Gå til innhold

The Abyss


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Satan den filmen er bra!

Trodde den var ekstremt bra tidligere, men etter å ha sett den på DVD nå, directors cut med ca 30 min ekstra, så snakker vi om en helt ny film.

Det går for meg dersom jeg ikke får den ut av hodet snart.

Det kan anbefales på det sterkeste, og litt til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    24

  • Cmoo

    8

  • Bassisten

    4

  • BettyBlue

    3

Mest aktive i denne tråden

Hvis du kan skrive under på den virkningen der, skal jeg vurdere å kjøpe den inn jeg og.. Abyss -er det ubåter og sånt?? Krig.. og...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Directors Cut av den er absolutt av de bedre, ja :-)

Filmen gir utrolig mye mer.

Jeg fatter ikke hvorfor de har kuttet ut de delene der i kinoversjonen. Det var jo trossalt så godt som en ny film.

Jaja, kult var det å se den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kan skrive under på den virkningen der, skal jeg vurdere å kjøpe den inn jeg og.. Abyss -er det ubåter og sånt?? Krig.. og...?

Ubåter, og ja, i director's cut'en så er det i hvertfall nære på at det blir krig.

Den koster 99 kroner på Leftdal om dagen, og da får du en dobbeltdisk med kino versjonen og spesial versjonen på en disk, og en annen disk med diverse opplegg om hvordan da lagde filmen, intervjuer, og det vanlige tilleggstoffet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ubåter, og ja, i director's cut'en så er det i hvertfall nære på at det blir krig.

Den koster 99 kroner på Leftdal om dagen, og da får du en dobbeltdisk med kino versjonen og spesial versjonen på en disk, og en annen disk med diverse opplegg om hvordan da lagde filmen, intervjuer, og det vanlige tilleggstoffet :)

Wow -det er det jeg sier du ELSKER ekstramateriale!

Okei -skal ta turen ut dit en av dagene da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes den var ekstremt spennende og bra, helt til plastslottet steg opp fra havet. Det tok bort hele piffen... Men til da, heeelt til da, var den utrolig kul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow -det er det jeg sier du ELSKER ekstramateriale!

Okei -skal ta turen ut dit en av dagene da.. :)

Jeg har faktisk ikke sett på ekstramaterialet enda, men ekstramaterialet i filmen gjorde filmen til en karakter 10 av 10!

Det var en helt ny film :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Har sett den!Liker fantasy filmer jeg,men jeg syntes den faktisk ble litt langdryg.Filmene som har gjort mest inntrykk på meg er Exorsisten og Blair witch..ikke fantasy filmer akkurat,men dog...

*grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den var ekstremt spennende og bra, helt til plastslottet steg opp fra havet. Det tok bort hele piffen... Men til da, heeelt til da, var den utrolig kul!

Joa, kan si meg enig det, men hvis du ser directors cut'en så får du med så utrolig med mer om hvem disse "gutta" er, hvorfor de gjør det de gjøre osv..

Det er nesten rørende, så bra er det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett den!Liker fantasy filmer jeg,men jeg syntes den faktisk ble litt langdryg.Filmene som har gjort mest inntrykk på meg er Exorsisten og Blair witch..ikke fantasy filmer akkurat,men dog...

*grøss*

Blair Witch var helt kul, og det samme var Exorsisten, dog syntes jeg den er ekstremt oppskrytt i forhold til å skulle være en av tidenes beste grøssere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, kan si meg enig det, men hvis du ser directors cut'en så får du med så utrolig med mer om hvem disse "gutta" er, hvorfor de gjør det de gjøre osv..

Det er nesten rørende, så bra er det! :)

Gråt du litt ;) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Blair Witch var helt kul, og det samme var Exorsisten, dog syntes jeg den er ekstremt oppskrytt i forhold til å skulle være en av tidenes beste grøssere...

Jeg var vel en tretten år da jeg så Exorsisten første gang,skal love deg at den etset seg inn i et sart ungpike sinn...

