Gå til innhold

Hvilken sang er dette da..?

Anbefalte innlegg

Tanya1365380060

Har hørt den et par ganger på radio, men vet ikke hvem som synger eller hva sangen heter, så trenger litt hjelp:)

Det er en jente som synger, hun har en stemme som er veldig lik Britney Spears sin faktisk i begynnelsen av sangen. I refrenget synger hun ganske høyt "I cant let go osv.." Det er dessverre det eneste jeg husker, vet det er lite å gå på, men er det noen som vet hvilken sang dette er tross min svake forklaring?:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68101-hvilken-sang-er-dette-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tanya1365380060

Hmm dette var litt lite å gå på. Tror de fleste sanger som spilles på radioen har strofen "can't let go"..

:)

Ja, jeg vet...dette blir vel som å lete etter en nål i en høystakk tenker jeg..:)

Men, bare sånn så det er sagt, hvis det er til noen hjelp, så glemte jeg å føye til at refrenget_begynner_ med "I cant let go"..

Ja, jeg vet...dette blir vel som å lete etter en nål i en høystakk tenker jeg..:)

Men, bare sånn så det er sagt, hvis det er til noen hjelp, så glemte jeg å føye til at refrenget_begynner_ med "I cant let go"..

Er den ny?

Hvis ikke tenker jeg på Don't let go med En Vogue, men de likner ikke akkurat på Britney Spears, da. Tror jeg melder pass :)

Tanya1365380060

Er den ny?

Hvis ikke tenker jeg på Don't let go med En Vogue, men de likner ikke akkurat på Britney Spears, da. Tror jeg melder pass :)

ja den er nok ny. Jeg har ihvertfall ikke hørt at de har spilt den på radio før nå i det siste..Så En vogue - dont let go er det nok ikke, den er det forresten lenge siden jeg har hørt! Husker jeg syns den var innmari bra før:)

Men takk for hjelpen allikevel Seline!:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...