Gå til innhold

Anbefal EN bok....


misjonær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    6

  • citoyen

    6

  • birdie

    5

  • favn

    4

Mest aktive i denne tråden

Av John Irving tror jeg jeg stemmer mest for Siderhusreglene og Enke for et år. Garps Bok er også fin. En bønn for Owen Meany likte jeg ikke så godt. Har nettopp lest The Fourth Hand, den hadde sine magiske øyeblikk men ikke helt det samme suget som enkelte av de andre bøkene.

Hva med Hotel New Hampshire?

"............"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

Det finnes fryktelig mange veldig gode bøker. En litt filosofisk en er:

Life after God - Douglas Copeland (yup, han med Generation X, Microserfs etc.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en bok er umulig, det er alt for mange gode bøker til at jeg kunne bestemme meg! Nå har jeg nettopp lest "på flukt" av Liza Marklund og den klarte jeg ikke å legge fra meg før den var utlest. :-)

Tips: http://www.fullthus.com/bok/

Ja, jeg slenger meg på Amiga og anbefaler "På flukt" av Liza Marklund!

Jeg liker egentlig ikke denne typen bøker (fra virkeligheten), men den gjorde meg så eitrende forbanna og trist og oppgitt og...Lenge siden jeg har blitt så engasjert av en bok.

Den er utrooolig bra, jeg klarte heller ikke legge den fra meg et sekund omtrent før jeg var ferdig med den. Anbefales!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av John Irving tror jeg jeg stemmer mest for Siderhusreglene og Enke for et år. Garps Bok er også fin. En bønn for Owen Meany likte jeg ikke så godt. Har nettopp lest The Fourth Hand, den hadde sine magiske øyeblikk men ikke helt det samme suget som enkelte av de andre bøkene.

Den Fjerde Hånden var ikke som forventet, nei.

Den var så kjedelig at det var rett og slett irriterende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Ditte Menneskebarn"

Den er veldig fin. Forfatteren heter Martin Andersen Nexø, ikke sant?

Her kommer dagens lille geografinøtt: Hvor ligger det en liten by som heter Nexø?

1. På Fyn

2. På Bornholm

3. På Jylland.

Riktig svar sendes til.....Norge Rundt, 5020 Berrrrrrrgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er veldig fin. Forfatteren heter Martin Andersen Nexø, ikke sant?

Her kommer dagens lille geografinøtt: Hvor ligger det en liten by som heter Nexø?

1. På Fyn

2. På Bornholm

3. På Jylland.

Riktig svar sendes til.....Norge Rundt, 5020 Berrrrrrrgen

Jess - det er riktig forfatter! Det er en av de bøkene jeg har giddet å lese mer enn én gang :-)

det andre du skrev, driter jeg i - det er for varmt og jeg jobber! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess - det er riktig forfatter! Det er en av de bøkene jeg har giddet å lese mer enn én gang :-)

det andre du skrev, driter jeg i - det er for varmt og jeg jobber! :-)

Hå nei du, du jobber ikke. Ser deg nok!

Svar på konkurransen min, ellers blir det rett i skammekroken!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rødstrupe av Jo Nesbø. Jeg satt stiv som en stokk til 6 om morran for å bli ferdig. Kan ikke huske at jeg har blitt så til de grader engasjert i en bok før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig.

Jeg har lest alle unntatt Den fjerde hånden, og Sirkusbarn (tor jeg den heter?) er den eneste jeg har hatt store problemer med. Jeg kom gjennom den, men det satt langt inne. Typisk at jeg ikke husker så mye av den heller, men de andre husker jeg ganske godt.

Jepp, SirkusBARN er det - om en indisk-tysk-canadisk lege slash filmmanusforfatter og hans livskvaler.. *sukke*

Klarer ikke la være å irritere meg over at legen konsekvent omtales annenhver gang som Farrouk og annenhver gang som dr. Daruwallah - HELT GJENNOMFØRT!! Jeg mener, enten eller - eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjøpte jeg i går,- - så den bør jeg lese synes du? :-)

Ja, det bør du gjøre:-)

Bare stemningen og språket i boka gjør så du får en stor opplevelse.

Klassiker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...