Gå til innhold

Kvinner og menn, ulike ? Tja...


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    27

  • tigertrollet

    15

  • rufsetufsa

    5

  • Melaisa

    2

Mest aktive i denne tråden

Får ta en titt om det er noe jeg kan få i meg her... Cola Light, holder det? Hvis jeg drikker masse kan jeg jo få et lite koffeinkick..?

Koffein-kick?!

Ja, litt hyperaktivitet kan jo komme godt med:-)

Drikk litt kaffe også da. Av typen "flytende asfalt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØlboksEN ? Det er entall og helt ukjent, bare flertall er intressant. ØlboksENE. Vi får se. Må sjekke TV programmet og planlegge kvelden, det ble pils, kyllingvinger, TV og litt DOL.

Planlegges dagen ut av tv-programmet i dag ja. *flirer*

Jommen, jeg kan da ikke drikke med begge henda da mann!

Begynner snart på drinkmiksingen. DA er det nok like greit at jeg forsvinner ut av DOL..

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koffein-kick?!

Ja, litt hyperaktivitet kan jo komme godt med:-)

Drikk litt kaffe også da. Av typen "flytende asfalt".

Hehe.. Tastaturet bare rister, allerede ev skrivingen min, så det holdt visst med den lighten :)

Hva skal man forresten med en mann når han glemmer "dagens oppgave" -å ta opp Gladiatorene på TV??? Kan du svare meg på det Ulv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hehe.. Tastaturet bare rister, allerede ev skrivingen min, så det holdt visst med den lighten :)

Hva skal man forresten med en mann når han glemmer "dagens oppgave" -å ta opp Gladiatorene på TV??? Kan du svare meg på det Ulv?

Nei, da må det skjerpings til, inndraging av lommepenger f eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da må det skjerpings til, inndraging av lommepenger f eks.

Hmpf -hos oss er det jeg som får lommepengene gitt.. Jaja, det finnes jo andre ting å inndra, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Hmpf -hos oss er det jeg som får lommepengene gitt.. Jaja, det finnes jo andre ting å inndra, da :)

Ikke sex vel ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det er flott at vi kvinner blir satt litt på plass i all den kritikken av menn, ja :)

Kan vi ha en diskusjon med litt schwung i snart? F.eks dødsstraff, prostitusjon, innvandring.. Eller noe helt nytt vi aldri har snakket om på dol før? De andre der kan vi jo bare ta klipp og lim fra gamle diskusjoner på alle argumentene egentlig. Kjeder meg litt idag, jeg..

Det blir ikke mer moro enn du lager selv, fyr opp en kinaputt av et innlegg, og det raser inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må inn og kjøle meg i blant og da må jeg ha noe å gjøre.

forstår det, nå er det reker og hvitvin på terrassen og Taco for de som ike er så glade i reker:-))

Greit å ta middagen sammen med naboen?:-)) kos dere på DOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sex vel ?

Skulle bare bekrefte fordommene dine litt :)

Vi kvinner har jo ingen glede av sex, det er jo noe vi _gir_ dere når vi er i godt humør, ikke sant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Skulle bare bekrefte fordommene dine litt :)

Vi kvinner har jo ingen glede av sex, det er jo noe vi _gir_ dere når vi er i godt humør, ikke sant..

He-he. Ikke interessert i sex ? Det spørs på vinklingen det. Det er ikke så interessant når man har en partner som er stokk i hue eller ikke gidder. Er forventningene små blir resultatet dårlig, er forventningene store og partneren dårlig, blir det enda verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

"Underlig media, men det underholder meg :-)"

Jo, det er vel derfor de fleste er her inne?

"Selvsagt vet jeg at kvinner og menn er ulike og vinkler nesten alt ulikt, men det må være lov å belyse det ?"

