Gå til innhold

The Abyss


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Akkurat, derfor er jeg spent på toern til Men in black som jeg skal se i morgen!

Sett den?

Nei, jeg har ikke sett den, og er nok noe skeptisk til dens kvaliteter.

Jeg er ofte ikke så overbegeistret for sånne 2'ere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    24

  • Cmoo

    8

  • Bassisten

    4

  • BettyBlue

    3

Mest aktive i denne tråden

Huff.. husker første gang jeg så den filme, på kino med to kompiser, så begynte vi å grisele, HØYT når alle satt og gråt på slutten... Husker ikke hvorfor, men det var en av oss (garantert ikke meg!) som kom med en kommentar som i stundens alvor var jævla morsom på en uhumoristisk måte, og vi lo og klarte faen ikke å stoppe..

Vi fikk mange stygge blikk da, ja!

*Hirr hirr*

Man fortrenger gråten med hysterisk latter, det vet alle =)

Jeg var på teater (på gymnaset) og satt på første rad. På slutten ble hovedpersonen skutt, så blodet sprutet på oss på første rad, og da skvatt jeg og venninnen min så jævlig, at vi lo hysterisk gjennom Bjørn Sundquist sin sentimentale avslutning =/ Etterpå måtte vi tørke av oss masse blod *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hirr hirr*

Man fortrenger gråten med hysterisk latter, det vet alle =)

Jeg var på teater (på gymnaset) og satt på første rad. På slutten ble hovedpersonen skutt, så blodet sprutet på oss på første rad, og da skvatt jeg og venninnen min så jævlig, at vi lo hysterisk gjennom Bjørn Sundquist sin sentimentale avslutning =/ Etterpå måtte vi tørke av oss masse blod *s*

Hehe, litt verre å få latteranfall på teater, kanskje :)

Men vi var ikke populære vi heller, der vi satt med skinna hue, i hvertfall to av oss..

Du skulle sett blikkene vi fikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Nei, jeg har ikke sett den, og er nok noe skeptisk til dens kvaliteter.

Jeg er ofte ikke så overbegeistret for sånne 2'ere!

ikke jeg heller,men kan nesten ikke gå glipp av den heller da sjø!

Har veldig lyst til å se den nye krigs/drama filmen med N.Cage.Hørt noe om den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke jeg heller,men kan nesten ikke gå glipp av den heller da sjø!

Har veldig lyst til å se den nye krigs/drama filmen med N.Cage.Hørt noe om den?

Det eneste jeg har hørt er at hele filmen ser ut som en mer enn 2 timer lang krigs scene, på lik linje med åpnings scenen i Ryen-filmen...

Jeg har med andre ord ikke så lyst til å se den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, litt verre å få latteranfall på teater, kanskje :)

Men vi var ikke populære vi heller, der vi satt med skinna hue, i hvertfall to av oss..

Du skulle sett blikkene vi fikk :)

Oii...skinna også..*knis*

Vært på kino da? Eller er det bare DVD som teller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest carlina

Det eneste jeg har hørt er at hele filmen ser ut som en mer enn 2 timer lang krigs scene, på lik linje med åpnings scenen i Ryen-filmen...

Jeg har med andre ord ikke så lyst til å se den :)

Å ja,må vel se den tenker jeg!

Egentlig skulle jeg legge meg nå,men har en tendens til å bli sittende ved pc'n når jeg kikker innom dol...Når skal man lære!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oii...skinna også..*knis*

Vært på kino da? Eller er det bare DVD som teller??

Lenge siden jeg har vært på kino nå...

Mulholland drive har fortsatt ikke kommet på Kino1, så nå orket jeg ikke vente mer og bestilte den nettopp på DVD!

Litt under 200 kroner er ikke så gæærnt for den filmen, selv om de fleste andre jeg har bestilt har vært langt billigere enn som så :)

Har du sett den enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja,må vel se den tenker jeg!

Egentlig skulle jeg legge meg nå,men har en tendens til å bli sittende ved pc'n når jeg kikker innom dol...Når skal man lære!!!!

Man lærer aldri.

Dumme meg sov 2 timer i ettermiddag, så jeg er lys våken, men jeg tenkte å hoppe til køys rimelig snart selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært på kino nå...

Mulholland drive har fortsatt ikke kommet på Kino1, så nå orket jeg ikke vente mer og bestilte den nettopp på DVD!

Litt under 200 kroner er ikke så gæærnt for den filmen, selv om de fleste andre jeg har bestilt har vært langt billigere enn som så :)

Har du sett den enda?

Nei, men venninnen min synes den var glimrende til ett stykke uti, og så skjønte hun ikke resten...

