Gå til innhold

Jenter, hva har dere i håndvesken?


tigertrollet

Anbefalte innlegg

Tanya1365380060

Er du frekk, eller?

Våre slaver er av ypperste kvalitet.

Vi har riktignok ikke sjekket referanser og attester, men de er fullt villige til å underkaste seg enhver kvinne.

Oki, jeg gir meg! Jeg tar deg på ditt ord, dine slaver er sikkert av ypperste kvalitet..men, i fare for å fornærme deg, så er de nok bare annenrangs iforhold til mine..hehe..

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 303
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • rufsetufsa

    71

  • tigertrollet

    59

  • SierDuDet

    51

  • Tanya1365380060

    18

Mest aktive i denne tråden

bh-stropper?

i tilfelle noen klipper dem av liksom? :-)

Altså, sånn i tilfelle bare...tenk om atte jeg kjøper en fin topp på H&M og vil ta den på med en gang! Hehe, aner ikke hvorfor jeg har dem der egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Winniethepooh

He he, måtte nesten titte i veska når eg såg denne "tråden", og har nå funnet ut at det definitivt er på tide å ta en stor-opprydding i veska, som idag inneholder:

Filofax, lommebok, mobil, mobil-lader, nesespray, øyedråper, fotoapparat + film, Ibux, Paracet, sminkespeil, pudder, x-antall lebestifter, tannpirkere, nøkler, ID-kort, tyggis, gamle kvitteringer, briller, solbriller, kinobiletter, linseveske + etui, ekstra linser, regninger, hårstrikker/klemmer, sokker, truse, tannkost, visittkort, singlet..

Jepp, prosjekt i dag; "Rydd Veska".. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, måtte nesten titte i veska når eg såg denne "tråden", og har nå funnet ut at det definitivt er på tide å ta en stor-opprydding i veska, som idag inneholder:

Filofax, lommebok, mobil, mobil-lader, nesespray, øyedråper, fotoapparat + film, Ibux, Paracet, sminkespeil, pudder, x-antall lebestifter, tannpirkere, nøkler, ID-kort, tyggis, gamle kvitteringer, briller, solbriller, kinobiletter, linseveske + etui, ekstra linser, regninger, hårstrikker/klemmer, sokker, truse, tannkost, visittkort, singlet..

Jepp, prosjekt i dag; "Rydd Veska".. :o)

Hehe

Går du rundt med truser, tannbørste og sånt til vanlig eller?

Det var faktisk flere som gikk rundt med fotoapparat..

I tilfelle du bare kommer over deeeeeeet objektet/kjendis/krasjer med bilen ...?

*flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...