Gjest aflan Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Jeg saver ett forum hvor jeg kan snakke med andre som lever hverdagen med smerter og bettennelser. Jeg vet det er mange her i landet som sliter med forskjelige former for reumatisme og kanskje er det flere som savner noen og snekke med om daglige ting veksle erfaringer og tips. Håper dere som er faglig ansvalig her inne kan hjelpe oss og få ett forum hvor vi kan diskutere aktuelle temaer og hvor vi kan få faglig svar av en reumatolåg . Hilsen en som lever med reumatisme 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest calestia Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 ja, det hadde vært flott. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aflan Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 ja, det hadde vært flott. Hei takk for respons fra deg !! Kanskje du føler det på samme måte som jeg skrev om i innlegget hadde vært fint og snakka litt sammen mange hilsen aflan 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest calestia Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Hei takk for respons fra deg !! Kanskje du føler det på samme måte som jeg skrev om i innlegget hadde vært fint og snakka litt sammen mange hilsen aflan hva med å maile meg på [email protected] skal funke... holder til inne på psykiatri til vanlig, hehe.. der får du alltid tak på meg.. nå skal jeg legge en trett kropp, så får jeg se om jeg kanskje muligens orker å dra på forelesing i morgen. ( eller kanskje sove lenge og gå en tur og bare sløve og lese litt,,.... ) natta!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.