gyrken Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Yess, jeg visste det! http://www.aftenposten.no/forbruker/helse/article.jhtml?articleID=380261 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Jippi...! Gikk heldigvis aldri på den:) Men direkte usunt er det vel likevel ikke... Har også hørt at man får inkontinens som eldre av å drikke overdrevent mye. Æsj.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Det er jo motstridende å drikke flere liter vann uten å være tørst. Selv drikker jeg vel 1liter per dag. Man skal visst drikke vann etter kaffe siden det er vanndrivende. Eller kanskje det er tull det også ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Kult. Jeg har aldri greid å henge med på den der vannmoten... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Men jeg har lært at man drikker nok vann hvis man tisser blankt én gang om dagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Det er jo motstridende å drikke flere liter vann uten å være tørst. Selv drikker jeg vel 1liter per dag. Man skal visst drikke vann etter kaffe siden det er vanndrivende. Eller kanskje det er tull det også ;o) Det driver likevel ikke mer vann ut enn det du tar inn med kaffen. Tror man sier at 2/3 av kaffekoppen/colaglasset kan regnes med i væskeinntaket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni1365379972 Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Jippi...! Gikk heldigvis aldri på den:) Men direkte usunt er det vel likevel ikke... Har også hørt at man får inkontinens som eldre av å drikke overdrevent mye. Æsj.. Jeg har hatt problemer med fordøyelsen i mange år - og for et halvt år siden økte jeg daglig vanninntak betraktelig, blant annet et stort glass vann før hver gang jeg spiser - + alltid vannflaske med meg. Og jeg har blitt veldig mye bedre! Så jeg tror det er godt for noe.... men for mye og for lite er selvsagt aldri bra. : ) fra Hanni 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motisaz Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Men jeg har lært at man drikker nok vann hvis man tisser blankt én gang om dagen. en gang om dagen?? trodde alltid man skulle tisse blankt jeg, hvis man drakk nok 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 en gang om dagen?? trodde alltid man skulle tisse blankt jeg, hvis man drakk nok Ja, du har sikkert rett. Det var bare et minimumskrav fra min kjære mor da jeg røyket:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Gudsjelov! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.