Gå til innhold

Kvinner og menn, ulike ? Tja...


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Personlig har jeg opplevd mye underlig fra kvinnsen, og lurt på om de er besatt av demoner eller noe sånt :-) Neida, det dreier seg bare om uskyldige ting. At de drar med seg mer bagasje enn menn, at de rer opp senger på hotellet, at de ikke går alene på do og at de drar på ei veske med mye rart i kan du nesten ikke nekte for. Eksempel er at ei jeg var borti hadde med seg en uåpnet halv pils i veska en hel uke uten å oppdage den, sier vel litt :-)

Hehe,

Jo, det med vesker iallefall sant! *flirer*

Ikke meg, selvsagt, men alle andre.

Det er utrolig hva som finnes i en kvinnes handveske.

Skulle kanskje hatt en undersøkelse på det her.

Jeg spurte akkurat min venninne som er innom og hun har bl.a:

nesespray, markørpenner, vibrator (hæ?), ørepropper, ca 17 leppestifter, parfymeprøver, avføringspiller, gamle filmruller, hodepinetabletter, ca 10 lightere, div.andre tabl.

...+ pengebok, filofax og nøkler selvsagt.

Skulle egentlig vært glidelås i bunnen av vesker i og med der er der alt ligger -når du trenger det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    27

  • tigertrollet

    15

  • rufsetufsa

    5

  • Melaisa

    2

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Hehe,

Jo, det med vesker iallefall sant! *flirer*

Ikke meg, selvsagt, men alle andre.

Det er utrolig hva som finnes i en kvinnes handveske.

Skulle kanskje hatt en undersøkelse på det her.

Jeg spurte akkurat min venninne som er innom og hun har bl.a:

nesespray, markørpenner, vibrator (hæ?), ørepropper, ca 17 leppestifter, parfymeprøver, avføringspiller, gamle filmruller, hodepinetabletter, ca 10 lightere, div.andre tabl.

...+ pengebok, filofax og nøkler selvsagt.

Skulle egentlig vært glidelås i bunnen av vesker i og med der er der alt ligger -når du trenger det:-)

Kanskje bedre med ryggsekk ? Ei berte hadde rene truser og tannbørste med seg i veska på byen, vet ikke hva det tyder på ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje bedre med ryggsekk ? Ei berte hadde rene truser og tannbørste med seg i veska på byen, vet ikke hva det tyder på ?

Åj. Truse og tannbørste tyder på en planlagt aksjon etter drømmemannen. ...eller eventuelt "ti på tre"-mannen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Åj. Truse og tannbørste tyder på en planlagt aksjon etter drømmemannen. ...eller eventuelt "ti på tre"-mannen:-)

Ti på tre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det ?

Gårsdagens reinntreden i byens uteliv kan oppsummeres i liter, dansetrinn eller observasjon av utelivets sjekking.

I dag husker jeg hvorfor det er lenge mellom hver gang jeg går på byen.

Godt å friske opp hukommelsen innimellom:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ti på tre ?

Det er vel omtrent når de som ønsker seg et knull begynner å bli desperate. Og tar det som er tagbart.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Det er vel omtrent når de som ønsker seg et knull begynner å bli desperate. Og tar det som er tagbart.

:-)

10 min før stengetid ja, Jeg husker gamle Club 7, der sto det alltid to-tre utlendinger utenfor etter stengetid og stilte forslag til damer som forlot stedet alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Gårsdagens reinntreden i byens uteliv kan oppsummeres i liter, dansetrinn eller observasjon av utelivets sjekking.

I dag husker jeg hvorfor det er lenge mellom hver gang jeg går på byen.

Godt å friske opp hukommelsen innimellom:-)

Pleier gå hit: http://www.bruket.no når det er noe brukbar levende musikk, men som regel spiller de disco så høyt at det går på helsa løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 min før stengetid ja, Jeg husker gamle Club 7, der sto det alltid to-tre utlendinger utenfor etter stengetid og stilte forslag til damer som forlot stedet alene.

Sjarmerende..

En kompis av meg sjekket opp en dame i taxikøen. Han har fått høre det et par ganger *flire*

Jenter er ikke et hakk bedre, men bare bruker mindre direkte triks.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Sjarmerende..

En kompis av meg sjekket opp en dame i taxikøen. Han har fått høre det et par ganger *flire*

Jenter er ikke et hakk bedre, men bare bruker mindre direkte triks.

