Gå til innhold

Jenter, hva har dere i håndvesken?


tigertrollet

Anbefalte innlegg

Gjest carlina

Glemmer ikke sånt, men du bor alt for langt unna :)

Dessuten er jeg opptatt med en bursdag enten til fredag eller lørdag (husker ikke hvilken dag det er..).

Men dere klarer dere nok uten meg :)

Vi gjør vel det...menmen det hadde vært morsomt å få tyne deg litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 303
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • rufsetufsa

    71

  • tigertrollet

    59

  • SierDuDet

    51

  • Tanya1365380060

    18

Mest aktive i denne tråden

Tja... hvis jeg skal være slave så er jeg selvsagt slave til the bitter end, og gjør jo alt du ber meg om!

Slaver tenker trossalt ikke selv, og det er fordelen med å være slave. Alle avgjørelser blir trossalt opp til deg! :)

Mest sannsynlig kunne du starte med å vaske huset, skifte sengetrekk, vaske bilen, ta hagearbeid, handle, og så kunne vi sett om det var noe futt igjen til andre ting etterpå. ;-)

Hvis jeg til din store overraskelse hadde snudd på det, slik at jeg ble slave, hva ville du at jeg skulle gjort? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjør vel det...menmen det hadde vært morsomt å få tyne deg litt...

Ja, og det hadde helt sikkert vært litt morsomt å bli tynet!

Jeg liker sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mest sannsynlig kunne du starte med å vaske huset, skifte sengetrekk, vaske bilen, ta hagearbeid, handle, og så kunne vi sett om det var noe futt igjen til andre ting etterpå. ;-)

Hvis jeg til din store overraskelse hadde snudd på det, slik at jeg ble slave, hva ville du at jeg skulle gjort? :-)

Vel... jeg hadde i det minste ikke satt deg til å vaske, ikke til å handle, ei heller til å skifte sengetøy :)

Men jeg hadde nok faktisk foretrukket å være slaven selv. Det høres jo litt morsomt ut, om man ser bortifra de sysslene du beskrev over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

onani-tråden? Det kan dere vel se for dere selv:)

Har sett det. Og så skiftet du ikke truse? Ærlig talt.

Rakk du ikke dusje før du ble kastet ut, kanskje? *erter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... jeg hadde i det minste ikke satt deg til å vaske, ikke til å handle, ei heller til å skifte sengetøy :)

Men jeg hadde nok faktisk foretrukket å være slaven selv. Det høres jo litt morsomt ut, om man ser bortifra de sysslene du beskrev over :)

Og etterpå hadde jeg bedt deg krype hjem. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og etterpå hadde jeg bedt deg krype hjem. ;-)

Det er noe som heter tog vettu, lille venn! Dessuten ville du nok ikke kvittet deg med meg så lett! :)

Huff, nå har jeg drukket for mye kaffe...

*Sjelver*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. *drømmer*

Etter en fantasirik kveld, er det vel ingen tvil om hva damene her kommer til å drømme om i natt. Legger meg snart... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Vel... jeg hadde i det minste ikke satt deg til å vaske, ikke til å handle, ei heller til å skifte sengetøy :)

Men jeg hadde nok faktisk foretrukket å være slaven selv. Det høres jo litt morsomt ut, om man ser bortifra de sysslene du beskrev over :)

Prøvde med knyting av slips og ryggvasking i går...men neida en avsugning var det eneste han drømte om....(ikke av meg)

så du skjønner vel hvor han vil med slavingen sin?

PS SDD Ble det en avsugning på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe som heter tog vettu, lille venn! Dessuten ville du nok ikke kvittet deg med meg så lett! :)

Huff, nå har jeg drukket for mye kaffe...

*Sjelver*

Neida, kosegutten, ta deg bare en kopp eller to til, du... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde med knyting av slips og ryggvasking i går...men neida en avsugning var det eneste han drømte om....(ikke av meg)

så du skjønner vel hvor han vil med slavingen sin?

PS SDD Ble det en avsugning på deg?

Nei, det ble dårlig med avsugniger på meg i helgen, men det var like greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde med knyting av slips og ryggvasking i går...men neida en avsugning var det eneste han drømte om....(ikke av meg)

så du skjønner vel hvor han vil med slavingen sin?

PS SDD Ble det en avsugning på deg?

Hva? Ville han ikke ha deg?

Trodde ikke dette var gutten som takket nei...

Ellers er jeg sinnsykt god til å knyte slips... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, kosegutten, ta deg bare en kopp eller to til, du... ;-)

Hehe :)

Ja, det skal jeg selvsagt gjøre, men hver nå litt snill med meg, da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Better luck nekst weekend?

Tro det eller ei så går jeg ikke rundt og er ute etter avsugninger eller ONS for tiden :)

Det har jeg faktisk ikke gjort på flere år.. eller i det minste ikke på veldig veldig mange mnd.. eller uker eller noe sånt...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :)

Ja, det skal jeg selvsagt gjøre, men hver nå litt snill med meg, da! :)

Er jeg ikke det, da?

Har holdt deg med selskap her lenge, enda jeg må tidlig opp i morgen med lillemann.

Tror jeg faktisk avslutter her nå, men hyggelig og morsomt, det har det vært.

Godnatt, eller god vakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro det eller ei så går jeg ikke rundt og er ute etter avsugninger eller ONS for tiden :)

Det har jeg faktisk ikke gjort på flere år.. eller i det minste ikke på veldig veldig mange mnd.. eller uker eller noe sånt...:)

det der med avsuging.. noen som har vært borti å bli slikket tankU byebye?...desp nå og heyh...virkelighet og fantasi er to forskjellige dimensjoner,

men ikke helt uappelerende tanke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...