Gå til innhold

Drømmene mine!


Gjest carlina

Anbefalte innlegg

Gjest carlina

Du får sladre til Webmaster da vet du! Har vedkommende PMS i dag, så blir nok innleggene våre sletta i rekordfart! :o)

He he he,Oi får ikke håpe han sletter dette da i tro at jeg var seriøs.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    20

  • Luska

    17

  • tigertrollet

    6

  • favn

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Følge sine drømmer??

Var det ikke du som drømte at du hadde gjort 3 dolere gravide? ;)

Nei, det var 4 jenter, om man regner Altman som en dame :)

Enkelte drømmer er jeg heldigvis for fornuftig til ikke å følge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du det? Og jeg som drømte at jeg var veeeldig gravid forleden natt...

Da er du nok det, eller så blir du det veldig fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må isåfall være du som har røyka feil røyk, ikke jeg :)

Enten det, eller så er jeg plutselig blitt plante, eller så er jeg blond for anledningen! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må dere slutte å lage prate tråder av mine innlegg,kun seriøse svar på seriøse spørsmål....Jeg er aldri så ufin at jeg prater på andres tråder....øhh... =o)

Åh.. altså.. jeg blir så sint altså, på sånne som deg, altså.. fysj og fy, altså..

Ja, bare mail webbis du, jeg blir ikke redd, altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var 4 jenter, om man regner Altman som en dame :)

Enkelte drømmer er jeg heldigvis for fornuftig til ikke å følge :)

Næææh.. men enkelte kommentarer kan ikke forbigå i stillhet. Det slår tilbake. *flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Åh.. altså.. jeg blir så sint altså, på sånne som deg, altså.. fysj og fy, altså..

Ja, bare mail webbis du, jeg blir ikke redd, altså..

Bli faen så sint du vil....webbis er mailet...og i følge sikre kilder blir du nå utestengt fra dol ett år fra i morgen!!

Det beste er at du ikke engang vil få hjelp mot dol-abstinensene som vil følge deg med fryktelige kramper fem mnd framover....Muahahah!!!

=oD =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten det, eller så er jeg plutselig blitt plante, eller så er jeg blond for anledningen! ;o)

Jeg tror nok du er blond, selv om sannsynligheten for at mitt speilvendte jeg tok overhånden her nå, er rimelig stor!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næææh.. men enkelte kommentarer kan ikke forbigå i stillhet. Det slår tilbake. *flirer*

I know, men jeg har ingen planer om å gjøre noen gravide på faen så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli faen så sint du vil....webbis er mailet...og i følge sikre kilder blir du nå utestengt fra dol ett år fra i morgen!!

Det beste er at du ikke engang vil få hjelp mot dol-abstinensene som vil følge deg med fryktelige kramper fem mnd framover....Muahahah!!!

=oD =o)

Det går ikke ann å bli utestengt fra dol, og det verste som kan skje er at jeg dukker om som SierDiDet, eller noe i den duren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok du er blond, selv om sannsynligheten for at mitt speilvendte jeg tok overhånden her nå, er rimelig stor!

:)

Skjønte det måtte være noe! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...