Gjest FIua Skrevet 16. august 2002 Skrevet 16. august 2002 Er det meg som er kommet i en extremt fremskyndet overgangsalder, eller er det faktisk konstant fuktig og klamt her i byen for tida? Har ikke kjent verre siden jeg var på ferie i Asia! Begynner faktisk å glede meg til friske høstdager.. *gulper isvann* 0 Siter
nanna Skrevet 16. august 2002 Skrevet 16. august 2002 Jeg klaget over det samme nå nettopp. Kjennes som huden er konstant klam, selv nå om kvelden! *urk* 0 Siter
angeleena1365380364 Skrevet 16. august 2002 Skrevet 16. august 2002 det ER helt grusomt klamt og fuktig om dagen!!!umulig og sove...aargh..er drittlei sol og varme 0 Siter
molli Skrevet 16. august 2002 Skrevet 16. august 2002 Samma her. Klokka er kvart på ti på kvelden, men det er klamt og tropevarmt i rommet. Jeg er så klam og svett, at hadde du løfta meg opp og kaste meg i veggen, så hadde det sagt "Splatt!" også hadde jeg blitt hengende der...sugd fast! 0 Siter
Gjest FIua Skrevet 16. august 2002 Skrevet 16. august 2002 Samma her. Klokka er kvart på ti på kvelden, men det er klamt og tropevarmt i rommet. Jeg er så klam og svett, at hadde du løfta meg opp og kaste meg i veggen, så hadde det sagt "Splatt!" også hadde jeg blitt hengende der...sugd fast! Godt å høre!! ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. august 2002 Skrevet 16. august 2002 Gi deg da. Det er jo dette vi gleder oss til hele vinteren. Jeg har prøvd å nyte hver eneste varme dag i sommer og vært masse på stranda. Gruer meg til dette gir seg jeg. Det er jo rene sydenferien nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.