Hei, jeg ser ironien da Ulv:-)

Vi er forskjellige, og når man aksepterer at sånn er det faktisk -og klarer å la være å prøve å endre partneren- da er det ganske enkelt og greit:-)

*smil*

Personlig har jeg opplevd mye underlig fra kvinnsen, og lurt på om de er besatt av demoner eller noe sånt :-) Neida, det dreier seg bare om uskyldige ting. At de drar med seg mer bagasje enn menn, at de rer opp senger på hotellet, at de ikke går alene på do og at de drar på ei veske med mye rart i kan du nesten ikke nekte for. Eksempel er at ei jeg var borti hadde med seg en uåpnet halv pils i veska en hel uke uten å oppdage den, sier vel litt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig har jeg opplevd mye underlig fra kvinnsen, og lurt på om de er besatt av demoner eller noe sånt :-) Neida, det dreier seg bare om uskyldige ting. At de drar med seg mer bagasje enn menn, at de rer opp senger på hotellet, at de ikke går alene på do og at de drar på ei veske med mye rart i kan du nesten ikke nekte for. Eksempel er at ei jeg var borti hadde med seg en uåpnet halv pils i veska en hel uke uten å oppdage den, sier vel litt :-)

hehe Jeg synes det sier mer om deg jeg, som finner slike damer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

hehe Jeg synes det sier mer om deg jeg, som finner slike damer :-)

Ja, er det ikke rart ? Selv har jeg vært heldig med totalt sett bare gode erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå da?

Du kan noe om stridsvogner, for eksempel at de har sånne beltehjul og er rimelig skuddsikre. En ferie på 5 dager krever bare en liten koffert og en liten sekk med håndbagasje. Tippeligaen får leve sitt eget liv. Du føler intet behov for a overvåke dine venners sexliv. Du bruker 85% kortere tid på badet enn det annet kjønn, dersom du sminker deg foran speilet i gangen. Du kan åpne syltetøyglass selv. Gamle venner gir faen i om du har lagt på deg eller tatt av deg et par kilo. Frisørsalonger stikker ikke av med halve lønningsposen. Når du zapper gjennom kanalene føler du intet behov for å stanse opp ved alle gråte-scener. Rompa di er normalt ikke en viktig faktor ved jobbintervjuer Alle dine orgasmer er ekte vare. En ølmage gjør deg ikke usynlig for det motsatte kjønn. Skumle personer med masker går ikke til angrep på deg. Du trenger ikke slepe rundt på en veske full av "nyttige" ting. Du er i stand til å gå på dass uten å måtte dra med deg en støttegruppe. Du beholder etternavnet resten av livet. Du kan forlate et hotellrom uten å måtte re opp sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du glemte:"tisser på gulvet, lar brødsmulene ligge på benken, aldri tar ut søpla osv..." ;-)

*gir seg ikke*

Mer om menn: Når arbeidet ditt kritiseres får du ikke panikk og tror at alle hater deg. Garasjen er ditt domene. Du får pluss i margen for det minste tegn av hensynsfullhet. Ingen går rundt og lurer på om du svelger maten

Du kan dusje og være klar til å gå på 10 minutter. Bryllupsplaner ordner seg av seg selv. Dersom noen glemmer å invitere deg til ett eller annet, kan h*n fremdeles være din venn. Undertøyet ditt koster 99,90,- for en tre-pakning. Du trenger ikke å barbere deg nedenfor halsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nå da?

Du kan noe om stridsvogner, for eksempel at de har sånne beltehjul og er rimelig skuddsikre. En ferie på 5 dager krever bare en liten koffert og en liten sekk med håndbagasje. Tippeligaen får leve sitt eget liv. Du føler intet behov for a overvåke dine venners sexliv. Du bruker 85% kortere tid på badet enn det annet kjønn, dersom du sminker deg foran speilet i gangen. Du kan åpne syltetøyglass selv. Gamle venner gir faen i om du har lagt på deg eller tatt av deg et par kilo. Frisørsalonger stikker ikke av med halve lønningsposen. Når du zapper gjennom kanalene føler du intet behov for å stanse opp ved alle gråte-scener. Rompa di er normalt ikke en viktig faktor ved jobbintervjuer Alle dine orgasmer er ekte vare. En ølmage gjør deg ikke usynlig for det motsatte kjønn. Skumle personer med masker går ikke til angrep på deg. Du trenger ikke slepe rundt på en veske full av "nyttige" ting. Du er i stand til å gå på dass uten å måtte dra med deg en støttegruppe. Du beholder etternavnet resten av livet. Du kan forlate et hotellrom uten å måtte re opp sengen.

Er det sånn du er ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Planlegges dagen ut av tv-programmet i dag ja. *flirer*

Jommen, jeg kan da ikke drikke med begge henda da mann!

Begynner snart på drinkmiksingen. DA er det nok like greit at jeg forsvinner ut av DOL..

:-)

Hvordan gikk det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...