Gjest litlå Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 Han er allerede "tatt" i tråden her Ja.... men så kunne jeg fått ham etterpå. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 Yngvar Numme! Tenk å være på fest med ham! JJJAAALALALAIIIIIOOOOOO.... He he he Yngvar Numme? *skjønner ingenting* Er han morsom liksom? Er han det?? Nei, det er han ikke det. 0 Siter
Velouria Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 Trond Andreassen i Ricochets, *sukk* Men det er jeg jo også da.. (De er østfoldlinger vøttø flisa!) Ellers Nicolas Cage eller Juliette Lewis. *dobbelt sukk* 0 Siter
Nyco Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 Yngvar Numme? *skjønner ingenting* Er han morsom liksom? Er han det?? Nei, det er han ikke det. Yngvar er en kjernekar :0) Og han er kjempemorsom! Synes jeg. Hva ikke undrtegnet synes bryr jeg meg lite om! 0 Siter
bratsj Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 Å - Wenche Foss er min favoritt !!!! Pleier å sende henne postkot når jeg er ute og reiser, hun har jo ikke filla aning om hvem jeg er - men det er blitt en koselig tradisjon lissom. Jeg tror jeg ville festet med Madonna (før hun ble tobarns-mamma og litt "satt") - hun ble jo invitert på ALT ! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 Sasha Gabor. Grunnen er selvsagt at jeg mistenker at han har en "flott" omgangskrets 0 Siter
pip Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 Da kunne jeg også ha fått bedt med meg hvem jeg ville på cruice i Hellas, og fått limusine fra dør til dør... Og ikke minst, jeg hadde sluppet å høre alle sladderhistoriene hans via via. Sukk. 0 Siter
flisa Skrevet 19. august 2002 Forfatter Skrevet 19. august 2002 Sasha Gabor. Grunnen er selvsagt at jeg mistenker at han har en "flott" omgangskrets Pøh! blæstic 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 Ahhh Tor Endresen ville jeg hatt med på fest,han måtte ha med gitaren og lagt igjen Jesus hjemme!! 0 Siter
naiv Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 Jeg kunne ha sittet og lyttet til Erik Bye en kveld. Ikke gått på premierefest med ham... 0 Siter
Cmoo Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 Å gå på premierefester med en kjendis, og så havne i Se & Hør....hmmm...tror ikke det er noe for meg. Det virker mest pinlig *s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.