Gå til innhold

Jenter, hva har dere i håndvesken?


tigertrollet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 303
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • rufsetufsa

    71

  • tigertrollet

    59

  • SierDuDet

    51

  • Tanya1365380060

    18

Mest aktive i denne tråden

Tanya1365380060

Har du alltid ekstra truse med deg?! *ler*

Neida, har ikke alltid ekstra truse med, har ikke noe skiftebehov heller:) Men jeg bare puttet en oppi igår, itilfellet jeg skulle overnatte der jeg var, og så har jeg ikke tatt den ut enda.. så der har dere forklaringen!

Så, jeg har altså ikke for vane å dra rundt på en ekstra truse...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kryper gjerne. Det er en av mine spesialiteter...

Hmmm den var dyp, så dyp at jeg ikke forsto den selv..

Krøp du så langt ned, slave nr 2? *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Fikk den av ei dame i portugal. Hun påstod at den bringer lykke. Jeg veit ikke helt, jeg. Kanskje? Hvem vet. Den ligger nå der i alle fall...

Sleng den over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Tja, jeg kan kanskje ta bryet med å være med deg på den. *ler* Vi har fikset hver vår i kveld, så stillingen er foreløpig 1 -1...

Hmm synd det bare er SDD og ulven som roter seg på sånne utpregede jente spørsmål...

=oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, har ikke alltid ekstra truse med, har ikke noe skiftebehov heller:) Men jeg bare puttet en oppi igår, itilfellet jeg skulle overnatte der jeg var, og så har jeg ikke tatt den ut enda.. så der har dere forklaringen!

Så, jeg har altså ikke for vane å dra rundt på en ekstra truse...;)

Bare når du ikke vet hvem du skal sove hos? *erter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er racletteapparat ?

Sveitsisk ost ved navn Raclette som den er oppkallt etter.

Ett apparat med varmeelementer hvor man smelter ost i skuffer.

Man setter apparatet på bordet og hver enkelt smelter det man vil ha.

I skuffene kan man selvsagt ha hva enn man måtte ønske. Snadder. ..med bakt potet, skinke f.eks.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm synd det bare er SDD og ulven som roter seg på sånne utpregede jente spørsmål...

=oD

Jepp, men det løser du enkelt.

"FU:vil du være sexslave på heltid"

Svaret vet vi jo. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm synd det bare er SDD og ulven som roter seg på sånne utpregede jente spørsmål...

=oD

Akkurat som om jeg og Ulven ikke er menn nok?

Vi, eller i det minste jeg, og sikkert ulven også, er menn nok for noen dusin damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tenkte det nok.

Men teoretisk, hvis alle menn er slaver, og vi bare trenger å knipse for at de skal komme krypende, trenger vi da disse batteridrevne erstatningene?

Nei. *drømmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Sveitsisk ost ved navn Raclette som den er oppkallt etter.

Ett apparat med varmeelementer hvor man smelter ost i skuffer.

Man setter apparatet på bordet og hver enkelt smelter det man vil ha.

I skuffene kan man selvsagt ha hva enn man måtte ønske. Snadder. ..med bakt potet, skinke f.eks.

:-)

Har en i skapet jeg å...koselig å dra fram når man skal ha en romlemantisk aften for to...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ingen håndveske, faktisk. Men da jeg en gang i tiden hadde noe lignende var det iallefall røyk og sjokolade der.

Nå har jeg sluttet å røyke for noen år siden, og føler ikke lengre noe (stort) behov for håndveske.

Kun når jeg tusler rundt i kjole, uten lommer, og kunne trengt et sted å oppbevare penger og leg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen håndveske, faktisk. Men da jeg en gang i tiden hadde noe lignende var det iallefall røyk og sjokolade der.

Nå har jeg sluttet å røyke for noen år siden, og føler ikke lengre noe (stort) behov for håndveske.

Kun når jeg tusler rundt i kjole, uten lommer, og kunne trengt et sted å oppbevare penger og leg.

Det finnes mange spennende steder man kan gjemme ting, vet du... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker du å krype helt fra Asker til Drammen, da?

Nja, måtte nok i det minste satt meg på toget! :)

Det er trossalt grenser hvor langt man kryper!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, har ikke alltid ekstra truse med, har ikke noe skiftebehov heller:) Men jeg bare puttet en oppi igår, itilfellet jeg skulle overnatte der jeg var, og så har jeg ikke tatt den ut enda.. så der har dere forklaringen!

Så, jeg har altså ikke for vane å dra rundt på en ekstra truse...;)

Med andre ord så ble det ikke noe på deg? *flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...