Men jeg MÅ se den, for jeg tror selvsagt at jeg skjønner den med en gang *s*

Det siste jeg så var "Livvaktene" (svensk), og den likte jeg faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men venninnen min synes den var glimrende til ett stykke uti, og så skjønte hun ikke resten...

Men jeg MÅ se den, for jeg tror selvsagt at jeg skjønner den med en gang *s*

Det siste jeg så var "Livvaktene" (svensk), og den likte jeg faktisk.

Den siste jeg så på kino må ha vært Star Wars 2, men jeg så den noe sent så det er ikke så lenge siden.

Det er vel egentlig ingen jeg har grusomt lyst til å se på kino om dagen heller, bortsett fra kanskje den nyeste til Hugh Grant.

Synes til tider at han har noen artige filmer.

Mulholland drive må man nok se om og om igjen, akkurat som man må med de fleste Lynch filmer for å forstå noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste jeg så på kino må ha vært Star Wars 2, men jeg så den noe sent så det er ikke så lenge siden.

Det er vel egentlig ingen jeg har grusomt lyst til å se på kino om dagen heller, bortsett fra kanskje den nyeste til Hugh Grant.

Synes til tider at han har noen artige filmer.

Mulholland drive må man nok se om og om igjen, akkurat som man må med de fleste Lynch filmer for å forstå noe :)

Var det du som sa den siste Stallone-filmen var bra? (D-Tox eller noe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det du som sa den siste Stallone-filmen var bra? (D-Tox eller noe)

Nei, jeg har nok aldri sagt at noen Stallone-film er bra, i hvertfall ikke etter at jeg fylte 15 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg har nok aldri sagt at noen Stallone-film er bra, i hvertfall ikke etter at jeg fylte 15 år :)

He he...da vet jeg ikke om jeg kan stole på det allikevel.

Nå skal jeg lese "Treenigheten" og køye...

Ha en fortreffelig natt, og oppdater meg på filminfo =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he...da vet jeg ikke om jeg kan stole på det allikevel.

Nå skal jeg lese "Treenigheten" og køye...

Ha en fortreffelig natt, og oppdater meg på filminfo =)

Du får sove godt og drømme søtt, og jeg forventer også litt film-info i ny og ne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har nok aldri sagt at noen Stallone-film er bra, i hvertfall ikke etter at jeg fylte 15 år :)

Rocky er konge! Og Sly er nedskrytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rocky er konge! Og Sly er nedskrytt!

Rocky har jeg ikke sett på mange år, og jeg skal med største glede innrømme at jeg digget han for 15 år siden, men ting forandret seg litt etterhvert..

Rocky filmene er for øvrig kanskje hans beste filmer, men han som skuespiller er på lik linje med Arnold.

Altså elendig, selv om jeg må innrømme at jeg forsatt finner stor glede i T1 og T2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rocky har jeg ikke sett på mange år, og jeg skal med største glede innrømme at jeg digget han for 15 år siden, men ting forandret seg litt etterhvert..

Rocky filmene er for øvrig kanskje hans beste filmer, men han som skuespiller er på lik linje med Arnold.

Altså elendig, selv om jeg må innrømme at jeg forsatt finner stor glede i T1 og T2 :)

T1 og T2 er klassikarar. Ingen tvil om det. Håpar dei ikkje øydelegg renommèet fullstendig med T3.

Rocky vann forøvrig Oscar for best director, best film editing og best picture, og var nominert i kategoriane beste skodespelar mann og kvinne, to nominasjonar for biroller, og nominasjonar for lyd og soundtrack. Til slutt var manuset nominert - og det var det Sly sjølv som skreiv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T1 og T2 er klassikarar. Ingen tvil om det. Håpar dei ikkje øydelegg renommèet fullstendig med T3.

Rocky vann forøvrig Oscar for best director, best film editing og best picture, og var nominert i kategoriane beste skodespelar mann og kvinne, to nominasjonar for biroller, og nominasjonar for lyd og soundtrack. Til slutt var manuset nominert - og det var det Sly sjølv som skreiv...

Oki.. jeg visste ikke at det var Sly som skrev manuset.

T1 og T2 er visst har kommet ut i glimmrende DVD utgaver, så jeg skal skaffe dem etterhvert. Den ting er sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki.. jeg visste ikke at det var Sly som skrev manuset.

T1 og T2 er visst har kommet ut i glimmrende DVD utgaver, så jeg skal skaffe dem etterhvert. Den ting er sikkert.

Har seff begge på DVD. T1 - special edition er kul, men det er lite mat i den T2-utgjevinga eg har.

Ein kompis hadde ein tre-disc laserdisc-versjon av T2. Den var fullstendig konge. Den hadde ALT! Inkludert manuset, bilder av alt frå settet, absolutt ALT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...