Gå til innhold

Jenter, hva har dere i håndvesken?


tigertrollet

Anbefalte innlegg

Pøh, alle menn liker å være slaver, spør bare Ulv.

Joa, og jeg for en periode så er vel kanskje den "slavetanken" ganske grei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 303
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • rufsetufsa

    71

  • tigertrollet

    59

  • SierDuDet

    51

  • Tanya1365380060

    18

Mest aktive i denne tråden

Eller for å si det på en annen måte - når man først har muligheten, hvorfor ikke ta med seg det man eventuelt muligens kanskje antagelig vil få bruk for..?

Sånn er det når jeg reiser også - om jeg drar med eksressbussen pakker jeg skikkelig rasjonelt, men om jeg kjører egen bil fra dør til dør er den som regel stappfull av dilldall. Som espressomaskinen min, f.eks.!

Du får kjøpt espresso på de fleste caféer nå for tiden altså, birdie.

Så gjør du plass til raclette-apparatet mener jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Akkurat nå så inneholder vesken min..litt sminke, elizabeth arden 8 hour cream, P-piller, røyk, speil, kinobilletter, minidisc, parfyme, en truse, solbriller, lipgloss, penn, trikkekort, kvitteringer, minihårbørste og det var det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Joa, og jeg for en periode så er vel kanskje den "slavetanken" ganske grei :)

Der ser du...viste du måtte krype til korset før eller senere...=o) =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men vi hadde selvsagt bare banka han om han hadde blitt direkte ufin :)

Ja, en av dere kunne jo bare tatt tak i "håndtaket" og de to andre klemt til i hver ballestein, så hadde det vel blitt stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Du får kjøpt espresso på de fleste caféer nå for tiden altså, birdie.

Så gjør du plass til raclette-apparatet mener jeg:-)

Hva er racletteapparat ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betenkningstid... kanskje det dukker opp noen med bedre betingelser.

Du har ikke sett meg enda.

Bedre betingelser finner du ikke. *rufser seg i håret, lager trutmunn...-og fleiper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå så inneholder vesken min..litt sminke, elizabeth arden 8 hour cream, P-piller, røyk, speil, kinobilletter, minidisc, parfyme, en truse, solbriller, lipgloss, penn, trikkekort, kvitteringer, minihårbørste og det var det:)

Har du alltid ekstra truse med deg?! *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ser du...viste du måtte krype til korset før eller senere...=o) =o)

Det gikk ganske så greit det her, Carlina, nå har du bare noen milliarder menn igjen å omvende. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vibratoren.

Når det gjelder den mannlige er intet tidspunkt upassende.

Hehe, tenkte det nok.

Men teoretisk, hvis alle menn er slaver, og vi bare trenger å knipse for at de skal komme krypende, trenger vi da disse batteridrevne erstatningene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminke, penger(!), div. bankkort, medlemskort, en pda, mobiltlf, sigar, nøkler, røykpakke, lighter, rosa hårspenner, rosa pærler, en stein, tyggis, adrenalinsprøyte, honnørkort, frikort, buddha-figur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siggaretter, rizzla,bok(Camille Paglia, sex and violence or nature and art) tre gammle kontantkort, gammal kionobill (starwars),Røket Astreng(cello) tobbakrrusk, tyggis, gammle regninger, våtservietter, kondomer,maskara og speil.halvflaske vodka fra i går. og veska er faktisk ganske liten.

Du e'kje god! Men det merket jeg jo i går *flirer*

Hvordan er formen da, Era?

Fant du noen samtalepartnere som var bedre enn svenskene??

Sorry, var litt overstadig beruset, fant deg ikke, og "mellomlandet" 10min i en bakgårdsfest før jeg dro hjem.

Formen er grei, men har drukket noen liter cola.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå så inneholder vesken min..litt sminke, elizabeth arden 8 hour cream, P-piller, røyk, speil, kinobilletter, minidisc, parfyme, en truse, solbriller, lipgloss, penn, trikkekort, kvitteringer, minihårbørste og det var det:)

En truse? Den var god. *ler*

Blir det ofte så vått at du må ty til ekstra skift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ser du...viste du måtte krype til korset før eller senere...=o) =o)

Jeg kryper gjerne. Det er en av mine spesialiteter...

Hmmm den var dyp, så dyp at jeg ikke forsto den selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en av dere kunne jo bare tatt tak i "håndtaket" og de to andre klemt til i hver ballestein, så hadde det vel blitt stille.

Eller vi kunne slått han sønder og sammen.

Vi var ganske mange etter hva jeg husker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Det gikk ganske så greit det her, Carlina, nå har du bare noen milliarder menn igjen å omvende. ;-)

Øhh det må vel gå greit...med sugende trutmunn store blanke soveromsøyne og dyp utringning så har jeg kapret mange...

tips til å "fange" resten??

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminke, penger(!), div. bankkort, medlemskort, en pda, mobiltlf, sigar, nøkler, røykpakke, lighter, rosa hårspenner, rosa pærler, en stein, tyggis, adrenalinsprøyte, honnørkort, frikort, buddha-figur...

Buddha-figur?

Som du sånn helt plutselig kan få bruk for til...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhh det må vel gå greit...med sugende trutmunn store blanke soveromsøyne og dyp utringning så har jeg kapret mange...

tips til å "fange" resten??

;o)

Tja, jeg kan kanskje ta bryet med å være med deg på den. *ler* Vi har fikset hver vår i kveld, så stillingen er foreløpig 1 -1...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buddha-figur?

Som du sånn helt plutselig kan få bruk for til...?

Tja... Fikk den av ei dame i portugal. Hun påstod at den bringer lykke. Jeg veit ikke helt, jeg. Kanskje? Hvem vet. Den ligger nå der i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...