Gå til innhold

Ungdomsforum gjør meg deppa.


musikeren

Anbefalte innlegg

Tok en liten tur inn på ungdomsforum, og det er nesten litt deprimerande. Det er ganske mange der inne som er så kunnskapsløse, uten evne til å ha motforestillinger, trangsynte, klarer i det hele tatt ikke å tenke, de har for faan ikke lært et minimum av rettskriving engang... Åssen skal det gå når sånne egoistiske, fordomsfulle, kunnskapsløse, osv små idioter blir voksne? Snakk om dessertgenerasjon.... Kanskje ikke rart at frp vokser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • musikeren

    8

  • tonie

    8

  • Bassisten

    7

  • naiv

    5

Mest aktive i denne tråden

Hehe, børst litt støv av harddisken under den grå manken, musiker! Det var jo akkurat sånn vi var! Kunnskapsløse (herregud, 15-åringer, de lekte med Barbie for et par år siden! Nå har de lært noe kult om musikk og klær og hatt samfunnsfag, men LIVET?).....umodne (ligger i sakens natur).....bråkjekke, usikre, skråsikre, ekshibisjonistiske, hormonelle, dikotomiske, diktatoriske, føler seg urettferdig behandlet av foreldre, behandler foreldre som slaver og usle høns (no offense, Prior).....stemmer på feile partier (gjør ikke no, har ikke stemmerett)....er ansvarsløse, kravstore, sex-fikserte og....aldeles bedårende!

Sånn var vi, sånn var foreldra våre, sånn var vikingene som tenåringer (sjekk sagaene, fulle av dritteite, bråkjekke ungdommer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Åssen skal det gå?" Pleier ikke å rette på folk her inne, men når du klager selv.... HVORDAN skal det gå.

Jeg, for min del, blir deppa over alle som er deppa der inne. 14 år og ingen lyst på livet fordi noen så rart på deg på skolen. Triste greier det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Generelt har jeg kommet til at jeg har lyst til å gi en av ti ungdommer en ørefik. Dette er et langt lavere tall enn for foreldregenerasjonen deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Åssen skal det gå?" Pleier ikke å rette på folk her inne, men når du klager selv.... HVORDAN skal det gå.

Jeg, for min del, blir deppa over alle som er deppa der inne. 14 år og ingen lyst på livet fordi noen så rart på deg på skolen. Triste greier det der...

musikeren ber deg slå opp i ordboka. Forøvrig sier han at han skriver brøstnorsk. Jeg for min del har ikke sagt et kvekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snurpeDaisy

musikeren ber deg slå opp i ordboka. Forøvrig sier han at han skriver brøstnorsk. Jeg for min del har ikke sagt et kvekk.

Si til musikeren at jeg ikke har noen ordbok for hånden, og at hvis han skal skrive brøstnorsk bør han kalle seg musikern ikke musikeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si til musikeren at jeg ikke har noen ordbok for hånden, og at hvis han skal skrive brøstnorsk bør han kalle seg musikern ikke musikeren.

Beskjeden er overbragt. *humrer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, børst litt støv av harddisken under den grå manken, musiker! Det var jo akkurat sånn vi var! Kunnskapsløse (herregud, 15-åringer, de lekte med Barbie for et par år siden! Nå har de lært noe kult om musikk og klær og hatt samfunnsfag, men LIVET?).....umodne (ligger i sakens natur).....bråkjekke, usikre, skråsikre, ekshibisjonistiske, hormonelle, dikotomiske, diktatoriske, føler seg urettferdig behandlet av foreldre, behandler foreldre som slaver og usle høns (no offense, Prior).....stemmer på feile partier (gjør ikke no, har ikke stemmerett)....er ansvarsløse, kravstore, sex-fikserte og....aldeles bedårende!

Sånn var vi, sånn var foreldra våre, sånn var vikingene som tenåringer (sjekk sagaene, fulle av dritteite, bråkjekke ungdommer).

*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her om dagen møtte jeg på noen ufine skapninger som jeg bare rett og slett hadde lyst til å flekke rett ned.

De lo nemlig når jeg gikk forbi, og det var åpenbart at det var meg de lo av.

Jeg burde utvilsomt flekka dem, men samvittigheten min tilsier egentlig ikke at store meg bør knuse et par 12-åringer.

Hva ville du gjort?

You're comin' closer, I can hear you breathe...

You drive me crazy when you start to tease...

You could bring the devil to his knees...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars deg, tonie. Har du latt deg redusere til budbringar for surpompen?

Det er ikke synd på meg, Basse. Jeg moret meg kongelig, jeg. Musiker ville så gjerne ha seg en sekretær etter at han så at _du_ har fått deg en. Jeg tok jobben. Lønna var god;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg, tonie. Har du latt deg redusere til budbringar for surpompen?

Du bassemann... Jeg har vært på tre treff med deg, og det at du er en stor humorist var ikke akkurat det første som slo meg. Du minner mer om en god gammaldags Læstadianer.

