Gå til innhold

Webmaster


Gjest staur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Har lyst til å vite

Gå til følgende URL og be om å få tilsendt passordet. Får du der beskjed om at brukernavnet er sperret er du utestengt.

Kontakt: [email protected] i så fall.

Hvilken URL? Mener du mailadressen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som jeg glemte å skrive ned URL'en - men Jacob forsto det likevel :-)

URL'en er:

http://forum.doktoronline.no/mp/urecover

...her kan du få tilsendt passordet hvis du glemmer det, og det vil komme opp beskjed om at brukernavnet er sperret dersom du er blitt utestengt.

Her er svaret jeg fikk:

This user is blocked

The username you attempted to use is blocked and cannot be used on this system. If you have any further questions, please contact webmaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er svaret jeg fikk:

This user is blocked

The username you attempted to use is blocked and cannot be used on this system. If you have any further questions, please contact webmaster.

Nå har Webmaster selv svart på innlegget. Du får maile ham og se om dere kan komme til en enighet så du kan få tilbake brukernavnet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Webmaster selv svart på innlegget. Du får maile ham og se om dere kan komme til en enighet så du kan få tilbake brukernavnet ditt.

Å krype har aldri vært min spessialitet, men vi får se...:-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å krype har aldri vært min spessialitet, men vi får se...:-)

Mvh

Nå vet jeg ikke hva du har gjort som har medført dette, men jeg skulle tro at du sannsynligvis får beskjed om grunnen til utestengelsen, og beskjed om at utestengelsen blir av en mer varig art hvis det gjentar seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

greit:-)

*ler* Til ikke å ha anlegg for kryping synes jeg du gjør det ganske bra, jeg! *ler litt til*

Ellers har du min fulle sympati; for hva DET måtte være verdt!

^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...