Gå til innhold

Rimi-hagen - MED dame !!??


punkyB

Anbefalte innlegg

Han kan da ikke være homo hvis han har hatt sex med Seline !!!!

Hæææ? Kan han VEL ... Han gjør det jo sikkert med Mille og! Ikke ofte sikkert men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    12

  • punkyB

    8

  • conan

    2

  • naiv

    1

Mest aktive i denne tråden

Yes sir! :)

Og det er helt greit! Bare ikke lur hun der dama, da! Barnslig fyr ass...

Ja, han burde være voksen nok til å komme ut av skapet nå, i stedet for å krype lenger og lenger inn...

Jeg vet ikke hvem hun dama er, jeg, men er ha fin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Men han er homse. Fakta faen!

Kan du forresten lese ruter/linjer-innlegget på psykiatri å svare meg på om jeg er klin sprø? Mannen min synes ikke det. (Idag, da. Igår synes han derimot at jeg var det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han burde være voksen nok til å komme ut av skapet nå, i stedet for å krype lenger og lenger inn...

Jeg vet ikke hvem hun dama er, jeg, men er ha fin?

Hu er gammal :)

Men like fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan da ikke være homo hvis han har hatt sex med Seline !!!!

Nja, du sier noe der altså...

Men Seline har sikkert sjenka'n tvert og lurt han trill rundt.

Typisk damer det der altså... utnytter stakkars mannfolk på den måten der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæææ? Kan han VEL ... Han gjør det jo sikkert med Mille og! Ikke ofte sikkert men..

Da er han vel mer bifil - hvis han gjør det med begge kjønn.

Derfor er jo spørsmålet mitt helt malplasssert !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du forresten lese ruter/linjer-innlegget på psykiatri å svare meg på om jeg er klin sprø? Mannen min synes ikke det. (Idag, da. Igår synes han derimot at jeg var det).

Jeg skal lese innlegget, men man skal vel aldri undervurdere din sprøhet og det vet vel i det minste mannen din nå... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er han vel mer bifil - hvis han gjør det med begge kjønn.

Derfor er jo spørsmålet mitt helt malplasssert !!

Forskjell på homofil og homoseksuell, hvis du skjønner... :)

Han greier å ha sex med damer, men foretrekker menn. Er ikke å være bifil, det. Muligens biseksuell, men.. Tipper han er homofil evnt biseksuell, men ikke bifil!!!

Roter jeg til hodene deres nå?? Har det fra rimelig sikre kilder, assa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjell på homofil og homoseksuell, hvis du skjønner... :)

Han greier å ha sex med damer, men foretrekker menn. Er ikke å være bifil, det. Muligens biseksuell, men.. Tipper han er homofil evnt biseksuell, men ikke bifil!!!

Roter jeg til hodene deres nå?? Har det fra rimelig sikre kilder, assa...

Han liker nok begge kjønn kan vi konkludere med, uten å begynne å dra inn definisjoner som bifili og bisexualitet som jeg uansett ikke helt ser forskjellen på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han liker nok begge kjønn kan vi konkludere med, uten å begynne å dra inn definisjoner som bifili og bisexualitet som jeg uansett ikke helt ser forskjellen på :)

Jeg mener at hvis man er heterofil så blir man glad i kun det motsatte kjønn (men kan tenne på å ha sex med samme kjønn). Er man heteroseksuell tenner man kun på det motsatte kjønn.

Altså, mannen er ikke glad i dama han bare ****** henne. Evnt. omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at hvis man er heterofil så blir man glad i kun det motsatte kjønn (men kan tenne på å ha sex med samme kjønn). Er man heteroseksuell tenner man kun på det motsatte kjønn.

Altså, mannen er ikke glad i dama han bare ****** henne. Evnt. omvendt.

Åja... ser egentlig ikke forskjellen uansett, og tror nok at det der er noe de bifile har funnet opp bare for å forvirre oss enkle heterosexuelle sjeler..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja... ser egentlig ikke forskjellen uansett, og tror nok at det der er noe de bifile har funnet opp bare for å forvirre oss enkle heterosexuelle sjeler..:)

Hehe. Har fått en oppklaring av mannen min. Ifølge vår teori (her på forumet i denne tråden, altså) er mannen homofil og heteroseksuell. Da liker han både menn og damer seksuelt, men blir kun glad i menn.

