Gjest sjan ;-) Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Jeg har funnet et treningsprogram på internett som jeg ønsker å prøve, men det er et par øvelser jeg ikke kan. Kan noen forklare meg hvordan jeg utfører shrugs, og hva er en smith-maskin? Takknemlig for svar, hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskeldamen Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Shrugs er hvor du holder vektstanga i hendene foran kroppen (henger bare ned) og løfter skuldrene opp til ørene - og senker dem igjen. Smith-apparat er et stativ hvor vektstanga glir opp og ned når du står under og tar knebøy eller ligger under og tar benkpress. Dette for å sikre deg mot å miste stanga og bli liggende under. se på http://www.exrx.net/Exercise.html så finner du svar på flere spørsmål enn du visste at du hadde! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.