Gå til innhold

Kvinner og menn, ulike ? Tja...


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Siden jeg fikk så god respons på mine kvinnesjikaner, kommer det her noen spørsmål som kan antyde at vi ikke er HELT like: (ikke ta det så alvorlig om du ikke kjenner deg igjen)

Er du mann eller kvinne når :

Du kan noe om stridsvogner.

En ferie på 5 dager krever bare en koffert. Tippeligaen. Du føler intet behov for a overvåke dine venners sexliv. Du bruker 85% kortere tid på badet enn det annet kjønn. Du kan åpne syltetøyglass selv. Gamle venner gir faen i om du har lagt på deg eller tatt av deg et par kilo. Frisørsalonger stikker ikke av med halve lønningsposen. Når du zapper gjennom kanalene føler du intet behov for å stanse opp ved alle gråte-scener. Rompa di er normalt ikke en viktig faktor ved jobbintervjuer

Alle dine orgasmer er ekte vare. En ølmage gjør deg ikke usynlig for det motsatte kjønn. Skumle personer med masker går ikke til angrep på deg. Du trenger ikke slepe rundt på en veske full av "nyttige" ting. Du er i stand til å gå på dass uten å måtte dra med deg en støttegruppe. Du beholder etternavnet resten av livet. Du kan forlate et hotellrom uten å måtte re opp sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    27

  • tigertrollet

    15

  • rufsetufsa

    5

  • Melaisa

    2

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

*gjespe*

Slike generaliseringer sier mer om avsender enn selve temaet.. Men det er klart - noen kommer sikkert til å bite på.

*gjespe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Takk fior den lille forskjelen, å så gode de er å ha :-))

Det har blitt varmt for Ulven ? i disse ferietider? :-)))

Må inn og kjøle meg i blant og da må jeg ha noe å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldigvis er det ikke så mange som har et skrikende behov for å hevde at menn og kvinner er like. Har du noe mer på lager, Ulv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du kommer til å ende opp alene, du er klar over det?

*flirer*

Sikkert :-) Jeg liker å være alene og ha det litt trist. Mange kvinner har *faktisk* skrevet så mye stygt og dumt her på DOL om menn at det er på tide... Det meste jeg har sett har jeg ikke giddet svare på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert :-) Jeg liker å være alene og ha det litt trist. Mange kvinner har *faktisk* skrevet så mye stygt og dumt her på DOL om menn at det er på tide... Det meste jeg har sett har jeg ikke giddet svare på en gang.

Stakkar deg, ja;)

Life's a bitch.. and then you marry one..

Hvis kommentarene om menn her inne treffer må det jo bety at du kjenner deg igjen..

Og hvis ikke kan du jo bare gi f. ?

Det er vel noen uttalelser om jenter også her som ikke er fullt så flatterende også:)

Sånn mellom oss.. vi liker dere egentlig innmari godt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Stakkar deg, ja;)

Life's a bitch.. and then you marry one..

Hvis kommentarene om menn her inne treffer må det jo bety at du kjenner deg igjen..

Og hvis ikke kan du jo bare gi f. ?

Det er vel noen uttalelser om jenter også her som ikke er fullt så flatterende også:)

Sånn mellom oss.. vi liker dere egentlig innmari godt;)

Mange tar selvsagt ut sine frustrasjoner her, og et slikt sted trekker selvsagt mennesker som har enkelte personlighetsfostyrrelser, det har jeg selv erfart med forskrekkelse, men jeg har selv aldri gått på noen personlig med noe. Det meste jeg kommer med er opplysninger eller ren fleip, og jeg deltar aldri i diskusjoner a la sør, selv om jeg kunne gjort det i RL. Underlig media, men det underholder meg :-) Selvsagt vet jeg at kvinner og menn er ulike og vinkler nesten alt ulikt, men det må være lov å belyse det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange tar selvsagt ut sine frustrasjoner her, og et slikt sted trekker selvsagt mennesker som har enkelte personlighetsfostyrrelser, det har jeg selv erfart med forskrekkelse, men jeg har selv aldri gått på noen personlig med noe. Det meste jeg kommer med er opplysninger eller ren fleip, og jeg deltar aldri i diskusjoner a la sør, selv om jeg kunne gjort det i RL. Underlig media, men det underholder meg :-) Selvsagt vet jeg at kvinner og menn er ulike og vinkler nesten alt ulikt, men det må være lov å belyse det ?

"Underlig media, men det underholder meg :-)"

Jo, det er vel derfor de fleste er her inne?

"Selvsagt vet jeg at kvinner og menn er ulike og vinkler nesten alt ulikt, men det må være lov å belyse det ?"

Hei, jeg ser ironien da Ulv:-)

Vi er forskjellige, og når man aksepterer at sånn er det faktisk -og klarer å la være å prøve å endre partneren- da er det ganske enkelt og greit:-)

*smil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert :-) Jeg liker å være alene og ha det litt trist. Mange kvinner har *faktisk* skrevet så mye stygt og dumt her på DOL om menn at det er på tide... Det meste jeg har sett har jeg ikke giddet svare på en gang.

Det er flott at vi kvinner blir satt litt på plass i all den kritikken av menn, ja :)

Kan vi ha en diskusjon med litt schwung i snart? F.eks dødsstraff, prostitusjon, innvandring.. Eller noe helt nytt vi aldri har snakket om på dol før? De andre der kan vi jo bare ta klipp og lim fra gamle diskusjoner på alle argumentene egentlig. Kjeder meg litt idag, jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flott at vi kvinner blir satt litt på plass i all den kritikken av menn, ja :)

Kan vi ha en diskusjon med litt schwung i snart? F.eks dødsstraff, prostitusjon, innvandring.. Eller noe helt nytt vi aldri har snakket om på dol før? De andre der kan vi jo bare ta klipp og lim fra gamle diskusjoner på alle argumentene egentlig. Kjeder meg litt idag, jeg..

Kommer du på noe som kan provosere litt da?

Hvis du venter til jeg har kommet lenger ned i ølboksen kan det hende jeg også blir kreativ:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer du på noe som kan provosere litt da?

Hvis du venter til jeg har kommet lenger ned i ølboksen kan det hende jeg også blir kreativ:-)

Jeg er ikke så kreativ idag, nei, men jeg skal svare om det kommer opp noe! Det meste er liksom diskutert før.. Vi må ha noe nytt! Drikk den ølen litt fort a tiger'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Kommer du på noe som kan provosere litt da?

Hvis du venter til jeg har kommet lenger ned i ølboksen kan det hende jeg også blir kreativ:-)

ØlboksEN ? Det er entall og helt ukjent, bare flertall er intressant. ØlboksENE. Vi får se. Må sjekke TV programmet og planlegge kvelden, det ble pils, kyllingvinger, TV og litt DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så kreativ idag, nei, men jeg skal svare om det kommer opp noe! Det meste er liksom diskutert før.. Vi må ha noe nytt! Drikk den ølen litt fort a tiger'n.

*rap*

Litt til nå så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*rap*

Litt til nå så..

Får ta en titt om det er noe jeg kan få i meg her... Cola Light, holder det? Hvis jeg drikker masse kan jeg jo få et lite koffeinkick..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg er ikke så kreativ idag, nei, men jeg skal svare om det kommer opp noe! Det meste er liksom diskutert før.. Vi må ha noe nytt! Drikk den ølen litt fort a tiger'n.

Nå kommer det en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...