Ulv I Faarikaal Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 og -kanskje- enkelte andre i samme by har. Hvis jeg møtte en mann på fest med akkurat samme dress, ville vi sikkert bli verdens beste venner. To kvinner med samme ville antagelig hate hverandre, hvorfor ? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 15. august 2002 Forfatter Skrevet 15. august 2002 Du ser for mye på video. Er det fiksjon ? Teler ikke min erfaring ? 0 Siter
naiv Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 Hva slags kvinnfolk er det du menger deg med? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 15. august 2002 Forfatter Skrevet 15. august 2002 Hva slags kvinnfolk er det du menger deg med? Ikke hvem som helst... 0 Siter
naiv Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 Ikke hvem som helst... Hehe. Fortsett med det :-) 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 Hun som så best ut ville tvert imot ELSKE den dama som så tykkere/mindre sexy ut enn henne selv i samme kjolen! Så (siden jeg alltid er den som er tykk) har jeg gledet et menneske den kvelden. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 15. august 2002 Forfatter Skrevet 15. august 2002 Hun som så best ut ville tvert imot ELSKE den dama som så tykkere/mindre sexy ut enn henne selv i samme kjolen! Så (siden jeg alltid er den som er tykk) har jeg gledet et menneske den kvelden. Det var kanskje et poeng ja. Den største glede er å glede andre. Få kvinner ville vel like seg i et panel med sexy fotomodeller, det gjelder vel menn også. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 Hate det? Nei. Men like det? Nei. 0 Siter
Lillelurven Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 Man sørger bare for å ha så spesiell kjole på, at ingen andre har makan:-) Fungerer fint i Nord-Norge*s* 0 Siter
Amiga Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 Du ser for mye på film, bryr meg ikke! :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 Dersom man handler klær i en kjedeforretning må man jo regne med at andre har det samme plagget. Det er egentlig bare hyggelig. Hvis derimot venninnen min går å kjøper samme plagget etter at hun har sett mitt synes jeg det er kjipt, særlig hvis det er kjøpt i en spesiell forretning. 0 Siter
bratsj Skrevet 16. august 2002 Skrevet 16. august 2002 Er det fiksjon ? Teler ikke min erfaring ? Kjipt å møte i party, føle seg sååååå råsexy og slank og fin, og så møte noen som kler akkurat den samme kjolen 100 ganger bedre enn du...... Men ellers bryr jeg meg ikke - handler mye i kjedebutikker, og prøver heller å kombinere plagg på den måte som ingen andre gjør. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 16. august 2002 Forfatter Skrevet 16. august 2002 Tror det der er en myte... Har du ikke klær i skapet du aldri har brukt heller ? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 16. august 2002 Forfatter Skrevet 16. august 2002 Du ser for mye på film, bryr meg ikke! :-) Hvilken film var det jeg så det på ? Jada, snakk det vekk :-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 16. august 2002 Forfatter Skrevet 16. august 2002 Kjipt å møte i party, føle seg sååååå råsexy og slank og fin, og så møte noen som kler akkurat den samme kjolen 100 ganger bedre enn du...... Men ellers bryr jeg meg ikke - handler mye i kjedebutikker, og prøver heller å kombinere plagg på den måte som ingen andre gjør. Foldeskjørt med blondetruser ? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 16. august 2002 Forfatter Skrevet 16. august 2002 Man sørger bare for å ha så spesiell kjole på, at ingen andre har makan:-) Fungerer fint i Nord-Norge*s* BUNAD ? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 16. august 2002 Forfatter Skrevet 16. august 2002 Hate det? Nei. Men like det? Nei. Men hvorfor ? 0 Siter
Gjest Senile.. Skrevet 16. august 2002 Skrevet 16. august 2002 Har du ikke klær i skapet du aldri har brukt heller ? Ehh -jo?! Var det spørsmålet.. Jeg er kanskje ikke helt tilstede for tiden.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.