Gå til innhold

Magetrøbbel

anonym99

Anbefalte innlegg

Hele mitt lange liv på 19 år har jeg hatt problemer med magen og fordøyelsen. Det virker som om jeg har rask fordøyelse for når jeg spiser, tar det ikke lang tid før jeg må på do. Når jeg blir nervøs svarer kroppen med at jeg må på do. Har også veldig mye luft i magen. Jeg spiser sjeldent drit mat, men det kan hende at det er noe nytt jeg bør prøve og spise eller noe jeg burde spise mer av, eller om det er noe medisin til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjæresten min (20) har omtrent de samme symptomene som deg, og har slitt i 10 år for å få en ordentlig diagnose. Spesielt om morgenen og i stressa situasjoner, så blir han kvalm hvis han spiser, like kvalm hvis han ikke spiser og i alle tilfeller må det være kort vei til nærmeste do. Det eneste som hjalp han, i en periode i hvert fall, var å fjerne blindtarmen. Men effekten av dette opphørte etter en lengre utenlandstur. Legene vil/kan ikke hjelpe, men en naturmedisiner hjalp han bra i en periode. Prøv å oppsøke en helhetsbehandler, det er dyrt, men det er mitt beste råd. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Kjæresten min (20) har omtrent de samme symptomene som deg, og har slitt i 10 år for å få en ordentlig diagnose. Spesielt om morgenen og i stressa situasjoner, så blir han kvalm hvis han spiser, like kvalm hvis han ikke spiser og i alle tilfeller må det være kort vei til nærmeste do. Det eneste som hjalp han, i en periode i hvert fall, var å fjerne blindtarmen. Men effekten av dette opphørte etter en lengre utenlandstur. Legene vil/kan ikke hjelpe, men en naturmedisiner hjalp han bra i en periode. Prøv å oppsøke en helhetsbehandler, det er dyrt, men det er mitt beste råd. Lykke til!

Tusen takk for svar! Det går bedre nå, sluttet med tyggis og masse rart p.g.a jeg er i militæret. naturmedisin er ikke dumt, tar noen piller som hjelper. Takk igjen og lykke til med kjæresten din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...