det, men jeg har ikke lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,- hehe! det må det ha vært! :-) send mail!

Sendt! Svar fort, må snart stikke på jobben! (Eh ja, nesten snart i hvertfall, sånn litt etter 14:00)

Kult! *gliser bredt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendt! Svar fort, må snart stikke på jobben! (Eh ja, nesten snart i hvertfall, sånn litt etter 14:00)

Kult! *gliser bredt*

Vi sendte SAMTIDIG! :-) ....og så var det ikke sånn....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har jeg unnfanget og født mine barn, og her har jeg lært masse om hva man skal og ikke skal gjøre som forelder!

Er innom når ungene sover og jeg ikke gidder å gjøre reint i huset.

-og det kommer jeg nok til å fortsette med sålenge jeg lurer på noe som har med ungene å gjøre (kan jo ikke bare spørre mamman min hele tida)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært her i s n a r t to år, tror jeg.

Er innom nesten hver dag, leser litt her og der, starta med småbarnsforum, har utvida litt etter hvert.

Har vært på ferie uten nettilgang i fire uker, og faktisk ikke tenkt på DOL en gang... eller kanskje litt. Det var nemlig meningen vi skulle kjøre "omvendt" turen til Solsikke....

Det er nå alt slag man skal gå og leve seg inn i. :-()

Det irriterte at DOL er blitt en "betalingstjeneste", men inntil jeg finner noe tilsvarende trivelig, blir jeg her.

Sånn innimellom. :-)))

Hei monsina:o)

Hvilken "omvendt" tur til meg er det du snakker om? Svært så nysgjerrig jeg vet du*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...