Gå til innhold

Webmaster (anng. utestengelse av Jacob)


Gjest Demonia

Anbefalte innlegg

Gjest Demonia

Hvorfor har dere utestengt Jacob ??

Syntes det er for galt om han så har skrevet noe feil et sted. Dere kan da ikke være så strenge her.. Han er jo en av de som har saklige argumenter og faktisk er morsom og diskutere med.

Syntes han burde få slippe inn igjen.

Folk bør da idet minste få en advarsel.

Vennlig hilsen Demonia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis utestengelsen gjelder det ene ordet jacob har skrevet på livsyn, så forstår jeg ikke noe. Da hadde det vel vært bedre å slette det innlegget og gitt jacob en advarsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Hvis utestengelsen gjelder det ene ordet jacob har skrevet på livsyn, så forstår jeg ikke noe. Da hadde det vel vært bedre å slette det innlegget og gitt jacob en advarsel?

Utestengelsen ble gjort pga flere innlegg som var skrevet i natt og som nå er slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er helt enig i at Jacob burde få være her!

Men... tror saken er den at Jacob selv ønsket å bli utestengt fra DOL. En av grunnene var at han var her inne altfor mye og anså det til å være den beste måten å kutte. Det er sikkert andre grunner men de vet ikke jeg.

Webmaster: Hvor lenge blir man utestengt? Går det på IP adressen eller er det bare å bytte nick og e-postadresse?

Jacob: Ta deg en pause og kom sterkt tilbake! Vi trenger friske folk som deg her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig i at Jacob burde få være her!

Men... tror saken er den at Jacob selv ønsket å bli utestengt fra DOL. En av grunnene var at han var her inne altfor mye og anså det til å være den beste måten å kutte. Det er sikkert andre grunner men de vet ikke jeg.

Webmaster: Hvor lenge blir man utestengt? Går det på IP adressen eller er det bare å bytte nick og e-postadresse?

Jacob: Ta deg en pause og kom sterkt tilbake! Vi trenger friske folk som deg her!!

Ser jo nå... Staur!

Saken er biff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig i at Jacob burde få være her!

Men... tror saken er den at Jacob selv ønsket å bli utestengt fra DOL. En av grunnene var at han var her inne altfor mye og anså det til å være den beste måten å kutte. Det er sikkert andre grunner men de vet ikke jeg.

Webmaster: Hvor lenge blir man utestengt? Går det på IP adressen eller er det bare å bytte nick og e-postadresse?

Jacob: Ta deg en pause og kom sterkt tilbake! Vi trenger friske folk som deg her!!

DOL utestenger ved å sperre enkelte brukernavn i sin database. Følgelig er det fullt mulig (hvilket man også har sett i praksis her i det siste) å registrere et eller flere nye brukernavn (med nye emailadresser) og slippe inn igjen.

Tidligere brukte DOL sperrer på cookie-koder ved utestengelse, men idet dette bare fungerte overfor amatører gikk de etterhvert bort fra dette.

Å utestenge ved hjelp av IP-adresser har sine klare begrensninger. De fleste som ikke har fastlinje får forskjellig IP-adresse for hver gang de ringer kobler seg til opp på nettet, og selv de som har fastlinje kan omgå en sperring av sin IP-adresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Er helt enig i at Jacob burde få være her!

Men... tror saken er den at Jacob selv ønsket å bli utestengt fra DOL. En av grunnene var at han var her inne altfor mye og anså det til å være den beste måten å kutte. Det er sikkert andre grunner men de vet ikke jeg.

Webmaster: Hvor lenge blir man utestengt? Går det på IP adressen eller er det bare å bytte nick og e-postadresse?

Jacob: Ta deg en pause og kom sterkt tilbake! Vi trenger friske folk som deg her!!

Det er ingen tidsbegrensning på hvor lenge en bruker holdes utestengt. Å slippe en utestengt bruker inn igjen avhenger helt av om vedkommende viser interesse for å skikke seg eller ikke.

Ellers er det slik som Singularity sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...