Devania Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Hei! Jeg har bestemt meg for å begynne å trene nå... Har 30 overflødige kilo som skal vekk. Men jeg synes det er så vanskelig å sette igang alene. Derfor lurte jeg på om det er noen i kristiansand her som også går med planer om å slanke og trene vekk de ekstra kiloene? Det hjelper å være flere! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zul Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 det ser ikke ut som du har 30 overflødige kilo på bildesiden..*litt i småsjokk* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devania Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 det ser ikke ut som du har 30 overflødige kilo på bildesiden..*litt i småsjokk* vel, jeg har jo ikke tatt bilde av rumpa mi... hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.