Gå til innhold

Drømmene mine!


Gjest carlina

Anbefalte innlegg

:)

Det var bevisst for å virke litt krass. Funket det?

:)

Ja! *snufs* Har akkurat grått mine modige tårer her.

Pokker til mann jeg har endt opp med forresten! Nå sendte han akkurat ei SMS til meg: "Ditto, snuppa mi! Glad i deg også!" Og så har ikke jeg sendt han noen klisseSMS i dag i det hele tatt! Hvordan skal jeg tolke det?

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    20

  • Luska

    17

  • tigertrollet

    6

  • favn

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ja! *snufs* Har akkurat grått mine modige tårer her.

Pokker til mann jeg har endt opp med forresten! Nå sendte han akkurat ei SMS til meg: "Ditto, snuppa mi! Glad i deg også!" Og så har ikke jeg sendt han noen klisseSMS i dag i det hele tatt! Hvordan skal jeg tolke det?

:o)

Hmmm det kan jo bare tolkes på en måte, og det er at han sendte sms'en feil og at han har en annen!

Huff, jeg simpelthen elsker at jeg har rett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm det kan jo bare tolkes på en måte, og det er at han sendte sms'en feil og at han har en annen!

Huff, jeg simpelthen elsker at jeg har rett ;)

Ja, jeg dro den konklusjonen jeg også! Så nå ser det ut til at spådommene dine slår an, SierDuDet! Pokker! Kjedelig å begynne helt på nytt å lete da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg dro den konklusjonen jeg også! Så nå ser det ut til at spådommene dine slår an, SierDuDet! Pokker! Kjedelig å begynne helt på nytt å lete da!

Ja, det er noe dritt det der, altså..

Men det er ikke til å komme i fra at letinga tidvis er jævla hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er noe dritt det der, altså..

Men det er ikke til å komme i fra at letinga tidvis er jævla hyggelig :)

Nei, det tviler jeg ikke på. At det kan være hyggelig å lete altså. :o)

Men det blir visst ikke noe skilsmisse likevel. For da jeg ringte for å skjelle og smelle, ble jeg bare møtt av et latterkvalt "hehe, lurte du nå da? Kjeda meg, så jeg måtte bare finne på noe!" Hvorpå han fulgte på med en fandenivoldsk latter...

Uff, tror nok vi har fortjent hverandre, vi to! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tviler jeg ikke på. At det kan være hyggelig å lete altså. :o)

Men det blir visst ikke noe skilsmisse likevel. For da jeg ringte for å skjelle og smelle, ble jeg bare møtt av et latterkvalt "hehe, lurte du nå da? Kjeda meg, så jeg måtte bare finne på noe!" Hvorpå han fulgte på med en fandenivoldsk latter...

Uff, tror nok vi har fortjent hverandre, vi to! :o)

Den rodde han pent i land ja!

Han så nemlig at han hadde sendt meldingen feil i det han sendte, det gjør man jo ofte, og forberedte den hysteriske latteren og den åpenbare løgnen om at han dro en spøk, da han selvsagt visste at du ville ringe :)

Kjenner typen, ja! :)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den rodde han pent i land ja!

Han så nemlig at han hadde sendt meldingen feil i det han sendte, det gjør man jo ofte, og forberedte den hysteriske latteren og den åpenbare løgnen om at han dro en spøk, da han selvsagt visste at du ville ringe :)

Kjenner typen, ja! :)

:)

Å... sånn har jeg ikke sett på det. Kanskje du har rett...

Men jeg skal hvertfall pønske ut en real hevn! La være å ha middagen klar når han kommer hjem for eksempel. Det setter ham nok på plass, tenker jeg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å... sånn har jeg ikke sett på det. Kanskje du har rett...

Men jeg skal hvertfall pønske ut en real hevn! La være å ha middagen klar når han kommer hjem for eksempel. Det setter ham nok på plass, tenker jeg! :o)

Nja... jeg tror ikke det funker, men jeg vet noe som funker!

Det er å sette ut et rykte om at du og en annen er utro, men du må la det gå en stund før han får ta del i ryktet og vennenne deres må selvsagt tro at det er sant.

Så når det har godt noen mnd så kan du la han få vite det. Ikke via deg, men av venner av deg som jo tror på at ryktet er sant!

Dette blir det bruduljer av, noe jeg vet jævla godt da det skjedde i vennegjengen min for ikke lenge siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja... jeg tror ikke det funker, men jeg vet noe som funker!

Det er å sette ut et rykte om at du og en annen er utro, men du må la det gå en stund før han får ta del i ryktet og vennenne deres må selvsagt tro at det er sant.

Så når det har godt noen mnd så kan du la han få vite det. Ikke via deg, men av venner av deg som jo tror på at ryktet er sant!

Dette blir det bruduljer av, noe jeg vet jævla godt da det skjedde i vennegjengen min for ikke lenge siden :)

Tja... Jeg tror jeg heller velger å tro på han jeg!

Du vet... jeg bor jo i et lite samfunn hvor slike rykter forfølger en helt til en dauer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Jeg tror jeg heller velger å tro på han jeg!

Du vet... jeg bor jo i et lite samfunn hvor slike rykter forfølger en helt til en dauer.

De ryktene forfølger nok disse to her enda, og det kan vel diskuteres om folk flest i det hele tatt tror på at det er snakk om "rykter", så dette rådet er nok et av de rådene jeg gir som du ikke bør følge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ryktene forfølger nok disse to her enda, og det kan vel diskuteres om folk flest i det hele tatt tror på at det er snakk om "rykter", så dette rådet er nok et av de rådene jeg gir som du ikke bør følge :)

Nei, en bør nok rett og slett heller _være_ utro, tenker jeg! Ikke bare late som! Neida!

Uff, gjett hvem som heller ville kost seg i sola og bada nå da! Drittlei av å sitte inne her nå. Kaldt er det her også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, en bør nok rett og slett heller _være_ utro, tenker jeg! Ikke bare late som! Neida!

Uff, gjett hvem som heller ville kost seg i sola og bada nå da! Drittlei av å sitte inne her nå. Kaldt er det her også!

Da er vi to.. været er jeg nydelig så.. men nå skal jeg snart hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I know, men jeg har ingen planer om å gjøre noen gravide på faen så lenge :)

Så så.. rolig nå.

Du er såååå lett å provosere atte;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så så.. rolig nå.

Du er såååå lett å provosere atte;)

Hehe, neida, har nok ingen grunn til å være videre nervøs for sånt om dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det for sent?

Når enhver 13-åring flyr rundt med piercing, så vet man at den døgnfluen snart er over.

De som pierces seg nå, er enten "hardcore bodymodificators", og da ville du i så fall allerede hatt kroppen full av piercinger, scaringer, tatoveringer mv, eller så er du en skikkelig "late adaptor", dvs totalt falt av lasset i mote- og trendbildet. ;-)

Det er bare et tidsspørsmål før motreaksjonen på piercing og tatovering kommmer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...