Skjønte du det nå? Den er vrien, men det er visst sant. Sies det her.

Sexologen SierDuDet må holde tunga rett i munnen her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Har fått en oppklaring av mannen min. Ifølge vår teori (her på forumet i denne tråden, altså) er mannen homofil og heteroseksuell. Da liker han både menn og damer seksuelt, men blir kun glad i menn.

Skjønte du det nå? Den er vrien, men det er visst sant. Sies det her.

Sexologen SierDuDet må holde tunga rett i munnen her.. :)

Men er ikke en som faller for både menn og kvinner bifil?

Og hvordan kan dere vite så mye om fyren at dere vet at han bare faller for menn men liker begge kjønn sexuelt?

:)

Ja, det er ikke så lett å holde tunga i munn her, men jeg føler vel at man kan gå for en felles betegnelse når det gjelder alle som liker både menn og kvinner sexuelt, og rett og slett kalle en spade for en spade å si at disse er bifile.

Enklest for oss alle, men who cares.. La nå folk få knulle hvem de vil, mener nå jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men er ikke en som faller for både menn og kvinner bifil?

Og hvordan kan dere vite så mye om fyren at dere vet at han bare faller for menn men liker begge kjønn sexuelt?

:)

Ja, det er ikke så lett å holde tunga i munn her, men jeg føler vel at man kan gå for en felles betegnelse når det gjelder alle som liker både menn og kvinner sexuelt, og rett og slett kalle en spade for en spade å si at disse er bifile.

Enklest for oss alle, men who cares.. La nå folk få knulle hvem de vil, mener nå jeg :)

Sant nok. Men vi lurte jo på hva den mannen gjør sammen med hun dama, da, siden han er homo!

Tipper hun egentlig er det han definerer som "venninne". Det samme kan jo hun igrunn si om ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok. Men vi lurte jo på hva den mannen gjør sammen med hun dama, da, siden han er homo!

Tipper hun egentlig er det han definerer som "venninne". Det samme kan jo hun igrunn si om ham.

Men hvordan vet du at han er homo og ikke bisexuell eller hva nå disse betegnelsene er?

Jeg har jo hørt rykter om det selv, men om han bare har klinet litt med gutter for moroskyld (ikke det at jeg forstår humoren i det..), eller om han rett og slett elsker gutter, det aner jeg fint lite om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan vet du at han er homo og ikke bisexuell eller hva nå disse betegnelsene er?

Jeg har jo hørt rykter om det selv, men om han bare har klinet litt med gutter for moroskyld (ikke det at jeg forstår humoren i det..), eller om han rett og slett elsker gutter, det aner jeg fint lite om :)

Jeg synes fyren oser homofili, ikke heterofili med biseksuelle tendenser, nei.

Og jeg blir av venner regnet som synsk på området. Nå har jeg ikke hilst på ham personlig, men er 95% sikker. Bra nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fyren oser homofili, ikke heterofili med biseksuelle tendenser, nei.

Og jeg blir av venner regnet som synsk på området. Nå har jeg ikke hilst på ham personlig, men er 95% sikker. Bra nok?

Ja, det er mer enn bra nok. Jeg er trossalt rimelig sikker selv, da en homofil kompis og to lesbiske venninner har møtt han gang på gang.

Og homser og lesber lyver ikke.

Men nå skal jeg se film :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mer enn bra nok. Jeg er trossalt rimelig sikker selv, da en homofil kompis og to lesbiske venninner har møtt han gang på gang.

Og homser og lesber lyver ikke.

Men nå skal jeg se film :)

Jeg og faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sykelig pedantisk

Jeg mener at hvis man er heterofil så blir man glad i kun det motsatte kjønn (men kan tenne på å ha sex med samme kjønn). Er man heteroseksuell tenner man kun på det motsatte kjønn.

Altså, mannen er ikke glad i dama han bare ****** henne. Evnt. omvendt.

Homofil og homoseksuell er synonymer!

Se bare her:

http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=homofil&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...