La meg også legge til en ting til: Jeg har vært på fem treff, og møtt mange hyggelige og fine mennesker. Du derimot var en av de desidert minst imøtekommende og inkluderende blant alle jeg hilste på. Litt spesielt det kanskje, i og med at du er en av de som gikk/går i bresjen for disse treffa. Det virker som noe plager deg. Hvis det har med meg personlig å gjørra, så er du hjertelig velkommen til å bekjenne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke synd på meg, Basse. Jeg moret meg kongelig, jeg. Musiker ville så gjerne ha seg en sekretær etter at han så at _du_ har fått deg en. Jeg tok jobben. Lønna var god;-)

Dere er så søte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bassemann... Jeg har vært på tre treff med deg, og det at du er en stor humorist var ikke akkurat det første som slo meg. Du minner mer om en god gammaldags Læstadianer.

La meg også legge til en ting til: Jeg har vært på fem treff, og møtt mange hyggelige og fine mennesker. Du derimot var en av de desidert minst imøtekommende og inkluderende blant alle jeg hilste på. Litt spesielt det kanskje, i og med at du er en av de som gikk/går i bresjen for disse treffa. Det virker som noe plager deg. Hvis det har med meg personlig å gjørra, så er du hjertelig velkommen til å bekjenne.

Har du mensen, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her om dagen møtte jeg på noen ufine skapninger som jeg bare rett og slett hadde lyst til å flekke rett ned.

De lo nemlig når jeg gikk forbi, og det var åpenbart at det var meg de lo av.

Jeg burde utvilsomt flekka dem, men samvittigheten min tilsier egentlig ikke at store meg bør knuse et par 12-åringer.

Hva ville du gjort?

You're comin' closer, I can hear you breathe...

You drive me crazy when you start to tease...

You could bring the devil to his knees...

Vet du hva? Det samme skjedde meg her om dagen.. Var på vei hjem fra trening, og siden jeg ikke bryr meg om å dusje der nede men vil ta det her hjemme, så ser jeg muligens noe "uflidd" ut på håret, for å si det mildt. Haster liksom hjemover med vannflaska, ikke sant.. Skikkelig svett. Og da, midtveis, så sitter det en gjeng ramp på 11-12 år og sperrer hele fortauet. De synes helt tydelig at de er det kuleste som noengang har gått på to bein, og at jenter som ikke ser ut som Pamela Anderson ikke har noe å gjøre her på jorden. Er ikke så opptatt av utseendet mitt jeg da men, det svei faktisk litt når de derre ufordragelige guttungene lo.. Det var tydeligvis av meg, nemlig. Enda mer irritert ble jeg jo på meg selv da, som faktisk tenkte på det hele veien hjem til dusjen.

Neste gang snur jeg meg rundt og spør om det er noe de har å fortelle meg, tror jeg.. Har nemlig sett dem flere ganger, de er en pøbelgjeng!

Så var jeg deg SDD, så ville jeg flekka dem rett ned ja. Lov meg det da..?!

*snufs*

Med nesa høyt i sky-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva? Det samme skjedde meg her om dagen.. Var på vei hjem fra trening, og siden jeg ikke bryr meg om å dusje der nede men vil ta det her hjemme, så ser jeg muligens noe "uflidd" ut på håret, for å si det mildt. Haster liksom hjemover med vannflaska, ikke sant.. Skikkelig svett. Og da, midtveis, så sitter det en gjeng ramp på 11-12 år og sperrer hele fortauet. De synes helt tydelig at de er det kuleste som noengang har gått på to bein, og at jenter som ikke ser ut som Pamela Anderson ikke har noe å gjøre her på jorden. Er ikke så opptatt av utseendet mitt jeg da men, det svei faktisk litt når de derre ufordragelige guttungene lo.. Det var tydeligvis av meg, nemlig. Enda mer irritert ble jeg jo på meg selv da, som faktisk tenkte på det hele veien hjem til dusjen.

Neste gang snur jeg meg rundt og spør om det er noe de har å fortelle meg, tror jeg.. Har nemlig sett dem flere ganger, de er en pøbelgjeng!

Så var jeg deg SDD, så ville jeg flekka dem rett ned ja. Lov meg det da..?!

*snufs*

Med nesa høyt i sky-

Jeg skulle så gjerne gjort det, men jeg er jeg litt skeptisk til avisoppslagene.. Jeg mener.... 28 åring flekka ned 3 stk 14 åringer pga latter..

Jeg tror det vil ta seg dårlig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle så gjerne gjort det, men jeg er jeg litt skeptisk til avisoppslagene.. Jeg mener.... 28 åring flekka ned 3 stk 14 åringer pga latter..

Jeg tror det vil ta seg dårlig ut :)

Jeg skjønner det godt, men det er mulig det ikke betyr alt, nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...