magnolia Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Jeg har i perioder hatt smerter i høyre kne, og skal etter planen operere bort menisken i september. Nå har jeg imidlertid vært veldig bra i kneet siden mai, og det frister veldig lite med operasjon. Trener en del og ønsker ikke å ødelegge meg den gode formen jeg har greid å bygge opp da kneet ikke plager meg lenger. Er det mulig at plagene jeg har hatt i kneet bare har forsvunnet av seg selv? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Hvorfor ikke spandere på deg å be om svar fra fagpersonen på dette spørsmålet. Dr. Endsjø har jo sannsynligvis bra erfaring nettopp på dette området, mens vi andre sannsynligvis bare vil synse på fritt grunnlag... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Personlig hadde jeg ventet med eventuell operasjon. Men jeg er enig med frosken, hør først med en fagperson, helst en annen lege enn den som har "bestilt" operasjonen, men i RL. Kan du skrive her litt senere om hvordan det gikk? Her eller på idrett og trening? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minimoi Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Hvorfor ikke spandere på deg å be om svar fra fagpersonen på dette spørsmålet. Dr. Endsjø har jo sannsynligvis bra erfaring nettopp på dette området, mens vi andre sannsynligvis bare vil synse på fritt grunnlag... Hei. Jeg opererte menisken i mai 2001, og det var svært vellykket. Jeg gikk uten krykker i løpet av noen dager, og var i full trening (sykkel, lange turer) i løpet av kort tid. Lykke til :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.