Gå til innhold

Rimi-hagen - MED dame !!??


punkyB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    12

  • punkyB

    8

  • conan

    2

  • naiv

    1

Mest aktive i denne tråden

Kanskje punkyB er misunnelig? ;-)

Ja jeg holdt meg jo bevisst unna han siden jeg tenkte det var bortkastet.

Peeerkele altzå.

Men jeg har altså snakke med en gutt (kjekkas) som har hatt en liten affære med han - så kildene mine er forh. sikre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg holdt meg jo bevisst unna han siden jeg tenkte det var bortkastet.

Peeerkele altzå.

Men jeg har altså snakke med en gutt (kjekkas) som har hatt en liten affære med han - så kildene mine er forh. sikre.

He cuts both ways, liker kombinert, garderer dobbelt osv ;-)

Men, det må jo være drømmen til ethvert gifteklart kvinnfolk: Norges rikeste mann og fred om natten... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lesbiske venninner som kan bekrefte at denne mannen er homse og ofte kliner med folk på London, så dette er definitivt et skalkeskjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lesbiske venninner som kan bekrefte at denne mannen er homse og ofte kliner med folk på London, så dette er definitivt et skalkeskjul.

Kanskje han møtte Mille på London og da vetdu !! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør ikke en nyrik oppkomling for å få innpass hos de mer gamle og tradisjonelle rike familiene.

Ja du sier noe. Hun han var gift med en gang var jo også en snobbedame. Noe Stang greier har han vel også være sammen med. Også ei rederberte .

Men jeg bryr meg minimalt om denen mannen altså !! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm tror heller han lurer 'a trill rundt, gitt.. Hun virker ikke lesbisk på meg.. Conan under her hadde jo et godt poeng :)

_Han_ er definitivt homo. Jeg har en sjette sans på sånt, så jeg er en minst like god kilde som hvem som helst som har hatt sex med ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm tror heller han lurer 'a trill rundt, gitt.. Hun virker ikke lesbisk på meg.. Conan under her hadde jo et godt poeng :)

_Han_ er definitivt homo. Jeg har en sjette sans på sånt, så jeg er en minst like god kilde som hvem som helst som har hatt sex med ham!

"så jeg er en minst like god kilde som hvem som helst annen som har hatt sex med ham og han var også ganske god i senga!"

Har du hatt sex med han, seline?

Jaggu.. og jeg som trodde du likte oss yngre heterofile menn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"så jeg er en minst like god kilde som hvem som helst annen som har hatt sex med ham og han var også ganske god i senga!"

Har du hatt sex med han, seline?

Jaggu.. og jeg som trodde du likte oss yngre heterofile menn :)

Hehe, en ørliten forsnakkelse der, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter på Geilo, men ikke på London.

Hahaha.

Jo, når det er snakk om en pub/utested så! Da heter det ihvertfall ikke " _i_ London" !

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, en ørliten forsnakkelse der, ja :)

Herregud, jeg er helt sløv idag - _trodde_ faktisk at jeg hadde skrevet det du skrev der!! Tulling!!! Trodde du var lojal, jeg!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han møtte Mille på London og da vetdu !! hehe

Kanskje hun dama egentlig er en transe som har lurt alle, bortsett fra Rimi Hagen :)

Er ikke Rimi Hagen for gammal til å eksprimentere med det motsatte kjønn nå?

Det er trossalt rundt den alderen at de fleste går ut av skapet, mens han går inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"så jeg er en minst like god kilde som hvem som helst annen som har hatt sex med ham og han var også ganske god i senga!"

Har du hatt sex med han, seline?

Jaggu.. og jeg som trodde du likte oss yngre heterofile menn :)

Han kan da ikke være homo hvis han har hatt sex med Seline !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...