Gå til innhold

DOL i gamle dager...


Christian Anker, spesialist i allmennmedisin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Husker du når dette kartet ble laget? Flere nick jeg ikke finner, heller ikke mitt eget. Men kanskje vi måtte registerere oss spesielt for å bli med her?

Tipper at det kartet ble laget i 98. Mener å huske at vi sendte mail til Anker og fortalte hvor vi kom fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at det kartet ble laget i 98. Mener å huske at vi sendte mail til Anker og fortalte hvor vi kom fra.

Takk for svar:-))

Jeg var her i 1998, men jeg har ikke vært noe særlig ivrig med å registerere meg på en slik måte, så det er nok derfor jeg ikke er med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult!

Husker jeg drev nyskjerrig rundt å leste på DOL i 1998 el tidlig 1999:)) Men da tudre jeg ikke spørre noe.

Gøy å se det igjen. Hadde glemt lay outen til og med jeg...

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker du når dette kartet ble laget? Flere nick jeg ikke finner, heller ikke mitt eget. Men kanskje vi måtte registerere oss spesielt for å bli med her?

Tror det var rundt -våren/sommeren 99 et sted.. For det var den våren jeg kjøpte meg pc, og ramla inn her, og dette kartet kom etter meg.. Og ja, vi måtte registrere oss...

Jeg turte ikke det jeg den gangen..*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var rundt -våren/sommeren 99 et sted.. For det var den våren jeg kjøpte meg pc, og ramla inn her, og dette kartet kom etter meg.. Og ja, vi måtte registrere oss...

Jeg turte ikke det jeg den gangen..*s*

Jeg tenkte at det var ikke noen vits i å registrere meg siden jeg bodde så langt unna. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte at det var ikke noen vits i å registrere meg siden jeg bodde så langt unna. :-)

Men stemmer tidspunktet på kartet? at det var sånn ca våren/sommeren -99?? Begynte å gruble litt på det jeg nå..

Men egentlig skulle det vært moro å få laget et sånnt kart en gang til.:-)

Du får jo bare en pil ut av kartet du...hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men stemmer tidspunktet på kartet? at det var sånn ca våren/sommeren -99?? Begynte å gruble litt på det jeg nå..

Men egentlig skulle det vært moro å få laget et sånnt kart en gang til.:-)

Du får jo bare en pil ut av kartet du...hehe..

Det husker jeg ikke, det er vel like lite sansynlig at vi får et sånt kart igjen som at småprat åpner! *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det husker jeg ikke, det er vel like lite sansynlig at vi får et sånt kart igjen som at småprat åpner! *sukk*

Tja, om ingen tar på seg jobben å lage et nytt kart da.:-)

*ikke meg, ha'kke ti'*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var rundt -våren/sommeren 99 et sted.. For det var den våren jeg kjøpte meg pc, og ramla inn her, og dette kartet kom etter meg.. Og ja, vi måtte registrere oss...

Jeg turte ikke det jeg den gangen..*s*

Jeg aldri vært noe interessert i treff eller å registrere meg her eller der, så det er derfor jeg ikke er med der da. Men kartet var veldig ok, synd det ikke blir oppdatert.

Artig å se igjen flere av nickene:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aldri vært noe interessert i treff eller å registrere meg her eller der, så det er derfor jeg ikke er med der da. Men kartet var veldig ok, synd det ikke blir oppdatert.

Artig å se igjen flere av nickene:-))

Men å treffe meg, og kjøre til Helvete, det turte du?..;-)

*mobb*

Jepp, artig kart..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det husker jeg ikke, det er vel like lite sansynlig at vi får et sånt kart igjen som at småprat åpner! *sukk*

Dersom du absolutt vil ha eit slikt kart, kan eg laga eit i DOL-galleriet... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro hvem som lagde det forrige kartet?

Aner ikke, men vi sendte jo mail inn til DOL for å bli registrert. (De som turte..*s*)

Det var nok noen der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men å treffe meg, og kjøre til Helvete, det turte du?..;-)

*mobb*

Jepp, artig kart..:-)

Ja, er jeg ikke modig?...men nå hadde jeg jo truffet deg før da:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...