Første gang jeg så Blair.. var jeg bakrus,filmen holdt på å skremme vettet av meg.Men det er veldig delte meninger om filmen da,ingen av mine venner ble spesielt nervøs av den.kan ikke fatte å begripe det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gråt du litt ;) ?

Nei, men det var bare fordi jeg så den sammen med en kompis :)

Jeg er egentlig en veldig myk mann, vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var vel en tretten år da jeg så Exorsisten første gang,skal love deg at den etset seg inn i et sart ungpike sinn...

Første gang jeg så Blair.. var jeg bakrus,filmen holdt på å skremme vettet av meg.Men det er veldig delte meninger om filmen da,ingen av mine venner ble spesielt nervøs av den.kan ikke fatte å begripe det??

Jeg syntes den var råskummel, og den var også laget på en meget orginal måte som gjorde filmen ekstremt severdig. Det skal blair witch folka ha.

Det er ofte de filmene som er mest skumle, altså de hvor man ikke "ser" det "skumle".

Jeg huske rikke når jeg så exorsisten først, men jeg var nok ikke så mye eldre enn hva du var. Jeg har likevel aldri blitt voldsomt fasinert av den filmen.. av en eller annen grunn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Jeg syntes den var råskummel, og den var også laget på en meget orginal måte som gjorde filmen ekstremt severdig. Det skal blair witch folka ha.

Det er ofte de filmene som er mest skumle, altså de hvor man ikke "ser" det "skumle".

Jeg huske rikke når jeg så exorsisten først, men jeg var nok ikke så mye eldre enn hva du var. Jeg har likevel aldri blitt voldsomt fasinert av den filmen.. av en eller annen grunn..

Av en eller annen grunn når jeg er mørk redd eller hus redd,ser jeg for meg Linda Blair i pysjen sin...brr.Det hjalp litt å se hvordan filmen ble laget,men det besatte trynet kan jeg se ennå...da snakker vi om påvirket.

Så du forresten toern til Blair Witch?Syns ikke den var i nærheten av enern!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn når jeg er mørk redd eller hus redd,ser jeg for meg Linda Blair i pysjen sin...brr.Det hjalp litt å se hvordan filmen ble laget,men det besatte trynet kan jeg se ennå...da snakker vi om påvirket.

Så du forresten toern til Blair Witch?Syns ikke den var i nærheten av enern!

Jeg fasineres som kjent av 2'ere, men når det gjelder akkurat denne filmen var den alt det eneren ikke var.

F.eks. er alt i 1'eren overlatt til fantasien, mens ingenting i 2'ern var overlatt til fantasien.

Altså ble det en slags "vanlig" splatter-film, istedet for en psykologisk nervepirrende opplevelse på lik linje med sin forgjenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det var bare fordi jeg så den sammen med en kompis :)

Jeg er egentlig en veldig myk mann, vet du!

He he =)

Den eneste filmen jeg VET mine guttevenner har grått over, er "Schindlers liste". Da sippa jeg også bøttevis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Jeg fasineres som kjent av 2'ere, men når det gjelder akkurat denne filmen var den alt det eneren ikke var.

F.eks. er alt i 1'eren overlatt til fantasien, mens ingenting i 2'ern var overlatt til fantasien.

Altså ble det en slags "vanlig" splatter-film, istedet for en psykologisk nervepirrende opplevelse på lik linje med sin forgjenger.

Akkurat, derfor er jeg spent på toern til Men in black som jeg skal se i morgen!

Sett den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he =)

Den eneste filmen jeg VET mine guttevenner har grått over, er "Schindlers liste". Da sippa jeg også bøttevis...

Huff.. husker første gang jeg så den filme, på kino med to kompiser, så begynte vi å grisele, HØYT når alle satt og gråt på slutten... Husker ikke hvorfor, men det var en av oss (garantert ikke meg!) som kom med en kommentar som i stundens alvor var jævla morsom på en uhumoristisk måte, og vi lo og klarte faen ikke å stoppe..

Vi fikk mange stygge blikk da, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...