Gå til innhold

Jenter, hva har dere i håndvesken?


tigertrollet

Anbefalte innlegg

Mengden i veska står i stil med navnet ditt *flire*

Én kontaktlinse?!

Ja, skjønner ikke hvor den andre ble av.

Har jo forskjellig styrke på dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 303
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • rufsetufsa

    71

  • tigertrollet

    59

  • SierDuDet

    51

  • Tanya1365380060

    18

Mest aktive i denne tråden

Solbriller/ -etui til meg og treåringen, et par penner, neglelakk, lebestift, speil, leppomade, gnagsårplaster, Kleenex, kamera, neglefil, håndkrem, solkrem, gjerne et par lekebiler (av de minste, da), en liten Tupperwareboks med kjeks el.l.

Jeg har tilnærmet bag, ikke veske, og den henger på vogna - jeg bærer ikke rundt på den sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker over det så tror jeg kanskje at vi så den, men jeg fikk ingen varige men som så mange andre i dag gjør så fort de hører om slike "overgrep".

For fyren må jo utvilsomt ha vært pedofil, selv om det vel ikke var så mange som visste hva pedofili innebar..

Høres pedofil ut ja, men på den tiden visste man jo ikke hva ordet betydde.

Godt du slapp unna da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du har et snevert mannesyn, og tror vi bare er til for å tilfrestille dere.

Selv om enkelte av oss faktisk er benåden med en ekstrem gave i forhold til å tilfredstille det motsatte kjønn, så liker jeg ikke å bli sett på som en slave for dere kvinnfolka!

Så det så! :)

Pøh, alle menn liker å være slaver, spør bare Ulv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du er igang... gidder du å lage sperre på on/off-knappen, sånn at den ikke slår seg på når det ikke passer..?

Den mannlige slaven, eller vibratoren? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solbriller/ -etui til meg og treåringen, et par penner, neglelakk, lebestift, speil, leppomade, gnagsårplaster, Kleenex, kamera, neglefil, håndkrem, solkrem, gjerne et par lekebiler (av de minste, da), en liten Tupperwareboks med kjeks el.l.

Jeg har tilnærmet bag, ikke veske, og den henger på vogna - jeg bærer ikke rundt på den sjøl.

Godt du slipper å bære den.. man kan jo få skulderplager av mindre:-)

Det er utrolig hvor mye som er "nødvendig" i vesker:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt du slipper å bære den.. man kan jo få skulderplager av mindre:-)

Det er utrolig hvor mye som er "nødvendig" i vesker:-)

Eller for å si det på en annen måte - når man først har muligheten, hvorfor ikke ta med seg det man eventuelt muligens kanskje antagelig vil få bruk for..?

Sånn er det når jeg reiser også - om jeg drar med eksressbussen pakker jeg skikkelig rasjonelt, men om jeg kjører egen bil fra dør til dør er den som regel stappfull av dilldall. Som espressomaskinen min, f.eks.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigaretter, lighter, almanakk, leppestift, eyeliner, truseinnlegg, bind og en penn.

siggaretter, rizzla,bok(Camille Paglia, sex and violence or nature and art) tre gammle kontantkort, gammal kionobill (starwars),Røket Astreng(cello) tobbakrrusk, tyggis, gammle regninger, våtservietter, kondomer,maskara og speil.halvflaske vodka fra i går. og veska er faktisk ganske liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres pedofil ut ja, men på den tiden visste man jo ikke hva ordet betydde.

Godt du slapp unna da:-)

Ja, men vi hadde selvsagt bare banka han om han hadde blitt direkte ufin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mannlige slaven, eller vibratoren? :-)

Vibratoren.

Når det gjelder den mannlige er intet tidspunkt upassende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...