coli Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Jeg er en jente som trener en god del. Av og til når jeg kommer opp i ganske høy puls og er litt andpusten får jeg så vondt under brystbenet. (Helt øverst i mageregionen). Det er veldig ubehagelig. Det gjer seg så snart jeg stopper opp. Kan det ha noe med at jeg ikke puster riktig eller noe annet? Det er ikke det at jeg er utslitt for jeg har som oftest mer å gji når dette kommer. Veldig takknemmelig for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Kan det være at du får "hold" ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Jeg har vært ute og reist, derfor dette sene svaret til deg. Som du selv er inne på, kan det ha noe med dårlig pusteteknik å gjøre. Hvis denne tendensen til høy puls og vondt i brystet har vedvart en stund, synes jeg klart at dette bør undersøkes nærmere. I slike situasjoner pleier jeg foreta en belastning på tredemølle, samtidig som jeg registrerer hjerteaktivitet og pusten. Ikke minst synes jeg det er viktig nettopp å observere pustemåten. Når disse tingene er gjort kan man med rimelig sikkerhet fortelle om det er noe galt eller ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.