:-)

Taxikøen må være siste sjangs :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer om menn: Når arbeidet ditt kritiseres får du ikke panikk og tror at alle hater deg. Garasjen er ditt domene. Du får pluss i margen for det minste tegn av hensynsfullhet. Ingen går rundt og lurer på om du svelger maten

Du kan dusje og være klar til å gå på 10 minutter. Bryllupsplaner ordner seg av seg selv. Dersom noen glemmer å invitere deg til ett eller annet, kan h*n fremdeles være din venn. Undertøyet ditt koster 99,90,- for en tre-pakning. Du trenger ikke å barbere deg nedenfor halsen.

Hvorfor ordner bryllupsplaner seg selv?

Og hvorfor blir ungenes ting pakket av seg selv?

Er det en usynlig fe som kommer og gjør slike ting, mens du sitter klistret til skjermen og ser på Tippeliga-kamper? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hvorfor ordner bryllupsplaner seg selv?

Og hvorfor blir ungenes ting pakket av seg selv?

Er det en usynlig fe som kommer og gjør slike ting, mens du sitter klistret til skjermen og ser på Tippeliga-kamper? :-)

Neida, ingen feer som gjør slike ting.

Men som en kompis sa: jeg sender kjerringa ut for å varme opp dosetet om morran, og nå forlanger hun fordømme meg av vi skal gjøre det annenhver gang !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier gå hit: http://www.bruket.no når det er noe brukbar levende musikk, men som regel spiller de disco så høyt at det går på helsa løs.

Ja, det er jo en grunn til at øra piper sånn at man ikke får sove etter en kveld på diskotek. Derfor drikker man. For å få sove altså.

Når det gjelder musikk er egentlig alt til sin tid, etter min mening:-)

Visste ikke det var noen uteplasser der forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Ja, det er jo en grunn til at øra piper sånn at man ikke får sove etter en kveld på diskotek. Derfor drikker man. For å få sove altså.

Når det gjelder musikk er egentlig alt til sin tid, etter min mening:-)

Visste ikke det var noen uteplasser der forresten.

Joda, og en kinabule. Kina-kylling i karri, eller biffsnadder på Bruket. Nam-nam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, og en kinabule. Kina-kylling i karri, eller biffsnadder på Bruket. Nam-nam.

Aha.

Så der inntar Ulven middagen sin, ja:-)

Har du ikke noen nye leksjoner om kvinnfolka i dag da?

Sånn at vi får pms-piggene ute og bjeffer over at dere ikke forstår oss?!

PS. Jeg må innrømme at jeg har redd opp en hotellseng.. *flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Aha.

Så der inntar Ulven middagen sin, ja:-)

Har du ikke noen nye leksjoner om kvinnfolka i dag da?

Sånn at vi får pms-piggene ute og bjeffer over at dere ikke forstår oss?!

PS. Jeg må innrømme at jeg har redd opp en hotellseng.. *flire*

Hvis jeg får dobbeltrom alene, ligger jeg i begge sengene hvis jeg er der to netter, også tømmer jeg ofte minibaren og fyller opp med medbragt fra kolonialen. Gidder ikke sette inn det opprinnelige igjen. Det er de sikkert glade for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg får dobbeltrom alene, ligger jeg i begge sengene hvis jeg er der to netter, også tømmer jeg ofte minibaren og fyller opp med medbragt fra kolonialen. Gidder ikke sette inn det opprinnelige igjen. Det er de sikkert glade for.

Du er full av faen er du! *ler*

Vi tenker på de stakkars ansatte som er betalt for å rydde opp etter oss. Ellers så får vi dårlig samvittighet.

Så vi henger opp håndklærne, retter på dukene, peller blader på de friske blomstene og legger alt på plass der det var.

Og, ja, jeg pakker stort sett alt for mye i kofferten.

Man må jo ha valgmuligheter.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du er full av faen er du! *ler*

Vi tenker på de stakkars ansatte som er betalt for å rydde opp etter oss. Ellers så får vi dårlig samvittighet.

Så vi henger opp håndklærne, retter på dukene, peller blader på de friske blomstene og legger alt på plass der det var.

Og, ja, jeg pakker stort sett alt for mye i kofferten.

Man må jo ha valgmuligheter.

:-)

Jeg legger igjen tips på bordet i hvert fall, og håper riktig person finner det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, ingen feer som gjør slike ting.

Men som en kompis sa: jeg sender kjerringa ut for å varme opp dosetet om morran, og nå forlanger hun fordømme meg av vi skal gjøre det annenhver gang !

Ser du noe galt i det?

Sånn som jeg ser det, er mannen underlegen, og dermed kvinnens slave.

Det er derfor hans oppgave å varme opp alt som måtte trenge oppvarming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ser du noe galt i det?

Sånn som jeg ser det, er mannen underlegen, og dermed kvinnens slave.

Det er derfor hans oppgave å varme opp alt som måtte trenge oppvarming.

Slave ? Det ordet smakte ikke godt, kan vi ikke møtes på halvveien ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...