Gå til innhold

Drømmene mine!


Gjest carlina

Anbefalte innlegg

Gjest carlina

Annenhver natt drømmer jeg at jeg har piercet navlen,både fine drømmer og ikke riktig så fine drømmer!

Bør jeg ta dette som et tegn på at jeg burde komme meg avgårde og gjøre det tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    20

  • Luska

    17

  • tigertrollet

    6

  • favn

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest carlina

Det spørs litt hva du drømmer de andre nettene! ;o)

Den verste var vel at piercingen som skulle være på navlen ble satt under det ene brystet...brrr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den verste var vel at piercingen som skulle være på navlen ble satt under det ene brystet...brrr

Hehe, du bør hvertfall velge en piercer som har synet i orden! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føler jeg at du bør gjøre.

Man bør følge alle sine drømmer da drømmer ofte reflekterer det kosmetiske bildet av ren og skjer problematikk, og på den måten oppnår du lettere samspill med dine dypeste tanker vedrørende astronauter og andre drømmetydere, samt det at refleksjonen gitt på det antifysiske stadiet i ditt sinn, vil berike deg med godt og gull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føler jeg at du bør gjøre.

Man bør følge alle sine drømmer da drømmer ofte reflekterer det kosmetiske bildet av ren og skjer problematikk, og på den måten oppnår du lettere samspill med dine dypeste tanker vedrørende astronauter og andre drømmetydere, samt det at refleksjonen gitt på det antifysiske stadiet i ditt sinn, vil berike deg med godt og gull.

Har du røyka granbar igjen nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du røyka granbar igjen nå da?

Nei, men jeg forstår at du tror det grunnet en trykkfeil i siste setning.

Godt skal være lik gods, som i gods og gull!

Nå ble det vel med ett en del klarere, tenker jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Det føler jeg at du bør gjøre.

Man bør følge alle sine drømmer da drømmer ofte reflekterer det kosmetiske bildet av ren og skjer problematikk, og på den måten oppnår du lettere samspill med dine dypeste tanker vedrørende astronauter og andre drømmetydere, samt det at refleksjonen gitt på det antifysiske stadiet i ditt sinn, vil berike deg med godt og gull.

Ok takk jeg gjør det,etter ditt berikende syn ser jeg ingen grunn for å avstå.

Får håpe det følger med litt gods å gull da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok takk jeg gjør det,etter ditt berikende syn ser jeg ingen grunn for å avstå.

Får håpe det følger med litt gods å gull da!

Det gjør det nok! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg forstår at du tror det grunnet en trykkfeil i siste setning.

Godt skal være lik gods, som i gods og gull!

Nå ble det vel med ett en del klarere, tenker jeg! :)

Eeeh... Nei!?

;o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Det er sikkert et tegn paa at du ikke skal gjoere det. Ellers hadde du ikke hatt de ekle droemmene.

De vipper begge veier drømmene, så det er vel usikkerheten det dær...vi får se om lysten er sterkere enn fornuften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føler jeg at du bør gjøre.

Man bør følge alle sine drømmer da drømmer ofte reflekterer det kosmetiske bildet av ren og skjer problematikk, og på den måten oppnår du lettere samspill med dine dypeste tanker vedrørende astronauter og andre drømmetydere, samt det at refleksjonen gitt på det antifysiske stadiet i ditt sinn, vil berike deg med godt og gull.

Følge sine drømmer??

Var det ikke du som drømte at du hadde gjort 3 dolere gravide? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det føler jeg at du bør gjøre.

Man bør følge alle sine drømmer da drømmer ofte reflekterer det kosmetiske bildet av ren og skjer problematikk, og på den måten oppnår du lettere samspill med dine dypeste tanker vedrørende astronauter og andre drømmetydere, samt det at refleksjonen gitt på det antifysiske stadiet i ditt sinn, vil berike deg med godt og gull.

Sier du det? Og jeg som drømte at jeg var veeeldig gravid forleden natt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Nå må dere slutte å lage prate tråder av mine innlegg,kun seriøse svar på seriøse spørsmål....Jeg er aldri så ufin at jeg prater på andres tråder....øhh... =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere slutte å lage prate tråder av mine innlegg,kun seriøse svar på seriøse spørsmål....Jeg er aldri så ufin at jeg prater på andres tråder....øhh... =o)

Unnskyld da:-)

Jeg er vel ufin da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere slutte å lage prate tråder av mine innlegg,kun seriøse svar på seriøse spørsmål....Jeg er aldri så ufin at jeg prater på andres tråder....øhh... =o)

Du får sladre til Webmaster da vet du! Har vedkommende PMS i dag, så blir nok innleggene våre sletta i rekordfart! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...