Gå til innhold

Alle har en onkel som er alkis


nick

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

To alkisonkler, en tørrlagt alkisonkel + en far som drakk seg i grava i en alder av 42. Skål.

hva skulle man gjort uten galgen humor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en,som jeg vet om, men han er død (døde ikke av alkohol).

Når jeg leser nedover her, så er det litt skremmende å se hvor mange det er som har en alkis i familien. I tillegg må vi også regne med at det er flere som holder det skjult.

Problemet er desverre ikke ubetydelig. Hvis dette hadde vært ett nytt rusmiddel, som hadde gitt like mange med problemer, så skal jeg si det hadde blitt oppstandelse.

På en arbeidsplass er det i snitt 10% som har ett problem. Mye positivt med alkohol men det er ett skummelt stoff også, hvor problemene kommer snikende uten av vedkommende skjønner at han har ett problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen alkis-onkler her nei. Men mannen til søstra mi (eller - snart eksmannen! *jippi*) har et alkoholproblem, men så klart uten å skjønne det sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ingen jeg vet om i hele slekta faktisk (og slekta er stor). Faktisk er de totalavholdende nesten hele bunten bortsett fra moren og faren min som tar seg et glass vin i all hemmelighet lørdag kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en!! Han har vært alkis i 30 år. Hans mor(min bestemor) uttalte for etpar år siden at så mye øl som han drakk, ble han vel alkoholiker en dag ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eneste ekte onkel døde før jeg ble født. Mannen til en tante ble tatt for promillekjøring med skolebuss, men han var langt fra alkis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...