Gå til innhold

Jenter, hva har dere i håndvesken?


tigertrollet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 303
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • rufsetufsa

    71

  • tigertrollet

    59

  • SierDuDet

    51

  • Tanya1365380060

    18

Mest aktive i denne tråden

Jeg blir lettere imponert over at flere her faktisk nevner at de går rundt å drar på en vibrator.

Ærlig talt.. det blir jo som om jeg skulle ta med meg min helt naturtroe vagina, rundt, overalt hvor jeg ferdes.

Hehehe - _gjør_ du ikke det, altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten notatbok - 1 neglefil - 2 neglelakker - 2 leppestifter - 1 sort maskara- 2 Zyrtec - 1 parfymeprøve - 1 l lyseblå V6- håndkrem - kondomer - liten sitatbok - visittkort - polaroidkamera - 2 kjærligheter på pinne - tamponger - rørepinne - filofax- lommekniv alla McGyver - tannbørste....

spennende?

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir lettere imponert over at flere her faktisk nevner at de går rundt å drar på en vibrator.

Ærlig talt.. det blir jo som om jeg skulle ta med meg min helt naturtroe vagina, rundt, overalt hvor jeg ferdes.

Det er tydelig at er det et akutt behov så må det bare tilfredsstilles der og da, ja.

Jeg er også litt overasket over det.

Kondom, ja, for er jo hvis man skal ha sex med en annen..

Men vibrator.. *flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mageveske heller her.

Hva gjør du da du ikke har nok lommer da? Sjøl gidder jeg ikke gå rundt med noe i hendene...dermed mageveske.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke veske jeg heller..Surrer for mye til det(legger den igjen over alt)

Derfor har jeg verdens minste lommebok...Som får plass i lommer..PS ikke i baklomma nei..=o)

Jeg skulle til å spørre om det mad baklomma.. *puh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelig at er det et akutt behov så må det bare tilfredsstilles der og da, ja.

Jeg er også litt overasket over det.

Kondom, ja, for er jo hvis man skal ha sex med en annen..

Men vibrator.. *flire*

Kondom er greit nok. Ikke det at situasjoner hvor man plutselig skal ha sex ofte dukker opp, men de tar i det minste ikke plass.

Jeg har ikke fått med meg det behovet damene tydligvis har i forhold til plutselig å møtte onanere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to.. Bruker heller ikke veske.

Til nød sånn mageveske, om jeg ikke har nok lommer..

Har du itte håndveske når du er på andre sia ta Mjøsa heller? amma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør du da du ikke har nok lommer da? Sjøl gidder jeg ikke gå rundt med noe i hendene...dermed mageveske.:-)

Jeg har hender som er er funksjonelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Kondom er greit nok. Ikke det at situasjoner hvor man plutselig skal ha sex ofte dukker opp, men de tar i det minste ikke plass.

Jeg har ikke fått med meg det behovet damene tydligvis har i forhold til plutselig å møtte onanere! :)

Behovet er stort skal jeg fortelle deg!!

Sånn nå er du innlemmet i en stor kvinnelig hemlighet!!=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir lettere imponert over at flere her faktisk nevner at de går rundt å drar på en vibrator.

Ærlig talt.. det blir jo som om jeg skulle ta med meg min helt naturtroe vagina, rundt, overalt hvor jeg ferdes.

Du får begynne å ta med en oppblåsbar i en ryggsekk, i tilfelle lysten dukker opp. *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest batteri

*High five*

utenom de nevnte ting;lite speil,lipgloss,leppestift eller lipbalm,gamle kvitteringer,ofte en hårbørste,bind el.truseinnlegg,eyeliner,rouge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten notatbok - 1 neglefil - 2 neglelakker - 2 leppestifter - 1 sort maskara- 2 Zyrtec - 1 parfymeprøve - 1 l lyseblå V6- håndkrem - kondomer - liten sitatbok - visittkort - polaroidkamera - 2 kjærligheter på pinne - tamponger - rørepinne - filofax- lommekniv alla McGyver - tannbørste....

spennende?

Kamera?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...