Gå til innhold

Jenter, hva har dere i håndvesken?


tigertrollet

Anbefalte innlegg

En kompis spurte ei dame på byen "kondomer ? hva skal DU med det ? du har jo ikke pikk !" Reaksjonen var ikke mer saklig: "men jeg kan få snart !"

Hehe, godt svart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 303
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • rufsetufsa

    71

  • tigertrollet

    59

  • SierDuDet

    51

  • Tanya1365380060

    18

Mest aktive i denne tråden

Innen 2005 er det vibratorer og dildoer i alle damevesker..til og med de som ikke bruker vesker nå vil ha en under armen da!

ekte vare vil da være i form av krypende slaver som kommer ved tilkalling...

MUAHAHAHA.....

Hadde det bare vært så vel. Men jeg tror du kan utsette det til 2050.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innen 2005 er det vibratorer og dildoer i alle damevesker..til og med de som ikke bruker vesker nå vil ha en under armen da!

ekte vare vil da være i form av krypende slaver som kommer ved tilkalling...

MUAHAHAHA.....

Jeg synes du har et snevert mannesyn, og tror vi bare er til for å tilfrestille dere.

Selv om enkelte av oss faktisk er benåden med en ekstrem gave i forhold til å tilfredstille det motsatte kjønn, så liker jeg ikke å bli sett på som en slave for dere kvinnfolka!

Så det så! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er kanskje mange muligheter, men nå har jeg heldigvis, så vidt jeg husker, aldri vært så kåt at jeg ikke har kunnet vente med onaneringa til jeg er i hus..:)

De som ikke klarer å vente med dette er vel ofte dem man leser om i avisa :)

Jo, det spørs om du får forståelse hvis du runker i parken og forklarer at du "kunne bare ikke vente til du kom hjem.."

Hvis en jente derimot hadde satt i gang Duracell-kaninen.. hadde hun nok fått tilskuere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Hadde det bare vært så vel. Men jeg tror du kan utsette det til 2050.

Neida arbeidet er i gang...De kommer ikke til å fatte hva som slo dem...=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det spørs om du får forståelse hvis du runker i parken og forklarer at du "kunne bare ikke vente til du kom hjem.."

Hvis en jente derimot hadde satt i gang Duracell-kaninen.. hadde hun nok fått tilskuere;)

Joa, du sier noe...

Hmmm minner meg for øvrig om en skapning på frognerbadet, den gang jeg var rundt 12, og denne eldre gamle grisen ville at vi unga skulle se han runke.

Han dro oss inn på dass, husker jeg, men vi dro før han fikk kølla ut..

Vi bare lo av det på den tiden, men i dag hadde det vel blitt avisoppslag av sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest annanymius

er det bare å kjøpe en sånn veske :

Det damen som fikk en veske som hun syntes den var liten og stusselig.

Giveren, som var mannen, sa at denne vesken var meget spesiell. Den var nelig laget av kukskinn og hvis hun sleiket på den ble den en koffert.

Den rommer nok endel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Jeg synes du har et snevert mannesyn, og tror vi bare er til for å tilfrestille dere.

Selv om enkelte av oss faktisk er benåden med en ekstrem gave i forhold til å tilfredstille det motsatte kjønn, så liker jeg ikke å bli sett på som en slave for dere kvinnfolka!

Så det så! :)

He he he he!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Good one!

Sto inne på do sammen med samme fyren og ei dame stakk huet inn og spurte o det var papir hos oss ? Han sa nei, og spurte om hun ikke kunne stå på hue under håndtørker'n i stedet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida arbeidet er i gang...De kommer ikke til å fatte hva som slo dem...=o)

Når du er igang... gidder du å lage sperre på on/off-knappen, sånn at den ikke slår seg på når det ikke passer..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...

leppestift, øyensverte + eyeliner..

mob, lommebok, røyk, 2 lightere, filofax, lypsyl, + nøkkelkort til jobben...

helt vanlig, tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sto inne på do sammen med samme fyren og ei dame stakk huet inn og spurte o det var papir hos oss ? Han sa nei, og spurte om hun ikke kunne stå på hue under håndtørker'n i stedet ?

Synes jeg ser det for meg..

Ingenting å si på kommentarene til kompisen din nei!*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Når du er igang... gidder du å lage sperre på on/off-knappen, sånn at den ikke slår seg på når det ikke passer..?

Will be done..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, du sier noe...

Hmmm minner meg for øvrig om en skapning på frognerbadet, den gang jeg var rundt 12, og denne eldre gamle grisen ville at vi unga skulle se han runke.

Han dro oss inn på dass, husker jeg, men vi dro før han fikk kølla ut..

Vi bare lo av det på den tiden, men i dag hadde det vel blitt avisoppslag av sånt..

Kjipt.

Godt du slapp å se en voksen tiss. For, hvem vet, kanskje du hadde vært redd din egen i dag da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en vibrator man ikke stapper inn. Husker du ikke at den satte seg fast i nesen din?

Jo, husker du ikke hvor trøbbel jeg hadde med å få den ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...

leppestift, øyensverte + eyeliner..

mob, lommebok, røyk, 2 lightere, filofax, lypsyl, + nøkkelkort til jobben...

helt vanlig, tror jeg...

jo, du høres normal ut.. Typisk å ha flere lightere, men ikke finne én eneste når du trenger denn.

Skulle ha vært glidelås i bunnen -der ligger jo alt allikevel:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt.

Godt du slapp å se en voksen tiss. For, hvem vet, kanskje du hadde vært redd din egen i dag da? ;)

Når jeg tenker over det så tror jeg kanskje at vi så den, men jeg fikk ingen varige men som så mange andre i dag gjør så fort de hører om slike "overgrep".

For fyren må jo utvilsomt ha vært pedofil, selv om det vel ikke var så mange som visste hva pedofili innebar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...