Gå til innhold

Ungdomsforum gjør meg deppa.


musikeren

Anbefalte innlegg

Vi får satse på at de er cirka like lite representative for resten av befolkningen som oss på "voksen-sidene".

Synes vel de fleste her er barnsligere enn de på ungdomsforumet, da, sånn helt generelt.... uten å nevne navn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • musikeren

    8

  • tonie

    8

  • Bassisten

    7

  • naiv

    5

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Har du mensen, eller?

Ja, etter den sylkvasse og snedige kommentaren der har jeg nok ikke annet å gjøre enn å kaste inn handkledet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her om dagen møtte jeg på noen ufine skapninger som jeg bare rett og slett hadde lyst til å flekke rett ned.

De lo nemlig når jeg gikk forbi, og det var åpenbart at det var meg de lo av.

Jeg burde utvilsomt flekka dem, men samvittigheten min tilsier egentlig ikke at store meg bør knuse et par 12-åringer.

Hva ville du gjort?

You're comin' closer, I can hear you breathe...

You drive me crazy when you start to tease...

You could bring the devil to his knees...

Njæh... En kunne jo tatt dem i nakken og rista dem litt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si til musikeren at jeg ikke har noen ordbok for hånden, og at hvis han skal skrive brøstnorsk bør han kalle seg musikern ikke musikeren.

Jeg er musikeren! Jeg skriver sånn som jeg vil skrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var selvsagt svært klok, fordomsfri og vidsynt hele ungdomstiden?

:-)

I det minste kunne jeg skrive, også var jeg ganske god i hueregning. Gangetabellen lærte jeg i 4 klasse. Det er mer enn du kan si om flesteparten av de kreka som går ut av skolen nå for tida:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, børst litt støv av harddisken under den grå manken, musiker! Det var jo akkurat sånn vi var! Kunnskapsløse (herregud, 15-åringer, de lekte med Barbie for et par år siden! Nå har de lært noe kult om musikk og klær og hatt samfunnsfag, men LIVET?).....umodne (ligger i sakens natur).....bråkjekke, usikre, skråsikre, ekshibisjonistiske, hormonelle, dikotomiske, diktatoriske, føler seg urettferdig behandlet av foreldre, behandler foreldre som slaver og usle høns (no offense, Prior).....stemmer på feile partier (gjør ikke no, har ikke stemmerett)....er ansvarsløse, kravstore, sex-fikserte og....aldeles bedårende!

Sånn var vi, sånn var foreldra våre, sånn var vikingene som tenåringer (sjekk sagaene, fulle av dritteite, bråkjekke ungdommer).

Jada, vi var sånn vi og, bortsett fra èn ting: Vi var ikke kjempe-egohuer som ikke tålte at ting faktisk var litt kjedelig. Hva skjer med disse dustehuene her da, når de skal begynne å jobbe? De kommer jo til å få sjokk når folk setter krav til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at kunnskapsnivået tilsynelatende er veldig lavt blant ungdommen. Men nå har det seg sånn, at blant mine 28 elever, er over halvparten _veldig_ flinke og det er bare noen få som er veldig svake.

Og nå har de bare hatt meg som lærer i fire dager.

Tenk hva jeg kan gjøre på f.eks. fire uker...? Et halvt år...?

*Hva snakket vi om?*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...