Cavatina Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 Fra Nettavisen: "Tromsø-kvinnen skyndte seg ut og stengte døren etter å ha funnet en høyst levende kvelerslange på kjøkkenet." http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=2&item=227979 Å fytterakkern! *grøsser* Tror jeg kan være glad jeg ikke bor i blokk, hadde nok svimt av jeg om det var meg som opplevde dette! 0 Siter
avil Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 #Tror jeg kan være glad jeg ikke bor i blokk, hadde nok svimt av jeg om det var meg som opplevde dette# Hehe, du mener dette er vanlig kost for folk i blokk? mye mer vanlig enn huggormer som kryper inn i eneboliger? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 Jeg har en Gardena-slange i hagen, den er til god nytte for blomster og gress. 0 Siter
Cavatina Skrevet 15. august 2002 Forfatter Skrevet 15. august 2002 #Tror jeg kan være glad jeg ikke bor i blokk, hadde nok svimt av jeg om det var meg som opplevde dette# Hehe, du mener dette er vanlig kost for folk i blokk? mye mer vanlig enn huggormer som kryper inn i eneboliger? Neida, selvfølgelig ikke. Men nå er det jo en gang slik at huggormen hører naturlig til i vår natur og vi må regne med å kunne treffe på den. En kvelerslange hører ikke til her. Trodde forresten ikke det var lov å ha slanger som kjæledyr. Ellers er det mange andre årsaker til at jeg er glad jeg ikke bor i blokk...:-) 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 Neida, selvfølgelig ikke. Men nå er det jo en gang slik at huggormen hører naturlig til i vår natur og vi må regne med å kunne treffe på den. En kvelerslange hører ikke til her. Trodde forresten ikke det var lov å ha slanger som kjæledyr. Ellers er det mange andre årsaker til at jeg er glad jeg ikke bor i blokk...:-) Du har helt rett, det er ikke lov å holde slanger som kjæledyr. Man kan imidlertid søke om dispensasjon. 0 Siter
naiv Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 Mens vi som bor i enebolig kan få elg på trappa. 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 Mens vi som bor i enebolig kan få elg på trappa. Det kalles matauke. Dvs hvis rifla har fast plass på veggen i bislaget. 0 Siter
Cavatina Skrevet 15. august 2002 Forfatter Skrevet 15. august 2002 Mens vi som bor i enebolig kan få elg på trappa. Har hatt både elg, rådyr og rev på trappa, jeg. Bare koselig det. 0 Siter
naiv Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 Det kalles matauke. Dvs hvis rifla har fast plass på veggen i bislaget. Har du samme erfaring? 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 Har du samme erfaring? Ingen elger her. :-/ Meeen, bedre med en hest i stua enn ingen elg på trappa. 0 Siter
naiv Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 Ingen elger her. :-/ Meeen, bedre med en hest i stua enn ingen elg på trappa. Ja, men er ikke det slagordet til Pippi Langstrømpe? 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 Ja, men er ikke det slagordet til Pippi Langstrømpe? Jeg har adoptert det. Noe selvopplevde greier. 0 Siter
Anki Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 Stååååpels!!!!!!!*grøsser over hele meg her* Tror jeg hadde svimt av. Slanger er bare sååå ekle. Har helt angst for slanger jeg da... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 #Tror jeg kan være glad jeg ikke bor i blokk, hadde nok svimt av jeg om det var meg som opplevde dette# Hehe, du mener dette er vanlig kost for folk i blokk? mye mer vanlig enn huggormer som kryper inn i eneboliger? Hva da hoggorm som kryper inn i eneboliger? Skjer det? Grøss og gru i min kjellerleilighet da? Slangefobi.... klarer ikke tenke eller skriver når jeg tenker på det... hjelp., må skjekke kroker og kriker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.