Gå til innhold

Det er bare tull at man skal drikke så mye vann.

gyrken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jippi...! Gikk heldigvis aldri på den:)

Men direkte usunt er det vel likevel ikke...

Har også hørt at man får inkontinens som eldre av å drikke overdrevent mye. Æsj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo motstridende å drikke flere liter vann uten å være tørst.

Selv drikker jeg vel 1liter per dag. Man skal visst drikke vann etter kaffe siden det er vanndrivende. Eller kanskje det er tull det også ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo motstridende å drikke flere liter vann uten å være tørst.

Selv drikker jeg vel 1liter per dag. Man skal visst drikke vann etter kaffe siden det er vanndrivende. Eller kanskje det er tull det også ;o)

Det driver likevel ikke mer vann ut enn det du tar inn med kaffen. Tror man sier at 2/3 av kaffekoppen/colaglasset kan regnes med i væskeinntaket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hanni1365379972

Jippi...! Gikk heldigvis aldri på den:)

Men direkte usunt er det vel likevel ikke...

Har også hørt at man får inkontinens som eldre av å drikke overdrevent mye. Æsj..

Jeg har hatt problemer med fordøyelsen i mange år - og for et halvt år siden økte jeg daglig vanninntak betraktelig, blant annet et stort glass vann før hver gang jeg spiser - + alltid vannflaske med meg. Og jeg har blitt veldig mye bedre! Så jeg tror det er godt for noe.... men for mye og for lite er selvsagt aldri bra.

: ) fra Hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motisaz

Men jeg har lært at man drikker nok vann hvis man tisser blankt én gang om dagen.

en gang om dagen?? trodde alltid man skulle tisse blankt jeg, hvis man drakk nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en gang om dagen?? trodde alltid man skulle tisse blankt jeg, hvis man drakk nok

Ja, du har sikkert rett.

Det var bare et minimumskrav fra min kjære mor da jeg røyket:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...