andungen Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Jeg lurer på om det er skadelig å spise et egg pr dag. Har plutselig fått dilla på stekt egg (uten smør)..kanskje noe kroppen trenger? Men altså ett speilegg på rugbrød hver morgen 5-7 dager pr uke. (er undervektig, har sf) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Det kan du trygt spise. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andungen Skrevet 15. august 2002 Forfatter Del Skrevet 15. august 2002 Det kan du trygt spise. oki..da fortsetter jeg med det en stund til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angela1365380318 Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 har hørt at man ikke bør spise mer en 2-4 egg i uken, blandt annet på grunn av den høye kolesterolen. men siden du er undervektig så går det vel greit, du er nok dessuten lei egg til du får lagt på deg nok til at du bør slutte:-P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glimmer Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 har hørt at man ikke bør spise mer en 2-4 egg i uken, blandt annet på grunn av den høye kolesterolen. men siden du er undervektig så går det vel greit, du er nok dessuten lei egg til du får lagt på deg nok til at du bør slutte:-P Jeg trodde de hadde gått tilbake på påstanden om det skadelige kolestrol nivået i egg. Jeg fikk i alle fall anbefalt et egg dagen, om jeg orket, av legen min. Da telte jeg også med egg som ble brukt i baking og lignende, selvfølgelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.