Gå til innhold

Webmaster - ang. nye innlegg


punkyB

Anbefalte innlegg

Før så var det slik at man kunne bla seg bakover via nye innlegg. Nå får man bare opp en side.

Er man en kronisk DOL'iker så må man ha muligheten til å få med seg det siste som har skjedd lenger tilbake enn en ussel side hvis man ikke har vært der på en stund !! *S*

Mener å ha lest et steds rett etter omleggingen nå sist at det var på tapeten at man skal kunne få muligheten til å bla seg bakover.

Da hadde jeg blitt glad da !! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du trykker på Vis i eget vindu kan du bla bakover, da vises innleggene i hovedvinduet.

Nå er det mulig jeg er usedvanlig treg her - men jeg finner ingen knapp for å bla meg tilbake jeg når jeg viser nye innlegg i eget vindu.

Eller hvordan mente du man kunne gå bakover ?

Eneste jeg ser er en knapp for å hente nye innlegg fra enkelte forum eller en knapp for å oppdatere listen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det mulig jeg er usedvanlig treg her - men jeg finner ingen knapp for å bla meg tilbake jeg når jeg viser nye innlegg i eget vindu.

Eller hvordan mente du man kunne gå bakover ?

Eneste jeg ser er en knapp for å hente nye innlegg fra enkelte forum eller en knapp for å oppdatere listen.

Der er ingen knapp heller, men hvis du er på 100 nyeste kan du trykke på vis i eget vindu, da kommer det opp et lite vindu oppe, der kan du trykke på selve innleggene og de vil vises i hovedvinduet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er ingen knapp heller, men hvis du er på 100 nyeste kan du trykke på vis i eget vindu, da kommer det opp et lite vindu oppe, der kan du trykke på selve innleggene og de vil vises i hovedvinduet.

Men det jeg vil er å bla meg tilbake - lenger enn de 100 siste innleggene.

Snakker vi rundt hverandre montro ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det jeg vil er å bla meg tilbake - lenger enn de 100 siste innleggene.

Snakker vi rundt hverandre montro ?

Ja vi gjør nok det! Nå skjønner jeg hva du mener, savner det jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Webmaster, design

Nå er dette på plass. Den tar noe tid pga. stor database, men ser ut til å fungere. Den er raskere på "nye fra utvalgte" (hvis man ikke krysser av i alle ruter, selvfølgelig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er dette på plass. Den tar noe tid pga. stor database, men ser ut til å fungere. Den er raskere på "nye fra utvalgte" (hvis man ikke krysser av i alle ruter, selvfølgelig).

Tusen takk !! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...