Gå til innhold

Jenter, hva har dere i håndvesken?


tigertrollet

Anbefalte innlegg

...to 20 pk med Prince mild, den, en lighter, en leppestift, en lepomade, en Ibux og en Paracet, noen halvfulle tyggegummi pakker og en sånn kode-dings til nettbank.

"den" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 303
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • rufsetufsa

    71

  • tigertrollet

    59

  • SierDuDet

    51

  • Tanya1365380060

    18

Mest aktive i denne tråden

Godt spørsmål! Det har jeg ikke tenkt over igrunnen.

*iler ned og sjekker*

--------------

- To penner

- Tannstikker

- X antall lebestifter

- Bind

- Ørti kvitteringer og uidentifiserbare papirlapper

- To puslespill

- Noen brett med klistremerker type "sau" og "giraff"

- Et par lightere

- Kindereggting

- Plaster

- Eyeliner

-Lommebok (som også er full av skrot)

- Mobiltelefon

- Og en pakke kriserøyk

Hmm! Den veska er ikke stor heller..

Hehe

"kriserøyk"

Sluttet å røyke og må ha noe tilgjengelig sånn at du ikke blir desperat?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, hvor får man kjøpt pepperspray forresten??

:-)

Skal du kjøpe det (lovlig) i Norge må du ha en dispensasjon som du ikke får uten videre.

De fleste som har det kjøper det ulovlig eller smugler det inn fra land med mer liberal lovgivning (som f.eks. Tyskland).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe

"kriserøyk"

Sluttet å røyke og må ha noe tilgjengelig sånn at du ikke blir desperat?

:-)

Nei på ingen måte! Men jeg er sånn passe stressa innimellom, og hvis jeg skulle forlate huset uten å få med meg røykpakka....AAHHRRFHHH!!

Dermed har jeg "kriserøyk" i veska, i bilen, i jakkelomma, og litt rundt om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, hvor får man kjøpt pepperspray forresten??

:-)

Man får vel ikke kjøpt det i Norge - tror det går under kategori "våpen" - jeg har fått min av broren min som kjøpte den i statene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du kjøpe det (lovlig) i Norge må du ha en dispensasjon som du ikke får uten videre.

De fleste som har det kjøper det ulovlig eller smugler det inn fra land med mer liberal lovgivning (som f.eks. Tyskland).

Jøss, det visste jeg ikke.

Har lenge tenkt på å kjøpe en sånn med tanke på selvforsvar, men det har vel blitt misbrukt da.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får vel ikke kjøpt det i Norge - tror det går under kategori "våpen" - jeg har fått min av broren min som kjøpte den i statene.

Men det er ikke dermed sakt at man ikke kan lage seg sin egen!

Man tager en passende sprayflaske, skrur av korken og heller i en pen blanding av eddik, sitron, pepper og hjortetakksalt. Bruser den godt opp med kullsyre, og voila!

Virker bra på katter i affall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får vel ikke kjøpt det i Norge - tror det går under kategori "våpen" - jeg har fått min av broren min som kjøpte den i statene.

Ja, det er vel noen idioter som har sprayet noen som ikke skulle vært sprayet.

Og dermed kan ikke vi andre få ha det.

Molboland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er ikke dermed sakt at man ikke kan lage seg sin egen!

Man tager en passende sprayflaske, skrur av korken og heller i en pen blanding av eddik, sitron, pepper og hjortetakksalt. Bruser den godt opp med kullsyre, og voila!

Virker bra på katter i affall...

*noterer*

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanya1365380060

Har sett det. Og så skiftet du ikke truse? Ærlig talt.

Rakk du ikke dusje før du ble kastet ut, kanskje? *erter*

Du din ertekrok..;) Nei, jeg bare glemte at jeg hadde lagt den der rett og slett, oppdaget det ikke igjen før jeg skulle sjekke vesken min igår..så du tar meg ikke på den heller..:)

Rakk forresten også å dusje, og lånte en truse av en venninne, som, slapp av nå tufsa, var helt ren..Aner egentlig ikke hvorfor jeg sitter her å forklarer meg akkurat som om jeg har gjort noe galt, men du gir det vel ikke før jeg gjør det uansett..;9 Mer på lager nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du din ertekrok..;) Nei, jeg bare glemte at jeg hadde lagt den der rett og slett, oppdaget det ikke igjen før jeg skulle sjekke vesken min igår..så du tar meg ikke på den heller..:)

Rakk forresten også å dusje, og lånte en truse av en venninne, som, slapp av nå tufsa, var helt ren..Aner egentlig ikke hvorfor jeg sitter her å forklarer meg akkurat som om jeg har gjort noe galt, men du gir det vel ikke før jeg gjør det uansett..;9 Mer på lager nå?

Låner dere damer truser av hverandre?

Det kunne aldri falt meg inn å låne en boxer av en kompis. Aldri i livet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låner dere damer truser av hverandre?

Det kunne aldri falt meg inn å låne en boxer av en kompis. Aldri i livet! :)

Hvis jeg hadde måttet låne en truse (har gjort av beste venninne et par ganger for noen år siden), hadde jeg hvertfall ikke gitt den tilbake.

"Her er trusa di", liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Hvis jeg hadde måttet låne en truse (har gjort av beste venninne et par ganger for noen år siden), hadde jeg hvertfall ikke gitt den tilbake.

"Her er trusa di", liksom...

Hun har lånt av meg før, og da har hun kjøpt en ny, det er jo bare småtterier når det kommer til pris og sånn, så jeg gjør vel det samme jeg og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Låner dere damer truser av hverandre?

Det kunne aldri falt meg inn å låne en boxer av en kompis. Aldri i livet! :)

Nei du låner vel heller av venninnene dine du..*smiler lurt*

Nei det er ikke noe jeg pleier å gjøre heller for å si det sånn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har lånt av meg før, og da har hun kjøpt en ny, det er jo bare småtterier når det kommer til pris og sånn, så jeg gjør vel det samme jeg og:)

Ja, da er vi hvertfall enige om at man ikke leverer tilbake en lånt truse. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Ja, da er vi hvertfall enige om at man ikke leverer tilbake en lånt truse. ;-)

Ja endelig! Trodde aldri jeg skulle høre det fra kverulanten/ertekroken selv, så det var en overraskelse...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...