Gå til innhold

Jenter, hva har dere i håndvesken?


tigertrollet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 303
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • rufsetufsa

    71

  • tigertrollet

    59

  • SierDuDet

    51

  • Tanya1365380060

    18

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Sveitsisk ost ved navn Raclette som den er oppkallt etter.

Ett apparat med varmeelementer hvor man smelter ost i skuffer.

Man setter apparatet på bordet og hver enkelt smelter det man vil ha.

I skuffene kan man selvsagt ha hva enn man måtte ønske. Snadder. ..med bakt potet, skinke f.eks.

:-)

Aha ! Det har jeg prøvd, etter mye kløning, svidd ost og svidde fingre, fikk jeg omsider tak på det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du har ikke sett meg enda.

Bedre betingelser finner du ikke. *rufser seg i håret, lager trutmunn...-og fleiper*

Kan jeg ha det til gode ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Synes jeg ser det for meg..

Ingenting å si på kommentarene til kompisen din nei!*ler*

Den kvelden fant vi opp et pissoar for damer, med føner ! Ble ikke no salgssuksess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmm...har jo det vanlige da, lommebok, solbriller, briller og alt det der...

Også har jeg paraply, bh-stropper, lipglosser, tyggis, busstabeller, hårstrikker og diverse annet. Ikke såå spennende med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm...har jo det vanlige da, lommebok, solbriller, briller og alt det der...

Også har jeg paraply, bh-stropper, lipglosser, tyggis, busstabeller, hårstrikker og diverse annet. Ikke såå spennende med andre ord.

bh-stropper?

i tilfelle noen klipper dem av liksom? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig har jeg bare nøkler, lommebok, et bind, mobiltelefon, leppestift og kam i håndveska. Men det rare er at etter en stund samles det så mye tull og tøys der at jeg flytter basistingene over i en ny veske og går over til den. Så jeg har til enhver tid en 4-5 vesker i drift, alt ettersom.

Men det hender at jeg rydder i veska også, da. Og kaster!!! Ja, gud hjelpe meg som jeg kaster.

Noen som har sett håndveska til Dolly Duck når hun mister innholdet på gata? Slik er min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig har jeg bare nøkler, lommebok, et bind, mobiltelefon, leppestift og kam i håndveska. Men det rare er at etter en stund samles det så mye tull og tøys der at jeg flytter basistingene over i en ny veske og går over til den. Så jeg har til enhver tid en 4-5 vesker i drift, alt ettersom.

Men det hender at jeg rydder i veska også, da. Og kaster!!! Ja, gud hjelpe meg som jeg kaster.

Noen som har sett håndveska til Dolly Duck når hun mister innholdet på gata? Slik er min.

*humrer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mja....i dag inneholder den følgende : Lebestift, lipliner, mobil, filofax, Finansavisen, en CD jeg skal bytte, pung, huskelapp til IKEA i ettermiddag, nutrilettsjokolade (slanker meg) pepperspray, en tampong, nøkleknippe, lottokuponger (vant ingenting på lørdag heller...) og solbriller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mja....i dag inneholder den følgende : Lebestift, lipliner, mobil, filofax, Finansavisen, en CD jeg skal bytte, pung, huskelapp til IKEA i ettermiddag, nutrilettsjokolade (slanker meg) pepperspray, en tampong, nøkleknippe, lottokuponger (vant ingenting på lørdag heller...) og solbriller.

Du, hvor får man kjøpt pepperspray forresten??

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Hva har du i håndvesken som ikke går under betegnelsen nøkler, lommebok eller mobiltelefon??"

Jeg har:

- syvende sans (burde vel egentlig stått på lista di ovenfor? *S*)

- pasta lassar (mot munnsår)

- visittkorteske

- 2 tamponger

- en miniflaske med linsevann

- 1 hårspenne

- 2 lebestifter

- 1 lebepomade

- en utskrift fra rutetider internett flybussen (skal snart på tur)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker forresten jeg så et program om hva diverse amerikanske celebriteter hadde i vesken sin. En fin, eldre dame (husker ikke hva hun het – ukjent i Norge) hadde det mest utrolige i vesken sin, og jeg bet meg merke i følgende:

- 2-3 plastkrus, i tilfelle hun skulle kjøpe seg noe å drikke på en kiosk for eksempel, så hun slapp å drikke av flasken

- linservietter, så hun skulle slippe å bruke papirservietter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker forresten jeg så et program om hva diverse amerikanske celebriteter hadde i vesken sin. En fin, eldre dame (husker ikke hva hun het – ukjent i Norge) hadde det mest utrolige i vesken sin, og jeg bet meg merke i følgende:

- 2-3 plastkrus, i tilfelle hun skulle kjøpe seg noe å drikke på en kiosk for eksempel, så hun slapp å drikke av flasken

- linservietter, så hun skulle slippe å bruke papirservietter!

Plastkrus? D'ække mulig.. hahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det spørs.

Gode damer er ikke tilgjengelige så lenge vet du. *blunker*

He-he, det er vel sant. Tilbud og etterspørsel stemmer ikke alltid overens. En kompis kommer fra et sted det ikke finnes kvinns, alle har dratt derfra til byene og kommer ikke tilbake. Eneste mulighet for han var å dra etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he, det er vel sant. Tilbud og etterspørsel stemmer ikke alltid overens. En kompis kommer fra et sted det ikke finnes kvinns, alle har dratt derfra til byene og kommer ikke tilbake. Eneste mulighet for han var å dra etter.

*Stønn*.....der sa du det igjen.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål! Det har jeg ikke tenkt over igrunnen.

*iler ned og sjekker*

--------------

- To penner

- Tannstikker

- X antall lebestifter

- Bind

- Ørti kvitteringer og uidentifiserbare papirlapper

- To puslespill

- Noen brett med klistremerker type "sau" og "giraff"

- Et par lightere

- Kindereggting

- Plaster

- Eyeliner

-Lommebok (som også er full av skrot)

- Mobiltelefon

- Og en pakke kriserøyk

Hmm! Den veska er ikke stor heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...